Hotel Le Manoir du Capitaine

Kleine hotelsWeer vandaag28°15°
Hotel Le Manoir du Capitaine
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Manoir du Capitaine voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Manoir du Capitaine in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Prima Keuze & Zeer rustige accomodatie.

ManonJ, 28-1-2016

Privacy, prima ontbijt en prettig personeel. Wij hadden een prachtig en uiterst gezellig ingericht appartementje in het hoofdgebouw. WiFi werkte uitstekend! Er stond een gezellig salon, een ronde tafel en twee lederen zeteltjes aan de tafel. De verlichting was heel sfeervol! De manoir was rustig gelegen. In de streek is heel wat te bezichtigen. Locatie en hotel zijn prima!. Een aanrader!

slechte keuze

Degeest Herman , 25-8-2013

Povere ontvangst iedem uitleg ,Geen warm water niet 's avonds en 's morgens dus geen bad of douche kunnen nemen ,na uitleg aan receptie het spijt ons maar wat ben ik daarmee ,na dit gemaild te hebben geen antwoord geen compensatie dit was dan uniek overnachten had beter thuis gebleven .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Manoir du Capitaine in Feluy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Manoir du Capitaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Manoir du Capitaine scoort een 7.3 uit 10 op basis van 5 reviews.