Hotel Le Manoir du Capitaine

Hotel Le Manoir du Capitaine
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Manoir du Capitaine voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Le Manoir du Capitaine in het Nederlands

Great Hotel and Great location

Jefferey
14-3-2017

Generally the Hotel is superb, Suites rooms are large, clean, comfortable and quiet. Its a great location and has secure(ish) parking, good wifi, great breakfast. Staff and owner are very efficient and there is a good atmosphere.

Excellent location to the office close by !

“Cadre superbe et isolé du reste du monde”

LaurentPetit
12-9-2016

L' établissement, l'infrastructure polyvalente, le service sont au top. Nous avons été accueilli très sympathiquement par le réceptionniste, nous parlant avec convivialité de ce qui est à faire sur place et aux alentours et même, nous propose des guides touristiques de la région. Une personne souriante, motivée, aimant le contact avec les clients.

Nous sommes venus pour le mariage de notre amie et le concept est exceptionnel, fêter, manger, danser et dormir sur place est un vrai luxe. Notre chambre spacieuse donnait sur une terrasse, génial.

Le petit déjeuner était copieux et efficace. Bons produits et gentillesse du personnel qui était en service et prix raisonnable pour ce petit déjeuner.

Nous n'avons rien de plus à dire.

Nous reviendrons.

A éviter, autant allez dans un motel.

jean françois de gondit
7-8-2016

Très déçu ,bâtiment planté au milieu d'une prairie ,chambre avec vue sur le parking et les maisons . évité surtout dit logé un weekend car il y a des mariage et pas moyen de fermer l’œil avant 3h du matin, et de plus le Personnel n'ai pas sympathique.

HotelSpecials.nl

Prima Keuze & Zeer rustige accomodatie.

ManonJ
28-1-2016

Privacy, prima ontbijt en prettig personeel. Wij hadden een prachtig en uiterst gezellig ingericht appartementje in het hoofdgebouw. WiFi werkte uitstekend! Er stond een gezellig salon, een ronde tafel en twee lederen zeteltjes aan de tafel. De verlichting was heel sfeervol! De manoir was rustig gelegen. In de streek is heel wat te bezichtigen. Locatie en hotel zijn prima!. Een aanrader!

slechte keuze

Degeest Herman
25-8-2013

Povere ontvangst iedem uitleg ,Geen warm water niet 's avonds en 's morgens dus geen bad of douche kunnen nemen ,na uitleg aan receptie het spijt ons maar wat ben ik daarmee ,na dit gemaild te hebben geen antwoord geen compensatie dit was dan uniek overnachten had beter thuis gebleven .

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Manoir du Capitaine in Feluy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Manoir du Capitaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Manoir du Capitaine scoort een 7.3 uit 10 op basis van 5 reviews.