Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

9 Reviews over L'Etang des Collines

• 4Malda11-10-2010

geen aanrader

Onze indruk klopt met voorgaande ervaringen. Geen sympathieke eigenaren en de inrichting was wel erg karig. Voor 8 personen waren er slechts 2 mokken en alleen maar hele kleine kopjes. Wel TV op een aantal kamers maar met enkel 2 storende Franse zenders verder geen thee pot, waterkoker of goede pan voor elektrisch koken. Bij aankomst bleken twee pitten stuk. Ondanks het extra bijbetalen voor de verwarming zaten de meeste radiatoren dicht. Alle douchkoppen lagen er los bij. Tenslotte hebben we het als zeer ongastvrij en "knieperig" ervaren dat er alleen op bepaalde tijden warm water beschikbaar is. Wel een mooi plekje...

• 6mlmmrts11-10-2010

Mooie plek, rare ontvangst

De eerste indruk werd nogal bepaald door de houding van de eigenaar. Nog voor de check-in werden enkele van onze gasten beschuldigd van het kapot rijden van een hek zonder dat daar sprake van was. Na de verder prettig verlopen check-in kwam meneer op hoge poten zeggen dat de ramen dicht moesten (de verwarming stond aan..). Onze gasten hadden net hun intrek gedaan en het raam van hun kamer opengezet om de muffe lucht weg te krijgen. Verder gelukkig geen bemoeienis van zijn kant. Het huis ligt lekker afgelegen en is een goede uitvalsbasis voor activiteiten rondom de meren of voor een bezoek aan Chimay, de Auberge de Poteaupré en het trappistenklooster. Met een groep van bijna twintig man plus jonge kinderen waren er genoeg kamers. De lange eettafel was helemaal goed. Het bruikbare deel van de tuin is ietwat klein. Borg supersnel teruggestort. We kijken met plezier terug op ons verblijf in L'Etang des Collines.

• 7l. van .heel20-05-2010

slechte service

harde bedden, tv 3 storende franse zenders. DVD speler deed het wel. Vieze pannen en bestek. Verwarming deed het slecht. Beheerders waren ronduit onbeschoft toen wij klaagden over de verwarming waar mijn schoonouders extra voor hadden betaald. Geen lekkere tuinstoelen. Als je voor de rust komt, zit je goed.

• 8Gerben, Martine, Joost en Jacqueline05-09-2008

Fijn huis

Ik begrijp niet waarom het hiervoor soms zo slecht beoordeeld is. We gingen hier door de beoordelingen met een slecht gevoel heen, maar dit is zeker een mooi huis. Aardige eigenaar, mooie omgeving, alles was aanwezig en van het warme water op bepaalde tijden hebben wij niets gemerkt/last gehad. Om 23.00 uur konden we ook nog douchen, terwijl het volgens de gegevens tot 21.00 uur zou moeten zijn. Maar goed misschien ligt het ook aan de manier waarop je je opstelt. Met vriendelijkheid bereik je tenslotte meer dan met arrogantie. Wij vonden het in ieder geval een aanrader. Het ligt midden in de bossen, 1,5 km van Rance, maar als je een auto hebt, is dit geen probleem.

• 4JvRozendaal12-06-2008

5 douche koppen die los lagen,borden met etensresten van vorige bewoners,te weinig vorken,een bed wat was doorgezakt.tv maar een zender.3x per dag warm water,verwarming werd om 18.30 aangezet door eigenaar en om 22,00uur uit Omdat wij met 22 man waren was de ruimte om te eten erg krap. geen simpatieke eigenaar Wij gaan hier niet meer naar toe

• 8tini en jan11-09-2007

Het was een heerlijke rustige woning die mooi verzorgd en keurig ingericht was.Waarbij de douches welliswaar niet ruim zijn(in 2 kamers)is het wel een ware luxe,ieder zijn eigen toilet en douche.We hebben er echt genoten.

• 5C OTTEN05-11-2006

Van buiten een leuk huis, binnen netjes maar niet goed voor 8 pers., weinig warmwater, geen makkelijke tuinstoelen, omgeving is goed.

• 6Ron03-10-2006

Niet goed en gedeeltelijk schoongemaakt. Warm water via tijdschakelaar slechts 3 keer per dag. Alleen slaapplaatsen voor 8 personen dus te weinig goede zitplaatsen, kopjes, glazen e.d. Via foto's wordt indruk gewekt dat alles perfect is.

De eigenaar is alleen geintresseerd in geld. Zou meer aandacht moeten schenken aan inrichting. Stelt zich autoritair op.

Voor ons geen tweede keer meer.

• 8Evelien07-11-2005

Leuk daar, leuke ligging, leuk huisje, proper en de kamers zijn degelijk. Het huis heeft een leuke moderne inrichting en voor de rest heb ik er niet veel op te zeggen. De badkamers zijn ook goed proper.

Vakantiehuis L'Etang des Collines info

• CafeNiet beschikbaar