Hotel Les Balladins

7Goed

Score uit 1 review

België, Henegouwen, Charleroi

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Les Balladins?

7Goed

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Les Balladins

• 7Frans20-11-2010

Let op met boeken!

3 kamers geboekt i.v.m. onze vlucht naar Spanje 's-morgens vroeg. Op bijna alle site's staat dat je de auto gratis kunt parkeren. Niets is minder waar! je betaald bij binnenkomst voor minstens een kamer i.p.v. 72= maar liefst 125=. Ook de consumpties zijn schrikbarend duur. Je wordt dan wel 's-morgens naar de vertrekhal gebracht.Op de site van het hotel wordt hierover niet gerept en lijkt het alsof je dus gratis kunt parkeren, niet dus. Wanner je opgehaald wilt worden betaal je 7,50

Gereisd met oudere kinderen in november 2010

0 tips over Hotel Les Balladins