Hotel Leonardo Charleroi ***

Hotel Leonardo Charleroi
Hotel Leonardo Charleroi
5,9

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Charleroi voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Leonardo Charleroi in het Nederlands

Niet nog een keer...

Johnny van Essen, 24-12-2017

Kille sfeer, verouderd hotel, badkamer met schimmel en een douchekop om te huilen. bedden hard en slechte kussens, ontbijt in het restaurant er naast zit, wat matig is.

Goed hotel!

Pauline, 3-11-2012

Fijn hotel voor verblijf voor of na de vlucht. Netjes,vriendelijk personeel. Alles top geregeld mbt sleep, park & fly-arrangement. Er is ook een restaurant en 's ochtends is er een uitgebreid ontbijtbuffet. Goede bedden.

Auto staat op eigen parkeerterrein binnen hekken. Taxi snel geregeld. Ongeveer 10 minuten van het vliegveld. Qua ligging verder kan ik niks vertellen. We zijn nu twee keer geweest en beide keren zeer over te spreken!

Prima sleep park fly formule

Juultje, 4-10-2010

Alles liep gesmeerd. Wij waren voor het hotel €70,- kwijt per kamer. Het parkeren bij Charleroi airport is €65.- voor een week. Bij een vroege vlucht is dit dus een heerlijk relaxte oplossing. Wij moesten om 7.00 uur aanwezig zijn op het vliegveld. Wij werden om 6.45 uur opgehaald en dus precies op tijd aanwezig. Taxi op tijd! Alles rustig en op het gemak.

Bij aankomst een week later werden wij ook weer mooi op tijd opgehaald.

Kamer klein, maar dit vonden wij niet erg belangrijk. Het was allemaal netjes.

Wij zouden dit een volgende x weer zo doen. Bij dit hotel was alles inclusief dit is bij bijvoorbeeld hotel vd Valk niet het geval. Daar komen de transfer kosten nog bij als je jet sleep park fly arrangement boekt! €3.50 per persoon per rit.

Eenvoudig 3 sterren hotel

Bob, 9-9-2010

I.v.m. een weekendbezoek aan de brocante Markt te Temploux hebben we één overnachting gehad in Best Western Hotel te Charleroi. Een eenvoudig 3 sterren hotel. Relatief kleine kamer met een groot en goed bed. O.a. een flatscreen tv aanwezig, een eenvoudige badkamer, wel compleet maar enigszins gedateerd. Goede ruimte op de 1e etage waar we de volgende ochtend een prima ontbijt hebben genuttigd. Er kan in de straat bij het hotel gratis geparkeerd worden. Voor het kleine parkeerterrein van het hotel moet je € 8,= per dag betalen

AANRADER

legroe jp, 7-6-2010

Wij komen reeds regelmatig naar dit hotel en hebben ons steeds goed gevoeld zowel wat confort betrefd als veiligheid.

een mooie park sleep fly Formule

chris, 23-4-2010

wij hebben voor de formule een 70 € betaals excl ontbijt die koste 10 € per persoon maar was het zeker waard . de kamers zijn niet te groot maar waren wel proper de afstand tot het centrum was echt minimaal . de formule om te slapen parkeren en de transfer naar de luchthaven was héél goed geregeld de TAXI stond mooi op tijd voor het hotel en na terug komst mooi op tijd voor de luchthaven goed geregeld !

Eenvoudig hotel

onbekend, 1-9-2009

Eenvoudige kleine kamer. Prima bed en badkamer. Erg warm, geen airco. Koelkast werkte niet. Bar en Restaurant gesloten vanwege verbouwing? Dit werd niet gezegd bij inchecken. Prima ontbijt. Parkeergelegenheid aan de krappe kant. 's nachts constant blaffende hond van buren, word je knettergek van. Charleroi is een troosteloze stad, vergane glorie. Gelukkig was er een hele gezellige zondagsmarkt in t oude centrum. 2 dagen gelogeerd ivm evenement elders, dat was te doen verder zowel in t hotel als in Charleroi niets te beleven.

eenvoudig hotel geschikt

onbekend, 1-9-2009

eenvoudige kleine kamer, prima bed en badkamer. Erg warm, geen airco, koelkast werkte niet. Bar en restaurant waren gesloten vanwege verbouwing?? Dit werd niet verteld bij binnenkomst. Prima ontbijt. Parkeergelegenheid summier. 'snachts constant blaffende hond van buren, word je knettergek van. Charleroi is een troosteloze stad.

Niets op aan te merken

pieter en simon, 25-8-2009

Dit hotel is prima voor de prijs. Goede kamer met goed bed. Kamer is wel aan de kleine kant en kon iets schoner geen airco. Wel koffiezet mogelijkheid op de kamer. Parkeren op eigen terrein en gratis. Sauna in kelder is klein maar hij is er tenminste en doet het goed. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is goed, alles vers en uitgebreid. Vanuit het hotel is het centrum op loop afstand, hier is echter niets te beleven. Gillend naar huis. De weide omgeving is wel mooi. Kortom prima hotel, echter de stad is niets aan.

Prima hotel in vreemde stad..

daffels, 23-8-2009

Hotel Leonardo was een verademing toen we het troosteloze Charleroi inreden. (wat later wel mee bleek te vallen, leuke zondagsmarkt!!) Prima hotel, goed ontbijt, prima voorzieningen. Dichtbij centrum en uitvalswegen. Jammer dat buitenterras niet geopend was met het mooie weer...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Charleroi in Charleroi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Charleroi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Leonardo Charleroi scoort een 5.93 uit 10 op basis van 10 reviews.