Bed and Breakfast Chambres avec Vue

Bed and Breakfast Chambres avec Vue

9Fenomenaal

Score uit 1 review

België, Henegouwen, Charleroi

Op vakantie geweest naar Chambres avec Vue?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Chambres avec Vue

• 9rainbow27-02-2012

Rustig gelegen en uiterst charmant!

In een rustige straat in Marcinelle vind je deze prachtig gedecoreerde gastenkamers die Patricia Mignone, kunstenares en decoratrice in Italiaanse stijl heeft ingericht. Wij sliepen er in de "Geheimenkamer", een kamer die rijkelijk versierd is met Sienna decoraties, parketvloer en een groot en comfartabel bed. Ook de rest van het huis straalt warmte en gezelligheid uit. Hier staat vooral gastvrijheid op nr. 1! Patricia ontvangt je warm en hartelijk, en geeft je alle mogelijke tips, om je vakantie te laten slagen. Verzorgd en vers ontbijt. Patricia spreekt meerdere talen, zelfs een beetje Nederlands!

Gereisd met partner in februari 2012

1 tip over Bed and Breakfast Chambres avec Vue

• rainbow, 27-02-2012

Eten of iets gaan drinken, kan je vlakbij in Taverne Le Postillon, Avenue Eugène Mascaux 41 (gezellige zaak - goede bediening)

0 vragen over Bed and Breakfast Chambres avec Vue

Bed and Breakfast info