Bed and Breakfast Les Secrets de la Vie

Meer bedandbreakfast info

37 reviews over Bed and Breakfast Les Secrets de la Vie

• 2018
    10Sofie30-04-2018

Gemengde verwachtingen, maar fantastische ervaring

We reserveerden met onze bon.We lazen de beoordelingen bij touroperator en hadden hoge verwachtingen,maar die op Zoover waren minder.We lieten ons verrassen.De B&B had een eigen parking.De eigenaar stelde zich aan ons voor.Hij was super vriendelijk.Zijn vrouw is gestorven en de B&B was de droom van zijn vrouw.Uit goed vertrouwen toonde hij ons de koelkast en zei dat we daar drank uit mochten nemen en dit zelf moesten opschrijven.We kregen een grote kamer met hemelbed en eigen badkamer.Enkel het toilet was op de gang.We wilden ons avondje elders vertoeven en zouden pas laat terug in de B&B arriveren.Dit was geen probleem. We kregen de code van de poort en kwamen we om 1u terug in de B&B.De nacht was rustig, geen kabaal van auto’s of buren.Het bed sliep geweldig en de douche had een zalig grote douchekop.Ontbijten kon tot 11u en werd ons uitgelegd door de dochter.Het was uitgebreid.Ik snap niet waar die slechte beoordelingen vandaan komen.Wij komen terug!

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

4Jürgen Dekemele01-10-2017

Ronduit teleurstellend!

Met vrouw en twee kindjes een weekendje uit. 's Avonds gegeten in de buurt, daarna inchecken. 20u30 aangekomen, geen "Goedenavond" of "Dag mevrouw, meneer" maar wel "Die kinderen moesten al lang naar bed" en "Kom ne keer ier" (om de papieren in te vullen). De kamer was OK. Mager ontbijt: wat broodjes, smeerkaas en confituur in pakjes, een schelleke kaas en hesp, appelsap en (geen geperst) sinaasappelsap, een potje yoghurt. Geen "luxeontbijt". Tegen mijn vrouw zei hij dat we eerst moesten uitchecken en dan pas konden eten. Bij het uitchecken rekent hij 10 euro aan terwijl een kind jonger dan 2 gratis overnacht volgens het cadeauboxboekje, "Maar op mijn website staat het anders". Een kinderbedje gevraagd en een kamer met 3 bedden gekregen. Mogen we ze dan alledrie gebruiken? Neen dus. "Ik moet mijn lakens ook wassen é broere." De gekeurde kindertuin: wipplank zonder wip, trampoline kapot, schommels helemaal scheef, hoog gras en een hoop rommel. Neen, ik denk niet dat we terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 5Joost17-08-2016

Uitbating kan veel beter

Mooie B&B maar jammer dat de uitbater niet echt gemotiveerd is om de zaak te laten openbloeien. Mooie kamer, wel klein maar verzorgd. Airco werkt niet. We bleven er ook voor het diner maar waren achteraf wel ontgoocheld. We zaten rond 22u nog wat na te kaarten in de ruimte waar gegeten werd maar de eigenaar wou naar bed en deed de deur op slot. We hadden niet eens nog de kans een wandeling te maken of nog wat op het terras te vertoeven. Ook op zondagnamiddag kwamen verschillende mensen per fiets of moto om iets te drinken op het mooie terras maar de eigenaar was er niet dus moesten de mensen maar weer vertrekken.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Denis en Martine17-03-2016

De Gastheer Bono heeft ons goed ontvangen en was een Gezellig avond , en Eten heel lekker ook met een Dansje in de Avond .

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Luc en Inge14-03-2016

fantastisch

Wij zijn hier met open armen ontvangen, onze kamer was dik in orde, het eten was lekker en de ambinance wat top.

Gereisd met partner in maart 2016

• 4Walter en Ann15-08-2015

Ontgoochelend

Op basis van de site hebben wij een kamer geboekt met cadeaubon. We werden in een opgekalefaterde woonwagen gestopt ("badkamer" was veel te klein, douchedeur kon niet volledig gesloten worden). Waar was de airco die in alle kamers aanwezig zou zijn ? 5-sterrenontbijt ? Dit was geen ster waard. Voor ons moet de uitbater niet constant aanwezig zijn, maar hier was hij onzichtbaar. Dit was zeker zijn geld niet waard. De streek is nochtans de moeite!!!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 3An en Bart18-07-2015

Zeker nooit meer !

Zeer onvriendelijke uitbater. Liefst alleen het hoognodige vragen en voor de rest hem met rust laten is de boodschap die hij laat uitschijnen. (geen wifi, geen petanquebaan, platte batterijen in de afstandsbediening van de TV, geen afstandsbediening van de airco, geen luxe ontbijt, ....)

Gereisd met partner in juli 2015

• 3Sam Eerdekens06-07-2015

Eens, maar nooit meer!

Wij zijn toegekomen om 21:30 uur en na een rit van 2,5 uur werden we niet eens vriendelijk onthaald. We werden aangespoord om "even" op het terras te wachten. Na amper een 20 minuten zonder aangesproken te worden kwam de eigenaar ons dan met tegenzin halen. Op weg naar de kamers bleef hij dan nog praten met andere gasten waardoor wij daar stonden rond te draaien. De eigenaar spreekt enkel zeer onverstaanbaar West-Vlaams en doet geen enkele moeite als hij ziet dat je het niet verstaat. s' Morgens was hij gewoon niet te bespeuren waardoor je nog maar eens stond te wachten om uit te checken. We konden niet snel genoeg vertrekken, van een echte B&B uitbaten kent deze man niets...!!!!!

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Francine26-10-2014

Een "Top" B & B !

Net terug van "Les secrets de la Vie" Een fantastische tijd gehad - mooi verzorgde kamer - piekfijn in orde! Super lekker ontbijt zowel de zaterdagmorgen als zondagmorgen. Avondeten overheerlijk! Desserts: super! Omgeving? Voor ons fietsers: een aanrader 100 km gefietst in een zeer mooie omgeving ....... We komen hier zeker en vast terug Bono!!! Bewonderenswaardig hoe hij dit samen met enkele vrienden heeft kunnen verwezenlijken! Chapeau !!!! Hadden wij geluk of lag het aan ons (grapje!) maar de andere gasten met wie we 's morgens en:of 's avonds aan tafel zaten waren ongelooflijk aangename, toffe en leuke mensen, we hebben ons heel heel goed geamuseerd in een prachtige B & B!!!!!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Nicky Corneille27-09-2014

super!

In tegenstelling tot sommige reacties vonden we (mijn dochter van 3 en ik) het super! Hele vriendelijke gastheer, doet je direct thuis voelen. Ontbijt, het bleef maar komen, alles vers uit de oven. De gastheer heeft ook enkele uitstapjes vndorgesteld. Hele mooie plaats om tot rust te komen, proper, en mooie kamer, met tv, douche,... toilet op de gang, maar dat was geen probleem voor ons. Mijn dochter genoot van de dieren dat ze er zag, en het speelplein. Proficiat Bono! Wij komen nog terug, dit is een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

Bed and Breakfast Les Secrets de la Vie info