Géén boekingskosten
BelgiëHenegouwenCellesBed & Breakfasts CellesBed & Breakfast Les Secrets de la Vie

Bed & Breakfast Les Secrets de la Vie

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

37 Reviews over Les Secrets de la Vie

• 10Dieter Heyerick22-06-2021

Zalig verblijven in een schitterende omgeving!

Alles was ok, van de ontvangst tot het jammer genoeg terug moeten uitchecken. Bediening, eten, kamers, alles was perfect! Het familiale gevoel brengt iedereen daar tot rust. Nogmaals een speciaal dankwoord aan de gastheer! Komen zeker terug!

• 10Sofie30-04-2018

Gemengde verwachtingen, maar fantastische ervaring

We reserveerden met onze bon.We lazen de beoordelingen bij touroperator en hadden hoge verwachtingen,maar die op Zoover waren minder.We lieten ons verrassen.De B&B had een eigen parking.De eigenaar stelde zich aan ons voor.Hij was super vriendelijk.Zijn vrouw is gestorven en de B&B was de droom van zijn vrouw.Uit goed vertrouwen toonde hij ons de koelkast en zei dat we daar drank uit mochten nemen en dit zelf moesten opschrijven.We kregen een grote kamer met hemelbed en eigen badkamer.Enkel het toilet was op de gang.We wilden ons avondje elders vertoeven en zouden pas laat terug in de B&B arriveren.Dit was geen probleem. We kregen de code van de poort en kwamen we om 1u terug in de B&B.De nacht was rustig, geen kabaal van auto’s of buren.Het bed sliep geweldig en de douche had een zalig grote douchekop.Ontbijten kon tot 11u en werd ons uitgelegd door de dochter.Het was uitgebreid.Ik snap niet waar die slechte beoordelingen vandaan komen.Wij komen terug!

• 4Jürgen Dekemele01-10-2017

Ronduit teleurstellend!

Met vrouw en twee kindjes een weekendje uit. 's Avonds gegeten in de buurt, daarna inchecken. 20u30 aangekomen, geen "Goedenavond" of "Dag mevrouw, meneer" maar wel "Die kinderen moesten al lang naar bed" en "Kom ne keer ier" (om de papieren in te vullen). De kamer was OK. Mager ontbijt: wat broodjes, smeerkaas en confituur in pakjes, een schelleke kaas en hesp, appelsap en (geen geperst) sinaasappelsap, een potje yoghurt. Geen "luxeontbijt". Tegen mijn vrouw zei hij dat we eerst moesten uitchecken en dan pas konden eten. Bij het uitchecken rekent hij 10 euro aan terwijl een kind jonger dan 2 gratis overnacht volgens het cadeauboxboekje, "Maar op mijn website staat het anders". Een kinderbedje gevraagd en een kamer met 3 bedden gekregen. Mogen we ze dan alledrie gebruiken? Neen dus. "Ik moet mijn lakens ook wassen é broere." De gekeurde kindertuin: wipplank zonder wip, trampoline kapot, schommels helemaal scheef, hoog gras en een hoop rommel. Neen, ik denk niet dat we terugkomen.

• 4Sylvie19-06-2017

Descriptif flatteur mais pas du tout réaliste

J'ai réservé ce B&B, via un coffret cadeau Wonderbox, car je voulais visiter Bruges et Gand et le choix à proximité de ces 2 villes était limité. Au vue des photos de la chambre présentée sur le site ainsi que les équipements, cela paraissait paradisiaque pour un 'WE en amoureux' (thème de la box)..

Quelle ne fut pas ma déception en arrivant dans la chambre attribuée, après un accueil poli et c'est tout. - Le mobilier date de l'époque de mes grands parents ('arrière' même pour les moins de 30 ans) donc il faut aimer, un lit de bébé inutile (je plains les jeunes parents devant se retourner dans 10m2), pas de table pour poser ne serait-ce que les bagages, une salle d'eau ouverte sur la chambre et sans toilettes (un seul WC commun a plusieurs chambres), une porte d'entrée claquant à chaque fois que quelqu'un entrait dans la maison. - Le ménage pendant le séjour est payant mais celui avant l'arrivée est-il vraiment fait..? (sous taie jaunie de transpiration et tachée de sang) - Le drap housse ne tient plus sur le matelas après s'être retourné 2 fois. - Pas de climatisation ni de ventilateur alors que la chambre est sous le toit et le fait d'avoir une alèse imperméabilisée n'aide pas à se sentir au frais... - Le petit déjeuner est payant (15€/personne) - Le wifi introuvable..

Les 2 seuls points positifs sont: - Parking gratuit - Possibilité d'avoir des boisons fraiches/chaudes toutes la journée (en supplément bien sur) et de pouvoir les déguster sur la terrasse.

Que dire de la tranquilité des lieux : on ne s'en est pas rendu compte vraiment. - Le premier matin réveil à 6h30 par les ouvriers faisant des travaux à coté (on peut excuser car indépendant de la volonté du propriétaire). - La seconde nuit fut interrompue à 1h30 du matin par les discussions de personnes dans dans la cour et leur départ à coups de klaxon. - Puis le réveil à 7h30 par le bruit de l'aspirateur, non pas pour le ménage de chambres, mais pour celui de la voiture juste sous la chambre dont le vasistas était ouvert pour avoir un peu de fraicheur (28° dans la journée).

Heureusement que Bruges est superbe, et il s'y trouve des hôtels et chambres d'hôtes très sympas qui sont certainement beaucoup plus romantiques pour un WE en amoureux.

• 5Joost17-08-2016

Uitbating kan veel beter

Mooie B&B maar jammer dat de uitbater niet echt gemotiveerd is om de zaak te laten openbloeien. Mooie kamer, wel klein maar verzorgd. Airco werkt niet. We bleven er ook voor het diner maar waren achteraf wel ontgoocheld. We zaten rond 22u nog wat na te kaarten in de ruimte waar gegeten werd maar de eigenaar wou naar bed en deed de deur op slot. We hadden niet eens nog de kans een wandeling te maken of nog wat op het terras te vertoeven. Ook op zondagnamiddag kwamen verschillende mensen per fiets of moto om iets te drinken op het mooie terras maar de eigenaar was er niet dus moesten de mensen maar weer vertrekken.

• 9Dussausois Jean et Renza03-06-2016

Beau séjour, agréable

Le patron, Bono, est accueillant, sympa et généreux comme la cuisine offerte.... impossible de manquer !!! La chambre simple mais propre agréable et offrant tout le nécessaire... La confiance qui vous est faite surprend peut être au départ mais vous ravi ensuite .

Nous reviendrons mais par bon temps et surtout nous recommanderons cet endroit. Merci Bono.

• 9Denis en Martine17-03-2016

De Gastheer Bono heeft ons goed ontvangen en was een Gezellig avond , en Eten heel lekker ook met een Dansje in de Avond .

• 10Luc en Inge14-03-2016

fantastisch

Wij zijn hier met open armen ontvangen, onze kamer was dik in orde, het eten was lekker en de ambinance wat top.

• 4Walter en Ann15-08-2015

Ontgoochelend

Op basis van de site hebben wij een kamer geboekt met cadeaubon. We werden in een opgekalefaterde woonwagen gestopt ("badkamer" was veel te klein, douchedeur kon niet volledig gesloten worden). Waar was de airco die in alle kamers aanwezig zou zijn ? 5-sterrenontbijt ? Dit was geen ster waard. Voor ons moet de uitbater niet constant aanwezig zijn, maar hier was hij onzichtbaar. Dit was zeker zijn geld niet waard. De streek is nochtans de moeite!!!

• 3An en Bart18-07-2015

Zeker nooit meer !

Zeer onvriendelijke uitbater. Liefst alleen het hoognodige vragen en voor de rest hem met rust laten is de boodschap die hij laat uitschijnen. (geen wifi, geen petanquebaan, platte batterijen in de afstandsbediening van de TV, geen afstandsbediening van de airco, geen luxe ontbijt, ....)

Bed & Breakfast Les Secrets de la Vie info

Het complex