Hotel Casteau Resort Mons

Hotel Casteau Resort Mons

We hebben een aantal aanbieders voor Casteau Resort Mons voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Casteau Resort Mons in het Nederlands

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Glashouwer
31-10-2016

Gunstige ligging t.o.v. uitvalswegen en Mons.

Zeer vriendelijk personeel.

Geen restaurant in hotel maar tegenover het hotel is een restaurant wat goed is.

Rustig gelegen hotel .....

Jack
19-5-2012

Mooi en rustig gelegen hotel en toch dichtbij de uitvals wegen naar Mons-Bergen etc.

Het hotel heeft een mooie en rustige inrichting met mooie kunst voorwerpen.

Het personeel zowel als bij het ontbijt en de receptie of al het andere zijn zeer vriendelijk.

Het ontbijt is ook van een goede kwaliteit ..... een restaurant zelf is er niet maar buiten het hotel +/- 50 meter zijn er twee goede restuarants waarvan een Grieks restaurant en ..... L' envers du décor ..... Belgische keuken en beide zeer goed van kwaliteit.

Kamers ook allemaal mooi in orde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casteau Resort Mons in Casteau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casteau Resort Mons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casteau Resort Mons scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.