Pairi Daiza

6.5Voldoende

• 2AD uit Koksijde23-08-2020

Voorlopig niet meer

Het park is mooi maar blijf weg in Corona tijden. Heb absoluut niet begrepen waarom je je moet inschrijven. Iedereen mag binnen en bij de opening 's ochtends sta je in rijen te wachten. De 1.5 meter regel wordt absoluut niet gehanteerd. Alle restaurants zitten overvol en we moesten meer dan een uur inde gloeiende zon staan wachten om binnen iets te eten. En ook hier werden de Corona regels niet na geleefd. Erger nog het personeel trekt zich er niets van ann. Uiteindelijk gaat het alleen om het geld en niet de veiligheid van de mensen. En als je er zelf iets van zegt wordt je uitgescholden door de andere bezoekers zowel als het personeel

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 10Els22-06-2020

Een herinnering voor het leven!

Wij hebben op het park geslapen met uitzicht op de ijsberen. Wat was dit een super mooie avontuur! Zo dicht bij de ijsberen zijn en ze zien wandelen, zwemmen, spelen en slapen. Geweldig! En ook de kamer en het eten, alles was perfect! Het is zeker niet goedkoop, maar je krijgt er wel wat voor! Een herinnering om nooit te vergeten!😍

juni 2020

• 10Mark03-09-2019

Geweldig!

Zeer mooi park!!! Echt een aanrader. Zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Guido01-09-2019

Een mini paradijs uniek in onze buurt.

Jarenlang een abonnement gehad, nu niet meer omdat de reistijd van Lievegem naar daar te lastig wordt voor 76 en 71 jarigen... Indien we op een half uur rijden zouden zitten, namen we terug een abonnement. Zij die denken dat ze op 1 of 2 dagen Pairi Daiza gezien hebben , hebben een klein stukje van dit paradijs gezien en beleeft. Drukke dagen zijn echter een pest... met een abonnement ga je van zodra het te druk wordt naar huis, dus als je slechts één dag hebt, kies een weekdag en ben je al om 10 uur binnen. Dit jaar nog maal één maal geweest maar er staat een overnachting op de planning (dus 2 dagen rustig rondlopen en genieten). Ik lees reviews die helemaal niet kloppen en zelfs leugenachtig overkomen. De dieren hebben daar meestal voldoende plaats en ja daardoor kan het zijn dat je een bepaald dier niet ziet, in vergelijk met Antwerpen waar bijna alle dieren op enkele meters afstand te zien zijn... De totale tuin is uniek.

Gereisd met partner in juni 2019

• 1Franky de boze24-08-2019

Absoluut niet leuk.

Het was een verschrikkelijke ervaring, de borden misleiden enorm en niks is duidelijk, veel te druk en overdreven duur, wel geschikt voor kleinere kinderen (waar u veel geld aan zal moeten uitgeven want de knuffels zijn schandalig duur) en absoluut niet voor mensen slechter te been (buiten de loopbrug boven het park dan.) 1 keer, nooit meer! Ps. Voor stokstaartjes moet je niet gaan want die zijn nergens te vinden.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Vercoutter pascal09-08-2019

Misschien binnen een paar jaar nog eens proberen

Mooi park,weinig dieren gezien,als je er eentje ziet dan ligt hij in een hoekje te slapen. Wat de veiligheidscontroles betreft begrijpen we niet dat je niet met selfistick binnenmag!!We moesten het terug naar auto brengen .We vroegen waarom en het antwoord was ...je kan ermee slaan.Toen ik zag dat mensen wel met een paraplu en statief en krukken wel binnen mochten begreep ik het niet meer.Kan je niet slaan met paraplu,statief,en krukken,rugzakken , schacossen ,frigoboxen enz....?Toch een rare beslissing ...breng die selfstick maar naar de auto of je komt er niet in.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7familie de Jon07-08-2019

Prachtig park, maar enkele verbeteringspunten.

Ten eerste : het park is uniek en fenomenaal mooi opgezet. Maar: wij hebben veel te weinig dieren gezien en daar kom je toch voor. Er zijn veel restaurantjes maar de frietkot was gesloten !! (België), dit kan echt niet. Wil je met het treintje, kassa !! 5 € per persoon. Er moet hoognodig een juiste balans worden opgesteld tussen commercieel, haalbaar en klantvriendelijkheid (lees betaalbaar). Er wordt veel gebouwd, dus geïnvesteerd en dat is goed, maar vergeet de kern van het verhaal niet. Immers, je blijft afhankelijk van voornamelijk gezinnen en dan moet het wel enigszins betaalbaar zijn en blijven en de dieren dienen prioriteit te zijn en niet de commercie.

augustus 2019

• 7Steven07-10-2018

Mooi park

Wij hebben al jaren een abonnement en dit jaar zelfs voor drie personen waardoor we regelmatig gaan. Onze jongste werd vandaag 3j en wilde rond 15u naar de diertjes kijken. We kwamen eraan en mochten niet binnen met de jongste omdat ze die dag drie werd en men moest hiervoor 29€ betalen voor enkele uurtjes.We hebben dit niet gedaan omdat we niet akkoord waren dat we dit op de dag van haar verjaardag moesten betalen terwijl dit maar voor eventjes was en wij al drie park abonnementen hadden en een abonnement voor de parking.Als ze nu vroeger drie jaar was geworden hadden we er geen probleem mee maar 4 november is het park dicht en vond ik dit een beetje belachelijk. Volgend jaar voor ons geen abonnement meer!

oktober 2018

• 9sylvie Vercnocke18-08-2018

Fantastisch park

wij met ons gezin op 17 / 8/2018 gewest was de eerste keer en was verwonderd van jullie park proper net veel natuur zeer veel dieren ook ruime keuze om iets te eten en zeer redelijke prijs soeveniers vallen best mee in prijs 3 min punten het personeel spreekt amper vlaams daar we hebben menu gegeten in L'Oassis was lekker maar miste bij men warme maaltijd warme groenten voor de prijs van 16 euro stoofvlees friet voor jaarabonnement is het wel jammer als je die koopt maar geldig is tot einde seizoen want als je die koopt bv in augustus is die niet geldig tot het jaar erop is mij zo doorgegeven in mail van jullie stond vermeld op men vraag bij aankoop abonnement in augustus 2018 enkel geldig tot eind oktober 2018 mvg Paira Daiza anders had ik gisteren 3 abonnementen gekocht jammer helaas

augustus 2018

• 9Familie Spiessens17-08-2018

Mooi dierenpark.

Het was de eerste maal dat we Pairi Daiza hebben bezocht. Wat een super mooi park ! De dieren hebben ruime hokken, je kan dit voor de meeste dieren geen hokken noemen maar echt wel mooie verblijven. Vooral de buffels, de olifanten, de gorilla's,... hebben voldoende ruimte. Het Aziatische gedeelte is erg knap en met de prachtige gebouwen wordt het een totale beleving. Het enige minpuntje was het verblijf van de reptielen, het was er erg druk en heel warm en benauwd. Het aquarium was heel mooi maar ook wel erg druk. Daar wij er in augustus zijn geweest hadden we het geluk dat het park open was tot 21u. We waren er rond 10u15 en hebben zeker tot 19u30 nodig gehad om het volledige park te verkennen. Het is een echte aanrader en zeker niet te vergelijken met de Zoo van Antwerpen. Die bezocht ik afgelopen juni en is dik tegen gevallen. Op 2 à 3 uurtjes had ik alles gezien en veel was gesloten of in heropbouw. Een dikke bravo voor Pairi Daiza !!

augustus 2018

10 van de 71 reviews gezien