Hotel L'Eau d'Heure Essentielle

Hotel L'Eau d'Heure Essentielle

6.8Voldoende

België, Henegouwen, Boussu-lez-Walcourt

Op vakantie geweest naar L'Eau d'Heure Essentielle?

6.8Voldoende

• Sauna

11 reviews over Hotel L'Eau d'Heure Essentielle

• 1vermeersch17-08-2014

Dit nooit meer

begin juni 2014 zijn we met een vivabox naar dat hotel geweest, we werden daar ontvangen met de vraag ook vivabox???en onmiddellijk gecatalogeerd, om 16u vond onze wellness plaats...we kregen een papiertje met het uur van sauna, haman en brubbelbad wat wij al zeer eigenaardig vonden. eenmaal toegekomen in de haman bleek dit om een ruimte te gaan van 3 op 3 met douche en al ingegrepen, na 3 min. begaf de haman het en kon die niet meer gerepareerd worden. Dan maar naar de sauna, deze was even klein en ik zag het al helemaal niet meer zitten, zo'n kleine ruimte alles kwam daar op mij af, dan maar naar buiten naar het brubbelbad,die ik ook maar vies vond, het water stonk en was troebel..voelde mij al helemaal niet meer gerelaxt.De kamers waren erg donker,in de badkamer geen zeep,badschuim en haarwas, geen slippers voorzien, badjassen roken muf.conclusie veel geld voor geen comfort. Eigenaars trokken zich dat niet aan. al veel gereis maar nooit zo'n slecht hotel gehad

Gereisd met partner in juni 2014

• 5bart24-09-2012

Gene vette!

kamers zeer klein,wel hygienisch,tv aanwezig maar had zeer slecht beeld. algemeen het eten en drinken veel te duur.3,5 euro voor 25cl flesje jupiler is gewoon belachelijk.Alles omtrent de welness vonden wij slecht.blijkbaar gaat dit ook met n beurtrol zodat je eigenlijk niet kan kiezen wat je gaat doen.De sauna zit in een zeer klein kamertje gestompt samen met de douche.gans de vloer zeiknat.Hamman stinkt , waarschijnlijk wordt hier regenwater voor gebruikt.zelfde als bij sauna ook zeer klein kamertje , vloer zeiknat, elektrische draden/leidingen hangen zeer slordig.Jacuzzi viel nog het beste mee.Kortom voor de welness moet je hier zeker niet zijn!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Viviane08-07-2010

Fantastische plek

Deze accomodatie is mij voor 100% meegevallen, wat die andere Vlamingen ook mogen beweren! De reservatie liep vlot, 1 mevrouw sprak perfect Nederlands, de kamers waren ruim, mét TV. Er werd ons meteen gevraagd om er even over na te denken wanneer we gebruik wilden maken van ons half uurtje sauna, yacuzzi of haman. Je kan er inderdaad 's avonds niets gaan drinken, maar de minibar is wel ruimschoots gevuld. Je kan zwemmen van 10 tot 18 uur, dit ivm de veiligheid. Na 18 uur gaat het personeel inderdaad naar huis. Er staat tenslotte ook nergens dat dit een hotel is met volpension. Eén minpuntje: de bedden zijn wat smal, maar wij zijn dan ook superverwend thuis met een kingsize bed. Je kan nu ook niet verwachten dat ze dat daar ook zullen voorzien. Wat de taal betreft: al eens in Frankrijk met vakantie geweest? In Walloniïe doen ze tenminste nog moeite om Nederlands te spreken.

Gereisd met partner in mei 2010

• 6JVdA14-12-2009

Goed voor één keer

Ô d’Heure Essentielle is een welnesscentrum met Bed & Breakfast, de naam hotel niet waardig. Kleine (wel propere) kamers, geen bar, geen restaurant, geen tv, ... Heel vriendelijk personeel, maar na 18u is er niemand meer. In de wijde omgeving is er 's winters zéér weinig te beleven.

Gereisd met partner in december 2009

• 4Peeters10-05-2009

Wat een teleurstelling

Geboekt voor een weekendje. Reservatie was al misgelopen nog voor we er waren. De wellness-behandelingen (apart bij te boeken) waren zeer goed maar daar is dan alles mee gezegd. We kregen geen info over de uren van ontbijt, er is geen eetgelegenheid voor 's avonds, geen TV op de kamer. Kamers worden niet opgemaakt na eerste overnachting. 's avonds is er niemand aanwezig, geen mogelijkheid om iets te drinken. Zeer slecht geïsoleerde kamers, qua geluidsoverlast. Dit is geen hotel, meer een herberg. Zwembad was niet open. Over het gratis half uur gebruik van sauna, hamam of jacuzzi werd met geen woord gerept.

Gereisd met partner in mei 2009

• 4Romina20-04-2009

Niet voor herhaling vatbaar.

Personeel spreekt maar 1 taal. Enorm kleine badkamer. Er waren 2 tv's aanwezig maar we konden naar beide niet kijken. Kamer was niet naar behoren gekuist. De planning van het weekend werd niet overlopen bij het binnen komen. Personeel was super vriendelijk maar dat is dan ook het enige wat we hier goed aan vinden. Ze deden hun best, maar daarmee wordt het probleem niet opgelost. Buitenzwembad mochten we niet gebruiken, jacuzzi was defect, sauna en hammam waren juist gepast voor 2 personen. Voor het bedrag wat wij betaald hebben vondt ik het echt niet kunnen. Toen we 's avonds na een etentje terug aankwamen was er niemand te bespeuren, we waren ook de enige gasten die bleven overnachten. We zaten dus helemaal alleen in het hele gebouw. Bij zo'n zaak moet toch steeds iemand aanwezig zijn. Kortom het is niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2009

Hotel L'Eau d'Heure Essentielle info