Géén boekingskosten

Fantastic place

Excellent. Really kind people Food is good

• 1vermeersch17-08-2014

Dit nooit meer

begin juni 2014 zijn we met een vivabox naar dat hotel geweest, we werden daar ontvangen met de vraag ook vivabox???en onmiddellijk gecatalogeerd, om 16u vond onze wellness plaats...we kregen een papiertje met het uur van sauna, haman en brubbelbad wat wij al zeer eigenaardig vonden. eenmaal toegekomen in de haman bleek dit om een ruimte te gaan van 3 op 3 met douche en al ingegrepen, na 3 min. begaf de haman het en kon die niet meer gerepareerd worden. Dan maar naar de sauna, deze was even klein en ik zag het al helemaal niet meer zitten, zo'n kleine ruimte alles kwam daar op mij af, dan maar naar buiten naar het brubbelbad,die ik ook maar vies vond, het water stonk en was troebel..voelde mij al helemaal niet meer gerelaxt.De kamers waren erg donker,in de badkamer geen zeep,badschuim en haarwas, geen slippers voorzien, badjassen roken muf.conclusie veel geld voor geen comfort. Eigenaars trokken zich dat niet aan. al veel gereis maar nooit zo'n slecht hotel gehad

• 5bart24-09-2012

Gene vette!

kamers zeer klein,wel hygienisch,tv aanwezig maar had zeer slecht beeld. algemeen het eten en drinken veel te duur.3,5 euro voor 25cl flesje jupiler is gewoon belachelijk.Alles omtrent de welness vonden wij slecht.blijkbaar gaat dit ook met n beurtrol zodat je eigenlijk niet kan kiezen wat je gaat doen.De sauna zit in een zeer klein kamertje gestompt samen met de douche.gans de vloer zeiknat.Hamman stinkt , waarschijnlijk wordt hier regenwater voor gebruikt.zelfde als bij sauna ook zeer klein kamertje , vloer zeiknat, elektrische draden/leidingen hangen zeer slordig.Jacuzzi viel nog het beste mee.Kortom voor de welness moet je hier zeker niet zijn!

• 9amaryllis1526-08-2011

A recommander.

accueil très chaleureux. Personnel aux petits soins. Propreté optimale. Avons passé un merveilleux moment. Les soins sont réalisés dans une ambiance zen. Relaxation assurée....Aucune ombre au tableau.

• 0claboureur28-01-2011

pas serieux

nous avons recu en cadeau a noel un bon vivabox pour un we relax .j ai reserve a cet endroit par telephone puis confirme sur leur site comme demande .la dame au telephone avait l air toute perdue j ai du resonne plusieurs fois le meme jour pour qu elle me certifie l inscription et la commande de deux massages . Deux jours avant le départ , je resonne pour confirmation car nous avons 2h30 de route aller , et la le chemin du combattant ,on dit qu on va me resonner ce qu on fait pas , je laisse des messages sur le repondeur rien et apres deux jours on me dit que mon inscription n est pas validee malgre mes appels et internet , on me dit que c 'est gerer par des personnes differentes....et j en passe ... Notre we est gache , on a pris conge expres , nous travaillons le we . Nous allons devoir reprendre des jours de conges mais plus jamais nous ne recontacterons cet endroit .pas serieux

• 10Viviane08-07-2010

Fantastische plek

Deze accomodatie is mij voor 100% meegevallen, wat die andere Vlamingen ook mogen beweren! De reservatie liep vlot, 1 mevrouw sprak perfect Nederlands, de kamers waren ruim, mét TV. Er werd ons meteen gevraagd om er even over na te denken wanneer we gebruik wilden maken van ons half uurtje sauna, yacuzzi of haman. Je kan er inderdaad 's avonds niets gaan drinken, maar de minibar is wel ruimschoots gevuld. Je kan zwemmen van 10 tot 18 uur, dit ivm de veiligheid. Na 18 uur gaat het personeel inderdaad naar huis. Er staat tenslotte ook nergens dat dit een hotel is met volpension. Eén minpuntje: de bedden zijn wat smal, maar wij zijn dan ook superverwend thuis met een kingsize bed. Je kan nu ook niet verwachten dat ze dat daar ook zullen voorzien. Wat de taal betreft: al eens in Frankrijk met vakantie geweest? In Walloniïe doen ze tenminste nog moeite om Nederlands te spreken.

• 10Maxime Van der Made09-05-2010

fantastique

Le centre est equipé de toutes les activités de SPA et piscine. La décoration est moderne et chaleureuse. Le personnel est prévenant avec les clients et la cuisine régionale est simple mais d'excellenten qualité. Les chambres avec Mezzanine sont chacunes orginales et comfortables.

• 6JVdA14-12-2009

Goed voor één keer

Ô d’Heure Essentielle is een welnesscentrum met Bed & Breakfast, de naam hotel niet waardig. Kleine (wel propere) kamers, geen bar, geen restaurant, geen tv, ... Heel vriendelijk personeel, maar na 18u is er niemand meer. In de wijde omgeving is er 's winters zéér weinig te beleven.

• 9roquelle angela15-08-2009

tres tres bien

cette hotel et tres bein et le personnel au petit soin et tres acceuillent les chambre sont nikel vraiment rien a dire la preuve ca fait troi fois que l ont i retourne

• 4Peeters10-05-2009

Wat een teleurstelling

Geboekt voor een weekendje. Reservatie was al misgelopen nog voor we er waren. De wellness-behandelingen (apart bij te boeken) waren zeer goed maar daar is dan alles mee gezegd. We kregen geen info over de uren van ontbijt, er is geen eetgelegenheid voor 's avonds, geen TV op de kamer. Kamers worden niet opgemaakt na eerste overnachting. 's avonds is er niemand aanwezig, geen mogelijkheid om iets te drinken. Zeer slecht geïsoleerde kamers, qua geluidsoverlast. Dit is geen hotel, meer een herberg. Zwembad was niet open. Over het gratis half uur gebruik van sauna, hamam of jacuzzi werd met geen woord gerept.

Hotel L'Eau d'Heure Essentielle info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar