Sorteren

Reviews over Boussu-lez-Walcourt

Fantastische plek

Viviane
    8-7-2010

Deze accomodatie is mij voor 100% meegevallen, wat die andere Vlamingen ook mogen beweren! De reservatie liep vlot, 1 mevrouw sprak perfect Nederlands, de kamers waren ruim, mét TV. Er werd ons meteen gevraagd om er even over na te denken wanneer we gebruik wilden maken van ons half uurtje sauna, yacuzzi of haman.

Je kan er inderdaad 's avonds niets gaan drinken, maar de minibar is wel ruimschoots gevuld. Je kan zwemmen van 10 tot 18 uur, dit ivm de veiligheid. Na 18 uur gaat het personeel inderdaad naar huis. Er staat tenslotte ook nergens dat dit een hotel is met volpension.

Eén minpuntje: de bedden zijn wat smal, maar wij zijn dan ook superverwend thuis met een kingsize bed. Je kan nu ook niet verwachten dat ze dat daar ook zullen voorzien.

Wat de taal betreft: al eens in Frankrijk met vakantie geweest? In Walloniïe doen ze tenminste nog moeite om Nederlands te spreken.

Boussu-lez-Walcourt scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews