Vakantiehuis Chateau de Barbencon

Meer vakantiehuisinfo

12 reviews over Vakantiehuis Chateau de Barbencon

• 9Parcivalis28-09-2010

Topper

Jammer dat er mensen zijn die over een koude badkamer beginnen. U slaapt in een eeuwenoud kasteel en als u daar de charme niet van kan inzien en liever vloerverwarming met systeemplafondjes heeft, dan gaat u de volgende keer weer fijn naar een Golden Tulip.

Teveel erfgoed wordt geschonden door de wensen van de moderne gast. Neem kasteel Geulzicht waar ze de torenkamer hebben verpest door hem in een moderne Jan des Bouvrie-nachtmerrie te veranderen. Dan kun je net zo goed in een modern hotel slapen.

Chateau Barbencon is magistraal, er hangt overal geschiedenis. De eigenaar is zeer vriendelijk en gastvrij en heeft ons een rondleiding door zijn huis gegeven. Een zeer memorabel verblijf van een week gehad. Doodzonde dat de logies zijn opgehouden en het kasteel te koop staat anders waren we er zeker vaker heen gegaan.

Met oudere kinderen

• 9Hanneke Kolstein08-08-2009

We hebben het geweldig naar onze zin gehad.

We hadden geboekt voor een appartement in de toren, maar hadden het geluk dat we het kasteel kregen toegewezen (normaal voor 12 personen, nu zaten we er met z'n drieën). We hebben genoten van de gastvrijheid van de eigenaren, alles was piekfijn in orde. We hoefden maar te vragen of ze stonden voor ons klaar.

Van Duitse dog Amber hebben we ook genoten, wat een schat.

Mijn vriend heeft 3 keer zitten vissen op karpers en alle keren heeft hij karpers (en andere vis) gevangen, de laatste avond zat hij gezellig te vissen met Marvon, de zoon des huizes.

Diverse uitstapjes gemaakt, o.a. naar Beaumont, Chimay en Dinant. Gewandeld in de omgeving. Gebruik gemaakt van de Sauna en de massagedouche (we hadden ook nog een bubbelbad ter beschikking).

Aan te bevelen als je niet in een standaard hotel of appartement wilt zitten.

Met oudere kinderen

• 9fam van der Heiden01-08-2009

Mooie locatie voor een topvakantie

Wij zijn net terug van 2 weken vakantie in het torenappartement 3. En het was een geweldige vakantie. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen. Het appartement was goed en ook als je niet vist is er genoeg te doen in de wijde omgeving. Wij hebben het zeer gezellig gehad met de eigenaren en hun hond Amber. Ook onze kinderen hebben geweldig genoten van deze vakantie. (Net geen tien dat kost 8,50.....) Groetjes van de IJsselsteiners.

Met jonge kinderen

• 7fam Oudshoorn23-08-2008

mooie ligging en veel ruimte

We zaten in de vestingmuur met de hele familie. Groot pluspunt was de ruimte, minpunt was het onderhoud en de schoonnmaak. De ligging is fantastisch, jammer dat het verwaarloosd wordt.

• 10J. Lagendijk02-08-2008

super!!

schitterend uitzicht, hele gastvrije/ vriendelijke eigenaars. Wij hadden appartement 2, authentiek ingericht maar comfortabel, en een geweldig bubbelbad. Zeker iets om naar terug te gaan.

• 9vijverberg07-03-2008

heerlijke week gehad. lekker rustig, vriendelijke eigenaren zeer mooie omgeving waar veel te doen is. mooi vismeer en een mooi appartement (3)perfect in oude stijl ingericht. het bubbelbad en de sauna waren ook zeer welkom. zeker een aanrader!!!!!!!!

• 10fam van der Velden29-02-2008

Geweldige vakantie op het Chateau (vestigingsmuur). Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaars. Mooie ligging in een geweldige omgeving. Het appartement is netjes en verzorgd en alles is aanwezig van openhaard tot c.v. van vaatwasser tot schoenpoetsapparaat. Kortom we komen zeker nog een keer terug.

• 10van der Velden29-02-2008

Wij hebben heerlijk genoten van het chateau perfecte locatie voor een leuke vakantie. Ontvangst zeer vriendelijk. De vestigingsmuur (appartement) comfortabel en netjes alles is aanwezig van openhaard tot c.v. van vaatwas machine tot schoenpoets machine. Kortom wij hebben genoten en gaan zeker nog een keer.

• 7Storms22-02-2008

Het was een koud weekend, en koud hadden we ook binnen, want de verwarming werkt er nergens deftig. Teveel dingen die daarbij ook nog eens niet in orde waren (vuile koffiezet, etc)

Met vrienden

• 7Jeanine18-02-2008

indien U gesteld bent op een warme badkamer niet boeken. Alle badkamers in het verblijf zijn onverwarmd. Bij vriestemperatuur krijg je het in de living met haard en verwarming niet warmer dan 15°. Het is er verschrikkelijk vochtig en kil. De veiligheid van elektriciteit en gas voorzieninen is in het geheel niet in orde.

Met vrienden

0 tips over Vakantiehuis Chateau de Barbencon