Hotel Du Parc Ath

Hotel Du Parc Athstersterster

9Fenomenaal

Score uit 1 review

België, Henegouwen, Ath

Op vakantie geweest naar Du Parc Ath?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Tonen op kaart

1 review over Hotel Du Parc Ath

• 9Chris04-07-2019

HOTEL DU PARC - ATH

Hotel du Parc is een klein familiehotel met 11 kamers/suites gelegen nabij het centrum van Ath. De kamers zijn niet groot, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig en je kan zelf je eigen koffie of thee maken. In de badkamer is er een WC en een ruime douche, voorzien van douche creme en flesjes hairconditionner en bodylotion. Onder de lavabo ligt een haardroger en tissues. Het ontbijt was super ! met vers appelsiensap (zelf te persen), spiegeleieren of omelet met spek en pannenkoeken à la minute gebakken en nog zoveel meer wat er bij een ontbijt hoort. Zeer ruime keuze dus ! Dit alles onder het toeziende oog van de vriendelijke uitbaters. Zij doen dat heel goed ! Kortom een hotelletje dat wij zeer kunnen aanbevelen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

0 tips over Hotel Du Parc Ath