Bed and Breakfast Le Paysage Poétique

Bed and Breakfast Le Paysage Poétique

8.2Fantastisch

België, Henegouwen, Arc

Op vakantie geweest naar Le Paysage Poétique?

8.2Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Le Paysage Poétique

• 5domidehoorne17-07-2013

zeer leuke plek

alles was leuk, gezellig. vriendelijke gastvrouw. helaas zijn we een reisspel vergeten. op die vraag of die nog aanwezig was kregen we volgende mail : een erg vuile kamer hebben jullie achtergelaten, dat alleszins! en ja het reisspel ook. wetende dat het hoegenaamd niet zo is ben ik ja op mijn tenen getrapt. getuigd van zeer weinig respect naar gasten toe, zal in het vervolg mijn bed opmaken en mijn handdoeken terug opplooien.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Alex14-07-2013

Landelijk gelegen B en B

Mooi gelegen B&B op de grens van Vlaanderen en Wallonie. Een wijds uitzicht vanaf je terras. Koeien tot bijna in je tuin. Kamer vrij basic. Badkamer voldoet maar heeft als nadeel dat douchen moet gebeuren in een smalle badkuip op pootjes. Gastvrouw is aardig. Ligt op een half uur rijden van Lille. Mooie stad om te bezoeken. Hadden de fietsen mee. Af en toe stevige heuvels. Dorpjes in omgeving nodigen niet zo uit voor een stop.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10devolder_lagache06-05-2012

een plaatsje om te koesteren !

dit is een B en B met " een grote tik " mèèr ! Zeer leuke gastvrouw, mooie kraaknette kamers, heel mooi ingericht ! Het eten was njam njam lekker, met een grieks slaatje als starter, en een parelhoenfilet met pasta ! Borrel van het huis aangeboden, tof ! De gastvrouw kookt lekkere gerechten ! Giorgia heeft een enorme culturele kennis. je waant zich precies in een ander land, door de sfeer n de gezelligheid binnenshuis ! Giorgia is van Griekse afkomst, en dat voel je duidelijk ! Je voelt je thuis en alles is tot in de puntjes. We kregen een ontbijt, warme broodjes met jam en lekkere kazen ! Fruitsap naar keuze en overheerlijke koffie ! De streek verleent zich goed voor wandelingen of autotochtjes. Wij deden de route des collines met de wagen , leuk hoor. Prijs / kwaliteit is meer dan oké, je voldoening achteraf is onbetaalbaar ! Dit is voor herhaling vatbaar ! Aan te raden voor mensen die van het leven houden op een rustige manier, met bourgondische trekjes !

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Johan en Jacqueline van Dael27-08-2011

Hemel op aarde voor Limburgers

Toppunt van rust, klantvriendelijkheid en aandacht verpakt in een aziatisch jasje. Geweldig ongedwongen sfeer met een super huiskamergevoel. Kamers schitterend ingericht met invloeden vanuit Azie. Door gebruik te maken van de table d'hotes ben je verzekerd van een supergezellige en metname overheerlijke maaltijd met wijntje of Belgisch biertje.

Tips in de streek; Steden zoals Oudenaarde, Tournai en heksendorp Ellezelles. Bezoek aan Pairis Daiza mag absoluut niet ontbreken.

Dinertip; Mezopotamie in Ronse.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Lars en Frans12-04-2010

landelijk en gezellig

Hartelijke ontvangst, zelfs al voor aankomst (laatste km via GSM begeleid, want we vonden het niet). Met veel liefde uitgebaat door Vlaams koppel. Gastvrouw is zelf gids en heeft heel wat tips voor uitstapjes. Wij vonden het zeer gezellig eten samen met de andere gasten aan de grote tafel, in het bijzonder de gastentafel 's avonds (mediterraanse keuken). Een aanrader om op een prettige manier deze onbekende streek te ontdekken!

Gereisd met partner in april 2010

• 8Dirk27-02-2008

Wij zijn 3 dagen te gast geweest bij Jan en Georgia en hebben een prima tijd gehad. Beide spreken zowel Nederlands als Frans en kunnen genoeg vertellen over de regio. Wij hebben zowel Lille als Gent en Tournai (Doornik) bezocht en hier genoten van de schitterende bezienswaardigheden en het heerlijke locale eten/drinken! De wandeltochten waren eveneens zeer fraai. Volledige rust zul je genieten bij deze B&B in een prachtige, "poetische" omgeving. Zeker een aanrader voor diegene die van rust, historie, cultuur en wandelen houden!!

Gereisd met partner in februari 2008

Bed and Breakfast Le Paysage Poétique info