Hotel Holiday Inn Brussels Airport

Hotel Holiday Inn Brussels Airport

8.8Fantastisch

België, Brussel, Diegem

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Brussels Airport voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

10 reviews over Hotel Holiday Inn Brussels Airport

• 9junkenspam27-03-2015

Niet verwacht, maar prima hotel!

Ik had op niet veel gerekend. Ik zou slechts 1 nachtje overnachten voordat 's ochtends vroeg mijn vlucht vanaf Zavetem zou vertrekken en ik was met weinig tevereden geweest. Het hotel overtrof mijn verwachtingen echter volledig. Een goede service en een geweldige slaapkamer. Een college had zelfs een extra luxe kamer zonder bij betaling die eens zo groot was. Dit terwijl mijn kamer al bijzonder ruim was. Het hotel is licht, fris, modern en heeft vele voorzieningen. Ik had geen tijd om ze te gebruiken en heb ook niet gegeten (geen diner en geen ontbijt), dus hier kan ik helaas geen mening over geven. Maar om te overnachten, helemaal Top!

Charles Boelen, Director of Sales & Marketing, 01-04-2015

Beste gast

Hartelijk bedankt voor uw fijne feedback! Deze zijn steeds een zeer grote motivatie voor ons volledige team.

Wij kijken er alvast naar uit u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groeten,

Charles Boelen General Manager

Zakelijk gereisd in maart 2015

• 8Ton09-04-2012

Rustig hotel

Dit hotel ligt vlak bij het vliegveld en verschillende grote uitvalswegen zee goed restaurant

Zakelijk gereisd in februari 2012

• 8msumans197413-08-2011

verzorgd hotel

Sleep-park-fly geboekt, voor 99 euro overnachten en 14 dagen parkeren. Let alleen goed op de rijtijden van de shuttle service, deze rijdt alleen in de ochtend en avond! Hierdoor waren wij gedwongen op de terugweg een taxi te nemen (20.00e) van vliegveld Brussel terug naar het hotel. Hotel is verder prima in orde: binnenzwembad, sauna, fitness.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Schenk03-07-2010

hotel te ver van het centrum

Hotel is te ver van het centrum een taxi naar het centrum voor een enkeltje betaal je al snel 35 tot 40 euro. ontbijt is goed. Bar personeel heeft het s"avonds liever niet te druk.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 10Thomas05-09-2008

Waaw!

Wat een prachtig hotel! Door de vele faciliteiten (Health & Leisure Club met verwarmd zwembad, sauna, fitness, Jacuzzi) merkt men niet dat men aan een luchthaven ligt! Uitstekende service en kwaliteit van het eten.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10Thomas05-09-2008

kindvriendelijk, volledig vernieuwd

Ik verbleef in het Holiday Inn tijdens de voorbije vakantie. Ze hebben een arrangement waarbij gasten € 115,00 betalen voor een overnachting en daarbij 14 dagen gratis parking aangeboden krijgen. Ideaal om op reis te vertrekken en de wagen te laten staan. Tevens zijn de faciliteiten enorm. Eigenlijk begint de vakantie reeds in België, in het hotel bevindt zich een verwarmd binnenzwembad, sauna, fitness en gratis draadloos internet!

Gereisd met partner in september 2008

• 9Jochen Tingelingeling31-10-2005

Zeer goed hotel! Vooral Jorgos is een goedlachs persoon die je steeds op uw wenken bedient! Goede verbinding naar de luchthaven! Gezellige bar met mooi terras! Aanrader!

Gereisd in oktober 2005

• 9citytripper01-07-2005

Toen we vroeger op reis vertrokken, moesten we altijd vrienden lastig vallen om ons naar Zaventem te brengen (en komen halen). Tot we via via hoorden dat dit hotel een speciaal arrangement aanbiedt waarbij je voor 95.00 Euro kan blijven slapen en je wagen voor 14 dagen op de parking mag laten staan. Bovendien kan je hun shuttle busjes gebruiken die elk half uur naar de luchthaven rijden. Het hotel is wel gericht op de zakenreiziger maar dit heeft als voordeel dat je vanaf de vrijdag het hotel en het zwembad als het ware voor jou alleen hebt. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd in juli 2005

• 9Wereldreiziger27-06-2005

Wij hadden het ParkSleepFly package geboekt voor Euro 95,00. Echt een perfecte deal: éen overnachting inclusief twee weken gratis parking!! Met het gratis busje van het hotel dat op vaste tijden rijdt ben je zo op het vliegveld. We hadden ook nog gratis toegang tot het grote zwembad met jacuzzi in het hotel. Zeer ruime kamers en heerlijk ontbijtbuffet. Het terras van de bar is mooi aangelegd. Vriendelijk personeel dat ook nederlands spreekt! Excellent value voor die prijs.

Gereisd in juni 2005

• 8Nicky17-06-2005

Ik ben vorig jaar een weekend naar dit hotel geweest voor een weekendje Brussel. Had een leuke aanbieding geboekt via Peter Langhout. Het hotel oogt van de buitenkant lelijk en saai aan, maar van binnen niks te klagen! Het hotel is wel gericht op zakenmensen, maar dat zorgt ook wel weer voor enige luxe. Het ontbijt is zeer uigebreid. Met een shuttle busje kun je naar de luchthaven Zaventem worden gebracht en vanaf daar met de trein naar het centrum. Is goed te doen. Is me zeker goed bevallen en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd in juni 2005

Hotel Holiday Inn Brussels Airport info