Hotel Warwick Brussels

Tonen op kaart

44 reviews over Hotel Warwick Brussels

• 8Bram16-04-2019

Bruisende stad

Lopende is er veel te zien ,je komt ogen te kort . Brussel is echt een mooie stad. Met een dagkaart voor het openbaar vervoer kun je overal heen. De wafels zou je een keer moeten proeven

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 2017
    9Eddy07-01-2017

Zeer goed en zeer prijzig

Ik had een upgrade naar een suite gekregen. Een salonnetje, een slaapkamer en een super de luxe badkamer met gigantisch bad. Iets te veel textiel materiaal naar mijn zin (maakt het nogal stoffig soms) maar alles was echt top. Ik had acht (8) kussens op mijn bed liggen. Alles was uitstekend. De badkamer was de max. Het ontbijt was sjiek en ruim. Nadeel : alles zeer prijzig.

Alleen gereisd in november 2016

• Oude reviews

6Kim08-01-2016

Leuk voor een nacht!

Prachtig hotel om te zien! Wij hadden een premium kamer met een queensize bed. De kamer lag op verdieping 5 en het was de allerlaatste aan een lange gang. Toen wij de kamer binnenkwamen vroeg ik mij af of wij wel de juiste kamer hadden want het was erg klein en keken uit op een dak met airco's. Het leek op de foto's veel mooier dan het was. Daarom prijs/kwaliteit middelmatig. Ontbijt was super en personeel uiterst vriendelijk!

Gereisd met partner in december 2015

• 9Rene28-11-2013

Luxueus hotel

Goede service, vriendelijk personeel. Het is een mooi hotel, centraal gelegen en vlakbij de Grand Place.

Voor kinderen is dit geen goed hotel. Het is vooral een zakenhotel.

Zakelijk gereisd in maart 2012

• 10AudreyJulia18-09-2011

Uitstekende ligging en goede service

Loopafstand van het Centraal station en Grote Markt.

Wij arriveerden een paar uur te vroeg, omdat er een kamer vrij was mochten we al om 11.30 uur inchecken ipv 14 uur. Betekende meteen dat we een upgrade kregen.

Bagage wordt naar de kamer gedragen door het hotel personeel. Natuurlijk fooi geven.

De front desk begroet iedereen in het Engels, ook al spreek je Nederlands tegen het personeel.

Super hotel. Kamer met airco, heel fijn, omdat het heel warm was buiten. Heerlijke bed om in te slapen. Bij terugkomst in de avond was het bed zo comfortabel omgetoverd om gelijk in te slapen. Douchen was iets minder, moest wel een paar minuten wachten voordat ik een warme straal over me heen kreeg in de ochtend. Er staat een koelkast met drankjes en snacks (5euro) in de kamer. Internetkabel krijg je mee om te kunnen internetten op de kamer.

Ontbijt is een traktatie. Maar dat verwacht ik dan ook voor de prijs die je betaald (was boven 20euro)

Bij uitchecken mag je je bagage kosteloos bergen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 7Hans14-03-2011

zeer centrale locatie

Mooi hotel met vooral een zeer centrale locatie. Pal naast de Grote Markt en alles op loopafstand. Kamer prima, iets gedateerd maar verder met goede bedden en tv. 's-Nachts wel wat rumoerig. Dreunmuziek komt van buiten of uit de nachtclub van het hotel. Toch een aanrader voor een weekendje Brussel. Aanrader met kinderen is ook het Natuurhistorisch museum in Brussel; supermooi vebouwd en met spectaculaire dino-afdeling en heel erg op kinderen georienteerd.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 6fam.boogaard30-01-2011

Veel geld voor kleine kamer, ligging goed

Het hotel heeft een chique naam en daar betaal je dus ook (dik) voor. 1 nachtje (zakelijk) verbleven. Met een prima ligging (pal naast het centraal station) waren de verwachtingen hoog. Het valt echter allemaal wat tegen, ik had een late check-in maar de bar was om 22.00 al niet meer bemand. In de buurt valt gelukkig nog genoeg te beleven. De kamer zijn aan de kleine kant en zonder de airco aan erg warm. De minibaar registreert iedere in/uit handeling. flesje water (kleinste maat) € 5.50 ! Het ontbijt kost €29.- maar gelukkig genoeg mogelijkheden voor een broodje/koffie in de buurt (met name rond CS). Ik denk dat er veel betere mogelijkheden zijn dan dit hotel gezien de prijs/kwaliteit.

Zakelijk gereisd in januari 2011

• 7mjcjacobs11-12-2010

sjiek

mooi hotel, maarja voor die prijs mag dat ook wel. De kamer was klein.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 3Steef05-11-2010

Let op je creditcard afschrift ! Fraude minibar!

Van een 5 sterren-hotel verwacht ik minimaal mijn drankjes koel te kunnen houden zonder hier voor te hoeven betalen. Helaas doet dit hotel er alles aan om dit te voorkomen. Op verzoek werd de minibar van het slot gehaald. Op een kaartje naast de minibar staat dat alles wat je aanraakt wordt toegevoegd op de factuur. Een blikje cola uit de minibar kost 6 euro, dus besloot ik mijn eigen drankjes toe te voegen. Bij terugkomst bleek het management de minibar op afstand te hebben afgesloten, inclusief mijn spullen er in. Na 1 telefoontje was deze weer gedeblokkeerd. Bij het uitchecken aangegeven niets geconsumeerd te hebben. Toch zag ik enkele dagen later dat er zonder mijn toestemming 36 euro van mijn rekening was geschreven. Deze heb ik uiteraard betwist bij mijn CC maatschappij. Voor mij een stevige afknapper.

Zakelijk gereisd in oktober 2010

• 4Anette06-05-2010

vergane glorie

werden eerst voor 300 euro per nacht weggestopt in een klein torenkamertje dit was de junior suite volgens hen. Er kwam geen licht in de kamer. Daarna alternatief aangeboden, mar daar kon je niet lopen .De tegels in de kamer waren stuk. Uiteindelijk een gewone kamer gekregen , volgens het hotel kostte deze normaal 1500 per nacht. Wat een afzetterij. Ontbijt was prima, maar echt aan de prijs.Voordeel was de goede centrale ligging van het hotel

Gereisd met partner in mei 2010

1 tip over Hotel Warwick Brussels

• Lucienne, 01-12-2008

Kijk op de site van het hotel en bekijk de special deals. Wij hadden de Jackpot special geboekt en is erg goed bevallen. Als je kijkt wat je er allemaal voor krijgt is het een stuk goedkoper dan alleen een kamer boeken.

0 vragen over Hotel Warwick Brussels

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald