Géén boekingskosten

Hotel Vintage

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Vintage voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 4 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 4 reviews
  • 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk

4 Reviews over Vintage

• 8lindsey-vermeulen8817-06-2012

Leuke hotel voor weekendje Brussel

Leuk en hip hotel in hartje Brussel. Wij verbleven hier met de jaarwisseling, wat erg leuk is om daar te vieren!! Verder genoten wij van alle kerstactiviteiten. Brussel is erg leuk om de jaarwisseling te vieren, maar als ik al deze tierlantijnen weg zou denken, ga ik toch liever naar Antwerpen, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Het hotel is in ieder geval zeker de moeite waard!

• 9raymond956815-01-2012

Leuk hotel!

Dit hotel ligt vlakbij het oude centrum, met ruim een kwartiertje wandelen sta je midden op de Grote Markt. Om de hoek is een grote winkelstraat (Avenue Louise) met vele bekende merken. Ook diverse restaurantjes zijn vlakbij. Wij hadden kamer 36, ik denk dezelfde als hieronder beschreven. Volgens mij is het de enige kamer met een terras. Prima bed, lcd tv aan de muur met "NOS 1 en 2" en een boel buitenlandse zenders. Zoals je op hun site kunt zien, zijn diverse zaken heel retro ingericht, zoals het behang en de stoelen in de lobby. Leuk! Het ontbijt was erg goed, met croissantjes, chocoladebroodjes, verse koffie, vruchten en yoghurtjes. Voor prijs-kwaliteit heb ik niets ingevuld omdat ik het weekendje cadeau had gekregen :-) In de lobby is gratis draadloos internet, op de kamer kost dat 5 euro per 48 uur. Voor service geef ik een 7. De meneer bij de receptie spak prima Nederlands, maar de dame bij het ontbijt niet en ze deed ook geen moeite om het bijv in het Engels te proberen.

• 9chris18-09-2011

Leuke aangename ervaring

Hebben voor een weekend brussel dit hotel als uitvalbasis uitgekozen en het moet gezegd zijn het was een aangename verrassing. De kamer die we hadden was op zich niet zo groot meer dat was niet zo erg want de badkamer had een bad en douche en hij was echt ruim denk even groot als d kamer, en vooral we hadden een superleuk ruim terras. Het ontbijt was lekker en goed maar eerlijk hebben we al beter gehad.

• 10l janssen21-02-2010

leuk, rustig en sfeervol, voor herhaling vatbaar

hotel Vintage in brussel is een aanrader, centraal gelegen. Mooi nieuw hotel.

Hotel Vintage info

Het complex