Hotel Victory

Hotel Victory

8.8Fantastisch

België, Brussel, Brussel

Op vakantie geweest naar Victory?

8.8Fantastisch

5 reviews over Hotel Victory

• 9Conrado21-09-2014

Hotel , maar heeft ook lekker restaurant

Je moet het weten dat het er ligt. Van buiten uit is niet te zien hoe mooi dit werd uitgebouwd. Deze keer enkel 's middags komen eten. Eerlijke kleine kaart, met verse producten en fantastisch kwaliteitsvlees. Een drankje ontvangen van de eigenaar Mumu maakt mijn zakenlunch subliem.

Zakelijk gereisd in september 2014

• 9Saskia Stout25-04-2013

Minstens *** waard, fijne plek!

Met plezier ga ik hier een paar keer per jaar naartoe wanneer ik training in Brussel moet volgen en het is altijd weer fijn om hier te zijn. Mumu heeft, nu ze het hotel alleen bestiert, er een eigen draai aan gegeven met een fris en modern uiterlijk en een nieuwe kaart met heerlijke gerechten. Kleinschalig en persoonlijk, ideale uitvalsbasis voor elke richting. Chapeau Mumu!

Zakelijk gereisd in april 2013

• 9Marcel Mol09-04-2011

Goed en lekker

Hotel Victory is een erg goed hotel met een uitstekende keuken. Eerste indruk was Klein hotel, maar de kamers zijn ruim en erg schoon. Ontvangst was erg vriendelijk zo ook de rest van de overnachting. Nederlands sprekend en de volgende overnachting is reeds geboekt. Super tevreden, geen poespas gewoon goed.

Zakelijk gereisd in april 2011

• 9Harold van Genderen17-08-2009

Veel voor Weinig

Dit bijzonder gastvriendelijke hotel dat op een zeer amicale manier bestiert wordt door Mumu en Georges behoort sinds kort tot de catagorie 3-sterren.

Bij mijn weten is Hotel Victory het enige 3-sterren hotel in Brussel en directe omgeving waar je vanaf €89,- kunt slapen en ontbijten.

Zowel zakelijk als prive is het er prima vertoeven, zelfs eventueel als combinatie met vliegveld Zaventem of Charleroi.

Alhoewel er in de meeste hotels het restaurant niet echt aan te raden is, vormt dit hotel een zeer aangename culinaire uitzondering.

Als men gebruik wil maken van de gratis internetfaciliteiten ( WIFI ) is het aan te bevelen dat bij aankomst te melden daar niet alle kamers een even goede ontvangst hebben.

Al met al zeker de moeite waard om er eens te vertoeven

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Marc.14-03-2008

Keurig hotel met nog echte gastvrijheid. Het hotel is pas verbouwd/gerenoveerd. Ideale uitvalsbasis voor het nabijgelegen beurscomplex Kart-Expo. Perfect bereikbaar per auto, maar ook per trein / OV. Ligt in het stadsdeel waar men Nederlands spreekt.

Zakelijk gereisd in maart 2008

Hotel Victory info