Géén boekingskosten

6.9VoldoendeScore uit 15 reviews

• Airconditioning

15 Reviews over Vendome

• 7NDC13-10-2009

Ca dépend des chambres ...

Très bonne situation à proximité du centre et bien desservi par transport. Dommage pour la chambre avec un matelas a changé et un lavabo bouché ! Hôtel trop chauffé même si c'est de saison.

• 8Jorine25-08-2009

Prima prijs / kwaliteit houding!

Afgelopen week hier geweest en is prima bevallen! Entree is in naastgelegen hotel, ziet er keurig uit. We hadden een prima kamer met luxe douche, goed ben en airco. Voor het geld dat we betaald hebben, hadden we een keurig hotel (incl. goed ontbijt!) met een supercentrale liggen. Het bevindt zich in een zijstraat van het hoofdcentrum. Kortom: aanrader!

• 612-07-2009

Wachten op de renovatie

Hotel is in twee gedeelten, het superstrakke nieuwe gedeelte (Marivaux) en het oude Vendome. Wij kwamen binnen en het zag er super uit, we dachten nog, nou, voor die prijs?? We hadden twee kamers voor 128 Euro. Toen we op de kamers kwamen klopte de prijs ook met het interieur. oud, klein en smoezelig. Klein twee-persoonsbedje met een dekentje van voor de oorlog. Badkamer idem dito. Het ontbijt was perfect. En dat werd ook weer in het nieuwe gedeelte geserveerd. Dus wachten tot alle kamers zijn opgeknapt. Zal je er wel meer voor moeten betalen.

• 7TB01-01-2009

Prima ligging, oude kamers

We kregen nog de oude kamers, die waren nogal verouderd en wat groezelig. De ligging tov het centrum is daarentegen wel super!

• 7Jan en Lenie van Est24-12-2008

Goede plek.

Hotel Vendôme in Brussel ligt overal dichtbij en het was op de kamer lekker rustig.

• 9david huybens14-12-2008

Luxe en comfortable dicht bij centrum

Was helemaal geweldig. Vriendelijk ontvangen. Het hotel is geheel gerenoveerd. Wij kregen de nieuwe kamers die op en top luxe waren! Geweldige badkamers en erg ruim. Ontbijt is ook zeer uitgebreid en erg goed.

• 9Mark Scheffers20-10-2008

mooi en lux

heerlijk genoten van de vakantie mooi prachtig hotel en een luxe kamer (gadden we ook gevraagd) heerlijk op het gemak gedaan en veel kunnen zien

• 6Marijke25-09-2008

Geen aanrader....

Het hotel is aan het renoveren en dat is wel duidelijk nodig ook. De entree is momenteel in het naastgelegen hotel en ziet er echt super uit. Toen wij binnen kwamen, dachten we echt, Woow... wat mooi. Onze kamer lag echt nog in het oude gedeelte. Slechte ventilatie en een hele oude kamer. Lekker bed, dat was ook het enige positieve aan de kamer. Alles nogal oude en vieze indruk, behang was echt niet om aan te zien. Geen aanrader!!!

• 6A.G. Ruigrok van der Werve06-05-2008

kamers leken wel sauna's veel en veel te warm het buizenstelsel voor warmwater en verwarming daar is wat goed mis mee,ruimte voor ontbijt zag er er goed uit en ontbijt was goed

• 8Arjan Vogel & Judith Harberts05-05-2008

Ze waren het hotel aan het renoveren. Onze kamer was gloednieuw en zeer ruim. Het ontbijt was goed en het hotel bevindt zich in het centrum. Kortom een prima hotel voor een citytrip naar Brussel!

Hotel Vendome info

Het complex