Airport hotel, KinderhotelWeer vandaag18°
Hotel Van der Valk Brussels Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brussels Airport voor je op een rij gezet:

290 reviews over Hotel Van der Valk Brussels Airport in het Nederlands

Geen prettig hotel

Ingrid Br
27-10-2018

Park, sleep en fly geboekt voor onze trip naar New York. Bij aankomst bleek het parkeren een drama in de kelder. Nagenoeg geen plek en erg krap. De kamer is oud, vloerbedekking vies en toe aan een opknapbeurt. Dat staat ook op de planning heb ik begrepen maar ik vond de prijs belachelijk voor wat ik nu kreeg. Dineren is ook ramp. Een vrij exclusief restaurant met dure gerechten. Als ik de reviews zo lees, zitten weinig mensen hierop te wachten. Pas je kaart dan aan. Dus het werd een burger eten in de bar, meer keus was er niet. Of sushi maar daar houden we niet van en daar zat ook niemand. Transfer heen en terug ging vlotjes en snel. Maar gezien d prijs, het dineren, het parkeren, voor mij volgende keer een ander hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Basic op prettige locatie

Anke dijkstra
2-9-2018

Basic verblijf, harde bedden, geen airco, wel prettige locatie op loopafstand centrum. Ontbijt chaotisch en zeer beperkt, alles was op.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fly en sleep ondermaats

Strubbe Marc
15-6-2018

Vr de 5 de maal fly en sleep arrangement geboekt, bij de terugkeer om 15 u in de namiddag gebeld nr het hotel, het ging 20 minuten duren ,daar een uur gewacht terug hebeld en daar vertelden ze mij dat de taxi daar wel degelijk geweest was ,al voor de 2 de maal dit meegemaakt dus voor ons geen Vandervalk meer,ik hoor trouwens nog veel hetzelfde verhaal van vrienden,

Gereisd met partner in juni 2018

HotelSpecials.nl

Jaar na jaar minder kwaliteit, spijtig

Marcel
23-9-2017

Voor het 3e keer namen we het park sleep fly arrangement. De kamer (upgrade naar Club Room) is goed, wifi werkt prima. Er wordt bijgezegd dat de minibar in de kamer gratis is, maar dit aanbod is eerder beperkt maar goed genoeg voor één overnachting.

Vroegere aankomsten werd ons of een upgrade/10% korting of wasbeurt auto aangeboden, maar dit blijkt niet meer te bestaan.

We kregen een drankje aangeboden bij aankomst (glaasje bubbels) maar we zouden dit drankje later wel nemen want graag eerst geïnstalleerd. Dit aanbod kwam spijtig genoeg niet meer terug. We hadden gehoopt, en eigenlijk hadden we hier min of meer VdV voor geboekt in het Sushi restaurant te kunnen dineren, maar dit restaurant bleek dicht (?) te zijn en dus vroegen we maar een tafeltje in het restaurant. Na daar gezeten te zijn, stond het menu ons niet echt aan dus we beslisten in de bistro te eten (barman/kelner trouwens superbeleefd en professioneel) wat ons een boze blik van de Mâitre opleverde. Het restaurant was maar voor 10% bezet dus niet écht een organisatorisch probleem lijkt me.

Vervoer naar de luchthaven is goed geregeld door de receptie. Bij terugkomst op een Zaterdagavond echter na 20' wachten...... geen shuttle. Na contactname met de receptie van VdV hebben ze direct een taxi gestuurd, blijkt dat er in het weekend geen shuttle is en dat dit wordt overgenomen door een lokaal taxibedrijf. Wat communicatie in deze lijkt me nuttig om nodeloos wachten van moegereisde gasten te vermijden

Volgend jaar gaan we eens naar de concurrentie kijken met een betere service, de prijs is ook niet concurrentieel meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wat een super slecht restaurant

Joost muldet
9-6-2016

Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij Vd valk. Een kaart met tien gerechten incl voorgerechten, bediening die het niet snapt, zit al heel lang te wachten tot ze je eten opnemen 30 min. Verder na 30 min biertje op iedereen loopt langs van de bediening niemand vraagt iets tot ik zelf maar iemand roep Nederlandse kaart zou aanwezig zijn is er niet geen punt hoor moest vragen om de kaart nadat ze me eerst de Franse had gegeven toen maar de Engelse Om me heen mensen die klaagden omdat zie niet kregen wat ze bestelde

Al met al hier nooit meer !!!!

Gereisd zakelijk in juni 2016

Zeer goede plek

peter bakker
24-10-2015

Zeer goed slapen en eten hier. In een woord super.

Gereisd met partner in Sat Oct 24 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Teleurstellende terugkomst

Strubbe marc
2-9-2015

We hadden een park en fly arrangement geboekt, hele mooie kamer ,lekker gegeten en met de shuttle bus naar de luchthaven gebracht. Echter bij aankomst terug in Brussel ,hebben wij 2 x gebeld naar het hotel om onze aankomst te bevestigen. Wij hebben een uur gewacht op de juiste plaats en hebben tenslotte een taxi genomen naar het hotel. Daar werd ons verteld dat de chauffeur daar geweest was wat helemaal niet zo was. Wij voelden ons belogen en zijn van mening de volgende maal een andere optie te zoeken,we gaan daar trouwens al jaren en dit was de laatste keer. De receptioniste wilde ons nog iets te drinken aanbieden ,maar wij waren te ontgoocheld.

Gereisd met partner in september 2015

Park sleep fly arrangement.

Nico
19-8-2015

Voor het 2de jaar op rij namen we het park sleep fly arrangement. Kamer is dik inorde, wifi werkt prima. Vervoer naar en terug van de luchthaven is goed geregeld door de receptie. Enig minpuntje in vergelijking met vorig jaar is dat het eten en drinken in het restaurant duurder is geworden en de porties kleiner.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Nicolaas
23-6-2015

Park Sleep Fly arrangement geboekt. Bij aankomst werd als geste een keuze tussen upgrade of gratis carwash aangeboden. Laatste gekozen en sleutels achter gelaten. Na terugkomst 10 dagen later was de auto niet gewassen. Er was echter wel mee gereden en de tank was helemaal leeg (haalde net tankstation). Verhaal gehaald bij de receptie die adviseerde de politie te bellen. Daar had ik na 16 uur reizen geen zin in. De manager die net arriveerde had geen tijd/zin zich met de zaak te bemoeien maar zou later die week contact opgenomen. Drie weken later nog niets vernomen. Kamer was ok, (gratis) minibar een lachertje, internet en service in bar slecht.

Gereisd zakelijk in juni 2015

Gemiddeld

Hertzberger
7-1-2015

Het koude voorgerecht was steenkoud en zo uit de diepvries.Geen ander blond bier verkrijgbaar dan Stella.Geen heineken of Jupiler!!!!Prijs van hotel is met 25% gestegen t.o.v 2014.Minibar is gratis maar er staat niets in( water en prik).Betaal liever en heb dan een keuze.Kussens zijn niet comfortabel.

Gereisd anders in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Brussels Airport in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Brussels Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.