Hotel Van der Valk Brussels Airport

Hotel Van der Valk Brussels Airport

4.9Matig

België, Brussel, Brussel

4.9Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brussels Airport voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

379 reviews over Hotel Van der Valk Brussels Airport

• 5Peter06-01-2020

Matig hotel

Slechte parkeergelegenheid. Langs de weg staan bij het Hotel. Daar was al meer ingebroken gezien het glas in de berm. (ca 100 m lopen terug naar hotel) Half uur wachttijd bij de receptie. Geen duidelijke uitleg van de receptie. Kamer was niet in orde. Bedden waren niet opgemaakt. Slaap kussens waren slecht. (te oud) Schimmel in de hoeken van de douchecabine. Ontbijt was goed. Uitchecken wederom 20 min staan wachten.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    3Lindhout23-08-2019

Nooit meer

Vieze vlekken op de gordijnen

Vlekken op de grond

Een kapotte badstop

Vieze plak resten in het bad

Vieze bruine vlek op het bad

In de wc een deurtje wat van de muur afkomt

Haar in het ontbijt

Om het goed te maken bieden ze een upgrade aan naar een ‘luxere kamer’ in dit hotel. Niet begrijpend dat we hier uiteraard nooit meer heen gaan.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    5Ingrid Br27-10-2018

Geen prettig hotel

Park, sleep en fly geboekt voor onze trip naar New York. Bij aankomst bleek het parkeren een drama in de kelder. Nagenoeg geen plek en erg krap. De kamer is oud, vloerbedekking vies en toe aan een opknapbeurt. Dat staat ook op de planning heb ik begrepen maar ik vond de prijs belachelijk voor wat ik nu kreeg. Dineren is ook ramp. Een vrij exclusief restaurant met dure gerechten. Als ik de reviews zo lees, zitten weinig mensen hierop te wachten. Pas je kaart dan aan. Dus het werd een burger eten in de bar, meer keus was er niet. Of sushi maar daar houden we niet van en daar zat ook niemand. Transfer heen en terug ging vlotjes en snel. Maar gezien d prijs, het dineren, het parkeren, voor mij volgende keer een ander hotel.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 5Anke dijkstra02-09-2018

Basic op prettige locatie

Basic verblijf, harde bedden, geen airco, wel prettige locatie op loopafstand centrum. Ontbijt chaotisch en zeer beperkt, alles was op.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Strubbe Marc15-06-2018

Fly en sleep ondermaats

Vr de 5 de maal fly en sleep arrangement geboekt, bij de terugkeer om 15 u in de namiddag gebeld nr het hotel, het ging 20 minuten duren ,daar een uur gewacht terug hebeld en daar vertelden ze mij dat de taxi daar wel degelijk geweest was ,al voor de 2 de maal dit meegemaakt dus voor ons geen Vandervalk meer,ik hoor trouwens nog veel hetzelfde verhaal van vrienden,

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Marcel23-09-2017

Jaar na jaar minder kwaliteit, spijtig

Voor het 3e keer namen we het park sleep fly arrangement. De kamer (upgrade naar Club Room) is goed, wifi werkt prima. Er wordt bijgezegd dat de minibar in de kamer gratis is, maar dit aanbod is eerder beperkt maar goed genoeg voor één overnachting.

Vroegere aankomsten werd ons of een upgrade/10% korting of wasbeurt auto aangeboden, maar dit blijkt niet meer te bestaan.

We kregen een drankje aangeboden bij aankomst (glaasje bubbels) maar we zouden dit drankje later wel nemen want graag eerst geïnstalleerd. Dit aanbod kwam spijtig genoeg niet meer terug. We hadden gehoopt, en eigenlijk hadden we hier min of meer VdV voor geboekt in het Sushi restaurant te kunnen dineren, maar dit restaurant bleek dicht (?) te zijn en dus vroegen we maar een tafeltje in het restaurant. Na daar gezeten te zijn, stond het menu ons niet echt aan dus we beslisten in de bistro te eten (barman/kelner trouwens superbeleefd en professioneel) wat ons een boze blik van de Mâitre opleverde. Het restaurant was maar voor 10% bezet dus niet écht een organisatorisch probleem lijkt me.

Vervoer naar de luchthaven is goed geregeld door de receptie. Bij terugkomst op een Zaterdagavond echter na 20' wachten...... geen shuttle. Na contactname met de receptie van VdV hebben ze direct een taxi gestuurd, blijkt dat er in het weekend geen shuttle is en dat dit wordt overgenomen door een lokaal taxibedrijf. Wat communicatie in deze lijkt me nuttig om nodeloos wachten van moegereisde gasten te vermijden

Volgend jaar gaan we eens naar de concurrentie kijken met een betere service, de prijs is ook niet concurrentieel meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 1Joost muldet09-06-2016

Wat een super slecht restaurant

Ik heb dit nog nooit meegemaakt bij Vd valk. Een kaart met tien gerechten incl voorgerechten, bediening die het niet snapt, zit al heel lang te wachten tot ze je eten opnemen 30 min. Verder na 30 min biertje op iedereen loopt langs van de bediening niemand vraagt iets tot ik zelf maar iemand roep Nederlandse kaart zou aanwezig zijn is er niet geen punt hoor moest vragen om de kaart nadat ze me eerst de Franse had gegeven toen maar de Engelse Om me heen mensen die klaagden omdat zie niet kregen wat ze bestelde

Al met al hier nooit meer !!!!

Zakelijk gereisd in juni 2016

• 9peter bakker24-10-2015

Zeer goede plek

Zeer goed slapen en eten hier. In een woord super.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 6Strubbe marc02-09-2015

Teleurstellende terugkomst

We hadden een park en fly arrangement geboekt, hele mooie kamer ,lekker gegeten en met de shuttle bus naar de luchthaven gebracht. Echter bij aankomst terug in Brussel ,hebben wij 2 x gebeld naar het hotel om onze aankomst te bevestigen. Wij hebben een uur gewacht op de juiste plaats en hebben tenslotte een taxi genomen naar het hotel. Daar werd ons verteld dat de chauffeur daar geweest was wat helemaal niet zo was. Wij voelden ons belogen en zijn van mening de volgende maal een andere optie te zoeken,we gaan daar trouwens al jaren en dit was de laatste keer. De receptioniste wilde ons nog iets te drinken aanbieden ,maar wij waren te ontgoocheld.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Nico19-08-2015

Park sleep fly arrangement.

Voor het 2de jaar op rij namen we het park sleep fly arrangement. Kamer is dik inorde, wifi werkt prima. Vervoer naar en terug van de luchthaven is goed geregeld door de receptie. Enig minpuntje in vergelijking met vorig jaar is dat het eten en drinken in het restaurant duurder is geworden en de porties kleiner.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats