Géén boekingskosten

4.9MatigScore uit 16 reviews

16 Reviews over Van Belle

• 4vd Laar13-02-2015

Niet echt een aanrader!

In november een weekend in dit hotel verbleven voor een weekend in Brussel. Het hotel ligt inderdaad in een slechte wijk. Het centrum is wel op loopafstand. Zodra je de deur van het hotel opentrekt waan je je in de jaren 1970. Spaanplaten meubels waar het fineer van af bladderd in een zeer oudbollige stijl. Het tapijt is versleten en de badkamer is zeer gedateerd. Het hotel is wel schoon. De parkeergarage onder het hotel biedt plaats aan 5 of 6 auto's en kan niet gereserveerd worden. Het ontbijt kan er mee door. Het hotel is aan een grondige renovatie toe! Al met al dus geen aanrader.

• 8MarianneElzen23-09-2013

Geweldige ligging

Dit hotel ligt net buiten de binnenring van Brussel en binnen een kwartier sta je in het centrum. Het hotel is spotgoedkoop, maar daar zijn de kamers ook naar. Stopcontacten hangen los en de kozijnen brokkelen af. Het is er wel schoon. Al met al een prima hotel als je een weekendje naar Brussel wilt en daar niet teveel geld aan uit wilt geven.

• 2Pavel27-11-2012

Špatný, hodně špatný

Celkový dojem z ubytování byl dost špatný. Jedná se o dost ubohý hotel v muslimsko-černošské čtvrti Bruselu, kteroum místní rodilí belgičané nazývají MORDOR nedoporučují moc večer vycházet ven. Výhleld nebyl žádný - max. na směs obchodů se zbožím z blízkého a středního východu. Pokoje byly relativně čisté, jen jsem chtěl nekuřácký pokoj a "šoupli" mně ke kuřákům - protože již byla noc a já se potřeboval vyspat, tak jsem to už neřešil. Zákaznické služby žádné, snídaně obvyklý standard levných hotelů. Děti sem NIKDY!!!! Ale opravdu NIKDY!!!!!!! Nebrat!!!!!!!

• 2peters25-10-2012

wat een ellende

heel erg sneu voor de eigenaren van dit al 104 jaar oude hotel dat de omgeving waarin het staat volledig verpauperd en onveilig is.je waant je daadwerkelijk in de ghetto en de afrikaanse overmacht op straat doet je de rillingen over de rug laten lopen.'s nachts zitten ze er met messen in de portieken en na zonsondergang naar buiten gaan is onverantwoord.ik ben er 6 dagen geweest en heb meerdere malen meegemaakt dat er 's nachts aan mijn deur gemorreld werd.ook constant lawaaioverlast door de bezoekers van de 3 kamers naast mij die vrijwel alle nachten aan het ruzien/schreeuwen waren.het eten was redelijk,wel vervelend dat de recepcionist ook de chef kok is en je daarom echt moeite moet doen om wat te eten te krijgen. heb 2 keer een fles goede wijn uit 2004 besteld en beide heb ik terug moeten sturen omdat ze niet meer goed waren.op de door de receptie gebelde taxi heb ik anderhalf uur moeten wachten. al met al een slechte, zeer onveilige ervaring waaruit ik gebroken terug ben gekomen.

• 5linniedejong29-06-2012

Geen aanrader

Dit hotel is geen aanrader, het ligt in een niet zo prettige buurt van Brussel! Er is wel een transfer busje van het hotel. Die brengt en haalt je op gezette tijden naar de binnen stad. Het hotel is oud, versleten, maar wel schoon! De bar was niet gezellig en je moest heel erg je best doen om een consumptie te bemachtigen. Het ontbijt was goed maar karig! Brood, toast, krentebrood, omelet, worstjes, hardgekookt ei, Koffie, thee, Verder niks bijzonders.

• 7Johan20-05-2012

Een voldoende

Hotel ligt inderdaad op 15 minuten lopen in een mindere wijk. Echter de shuttle bus vangt dit probleem prima op. De kamer die wij hadden was schoon en prima. Dunne wandjes dus herriestoppers kunnen geen kwaad. Het ontbijt is voldoende, brood/cruesli/engels ontbijt en diverse soorten beleg. De auto staat veilig geparkeerd, kortom een voldoende is het hotel waardig.

• 2stephanie07-06-2011

dit nog nooit meegemaakt.

Mensen doe dit niet. als je hoofdpijn wil hebben moet je vooral hier heen gaan. dit hotel is 1 en al schimmel. Wij zijn het hotel uitgevlucht na 1 nacht. zeer slecht geslapen. zelfs veranderd van kamer dankzij de schimmel en de kapote meubels. zeer gehorig.

• 7mjadevries14-01-2011

Goed onderkomen zonder franje

Wij hebben drie dagen Brussel gedaan. We wilden in een hotel waarbij wij onze auto, voor een acceptabel bedrag, veilig konden parkeren waarbij we op loopafstand v.h. centrum/de grote markt bivakkeerden. Met die wens/eis in het achterhoofd heeft hotel van Belle ons geboden wat wij zochten. De wijk waar dit hotel ligt is niet echt geweldig, maar zoals gezegd is het allemaal beloopbaar en de metro is op 5min. afstand. De auto hebben wij niet gebruikt en doordat deze veilig achter een groot hek stond hadden we daar geen zorgen over. Het hotel zelf is wel aardig, maar ook niet meer dan dat. Hotelkamer is schoon, maar weinig bijzonders verder. De ontbijt/eetzaal is ronduit ongezellig maar doet wat het moet doen. Verder is het personeel enkel Franstalig. Ze zijn gelukkig bereid om Engels te spreken wat ook verder prima gaat. Kortom; zoek je een goedkoop hotel zonder veel franje met veel bezienswaardigheden op loopafstand dan heb je hier prima onderkomen.

• 7Connie Schlosser07-11-2010

Naast het hotel is een pakeerplaats waar je veilig je auto kwijt kan. Het hotel is oud, maar we hebben er goed geslapen. Het ontbijt was niet bijzonder, maar voldoende. Het centrum is goed aan te lopen.

• 7Dirk en Christa10-01-2010

Die lage waardering klopt niet!

Het hotel ligt 15 min. lopen vanaf station Brussel-Zuid en 20 min. vanaf de Grote Markt. Qua ligging dus prima en vooral rustig. De kamers zijn netjes verzorgd en schoon. Prima bed! Het ontbijt was redelijk tot goed. OK. Het hotel is een beetje 'sleets' van buiten binnen is het netjes en schoon. Het hotel heeft een shuttle service naar station en Grote Markt. Gratis! Wij zouden het zo weer boeken.

Hotel Van Belle info

• AirconditioningNiet beschikbaar