7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Brussels City Centre voor je op een rij gezet:

87 reviews over Hotel Thon Brussels City Centre in het Nederlands

Top hotel op een top locatie

Priscilla
13-8-2014

Dit hotel is gelegen in het centrum van Brussel! Tegenover het hotel ligt de winkelstraat. Het hotel is vrij nieuw en modern. wij hebben er 1 nacht geslapen en betaalde 30 euro per persoon wat het zeker meer dan waard was. We konden gebruik maken van de sauna en van de fitnessruimte. Het zag er allemaal heel schoon uit in het hotel. We hebben alleen niet gegeten in het hotel dus daar kunnen we niets over vertellen maar de eetruimte zag er prima uit. Onder het hotel kan je parkeren wat ongeveer 20 euro per nacht kost. Op onze kamer was een badkamer met bad en een tv met 4 nederlandse zenders. Wij zaten op de 19e verdieping met een prima uitzicht op Atomium. Voor het hotel zijn ze op dit moment bezig met werkzaamheden maar ik weet zeker dat als het voltooid is dat het er mooi uit komt te zien voor het hotel. Wij zouden er zeker nog een keer terug naar toe gaan voor een stedentrip naar Brussel.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Goed hotel

Tal Vijfhuizen
31-10-2012

Verbleef hier van vrijdag tot zondag, geboekt via een site met een beste korting, waardoor voor ons de prijs-kwaliteit verhouding hoog lag. Werden goed geholpen aan het personeel door een vriendelijke man die grapjes maakte. Kamers zijn niet groot, maar door de moderne inrichting, hebben wij hier geen last van gehad. Ligging was ook perfect: je steekt over en bent in het centrum. Ontbijtbuffet was naar mijn mening erg lekker en uitgebreid genoeg. Eerste nacht was het vrij koud op de kamer, gevraagd om een extra deken en deze werd direct op de kamer gebracht. Mooie televisie met Nederlandse zenders (ook erg handig). Onze douchekop hing scheef aan de muur en deze kregen we niet recht, dit was wel lastig tijdens het douchen. Verder was het een goed en geslaagd verblijf met goede service, goede ligging en een mooie kamer.

Gereisd met partner in oktober 2012

Mooi hotel in het centrum!!

Yvonne
24-9-2012

Via een site geboekt met een flinke aanbieding, daardoor is voor ons de prijs/kwaliteit hoog! Wij hebben alles lopend kunnen doen, het hotel ligt direct aan de winkelstraat en als je een beetje sportief bent loop je alle bezienswaardigheden langs. Ontbijt was zeer goed, veel keus en werd bij gevuld. Vanwege de aanbieding hadden wij een upgrade naar kamer met uitzicht, die kregen wij eerst niet, maar terug gegaan naar receptie en we kregen zonder probleem een kamer met prachtig uitzicht:) Het personeel was niet echt vriendelijk maar ook niet onvriendelijk, ze zeiden het hoognodige, meer niet;) Wel behulpzaam, ivm met andere kamer. De staat van de kamer is netjes en modern, maar het kan iets schoner(ik ben wel pietje precies). De kussens waren erg plat, maar ik heb tot nu toe nog nooit fijne kussens in een hotel gehad. Al met al, ik zou er zo weer heen gaan en zeker aanraden.

Gereisd met partner in september 2012

Prima hotel voor kort verblijf

ndk187
7-8-2012

Het hotel ziet er van buiten erg chique uit en ook de entree is dik in orde. De kamer was schoon en had alle benodigdheden. Enige minpunt waren de heel erg zachte matrassen.

Oversteken en je bent in het centrum van Brussel, ligt ook op loopafstand van station Brussel-Noord.

Gereisd met partner in juni 2012

Zeker GEEN 4 sterren waard

John
27-7-2012

Zeer onpersoonlijk hotel geen 4 sterren waard. Als je geen Frans of Engels spreekt kun je je niet verstaanbaar maken in dit hotel en doen dan ook geen moeite om je te helpen. Ze proberen ook bij bijna iedereen extra laten betalen voor onbijt of kamer als men van te voren betaalt heeft. Tip neem boekings formulieren altijd mee!! De ligging van dit hotel is wel bijzonder goed, maar er zijn vast en zeker ook andere betere hotels met zo'n ligging.

Gereisd met partner in juli 2012

Ok voor een weekendje weg

fam.boogaard
27-5-2012

Geboekt voor een citytrip. Groot hotel, hoog hotel met heel veel kamers. ligging tussen Brussel Centraal en Brussel Noord. Qua ligging net even buiten het centrum, lopen is echter mogelijk. Taxi (links) naast de deur en metro (rechts) naast de deur. Kamers ok, badkamer een tikkie aan de oude kant, kraan was kapot en bij terugkomst gerepareerd. Voor wie niet veel wensen heeft leuk (groot) hotel voor een nachtje citytrip ok. Ontbijt niet genomen, in het weekend 50% korting.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Mooi hotel aan de rand van centrum

Stefan
6-5-2012

Mooi en goed hotel aan de rand van het centrum. Locatie is goed te doen, ongeveer 10 minuten lopen naar het hart van het centrum. Ontbijt is goed, genoeg keuze. Avond eten hebben we geen gebruik van gemaakt.

Kamers zijn groot genoeg en voorzien van al het nodige voor een stedentrip.

Aanrader is de sauna met panorama uitzicht over Brussel! Na een dag slenteren door Brussel is dat een leuke manier om even bij te komen.

Gereisd met vrienden in september 2011

perfecte ligging !!

jolanda
1-2-2012

weekendje weg was super ! Kamer was elke dag schoon en netjes. (koelkastje ook ideaal) Ligging was ideaal midden in het centrum. Er zat een supermarkt naast het hotel !! heb het er super naar mn zin gehad. zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in december 2011

Aankomst van het hotel werden wij goed ontvangen.

De kamers was erg netjes en schoon. Ook de badkamer was in zeer goede staat.

De hotelkamer zag er netjes en verzorgd uit.

Handdoeken worden netjes elke dag verschoond.

Het hotel vind ik niet gehorig, wij hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel.

Wel hoor je de verkeersdrukte van buitenaf, zoals sirenes en verkeer. Maar als je hier niet tegen kunt, kun je beter een hotel kiezen wat niet midden in het centrum ligt. Want Brussel is een stad en een stad kent leven.

Als je de weg oversteekt ben je gelijk in de winkelstraat.

Voor de kerstmarkt is ook dit hotel een goede uitvalbais. 200m verderop zit een metrostation.

Wij hebben dit gelopen en dan loop je er zo'n 15 a 20 minuutjes over.

Voor een weekendje Brussel is dit een zeer goede uitvalbasis!

Gereisd met partner in december 2011

Vies, warm, onvriendelijk.

Paco
23-10-2011

Al bij aankomst gaat het mis, ik kan moeilijk traplopen en de receptie was beneden (lift werkte niet, geen bordje) alleen engels en frans, geen woord nederlands zelfs niet proberen.

Kamer was klein en heeeeeel warm, daar was niets aan te doen omdat de bedieningsknop was afgebroken.

Badkamer was niet schoongemaakt en heel vies.

Sauna van zo'n 120 graden, veel te heet.

Ontbijt ok, maar voor die prijs (23 euro) toch meer verwacht.

Ik ga hier nooit meer naar toe ook al ligt het redelijk in het centrum (vergis je niet, de Grote Markt is minstens een half uur lopen).

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thon Brussels City Centre in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thon Brussels City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.