Hotel Thon Brussels Airport

Hotel Thon Brussels Airport

7.5Goed

België, Brussel, Brussel

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Thon Brussels Airport voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

15 reviews over Hotel Thon Brussels Airport

• 10Christel06-01-2014

Top hotel

Dit hotel geboekt voor een weekendje Brussel. Het hotel lag niet in Brussel zelf maar er vlak naast. Het was een uitstekend hotel! Snelle en goede service van de receptie en schone & mooie kamers! Het ontbijtbuffet was erg goed en uitgebreid! Voor het parkeren is er genoeg mogelijkheid bij het hotel. Bij uitcheck scannen ze je parkeerbon zodat je gratis uit kunt rijden. In het centrum van Brussel rijden is lastig met de auto want iedereen neemt voorrang van elkaar en er bestaan (haast) geen voorangswegen. Parkeren vlak naast het drukke centrum is dus aan te raden. Mocht je wel willen rijden in Brussel kun je mooi parkeren bij Parking58. Midden in het centrum! Nog een groot voordeel van het hotel. Uitchecken kon tot 12 uur! Ontbijt was ook tot 11 uur en werd goed bijgevuld. Dus zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Jurgen14-07-2013

Redelijke kamer

Prima hotel. Prijs kwaliteitverhouding meer dan goed. Ontbijt is prima. Nadeel: Kamer was erg gehorig. Parkeerplaats groot genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 7hansvink25-05-2013

vlakbij het vliegveld van Zaventem

Een beetje gedateerd hotel in een zakenwijk vlak bij het vliegveld van Zaventem. Het hotel biedt een (betalende) service naar en van het vliegveld aan. De kamer en badkamer zijn basic. Geen bijzondere voorzieningen. We begrepen dat er een planning was voor een grondige opknapbeurt van het hotel. In de weekenden (vanaf vrijdag) zijn het restaurant en bar blijkbaar gesloten.

Gereisd met partner in mei 2013

• 6Elke 19-09-2012

Goed voor een overnachting

De buitenkant ziet er niet veel belovend uit maar binnen is het wel beter. De kamers zijn ruim en netjes.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Marco28-08-2011

Basic, maar goed voor een nachtje

Ik en mijn vriendin hebben hier overnacht voor een nachtje, om vervolgens de volgende ochtend het vliegtuig naar Amerika te pakken.

Eenmaal aangekomen in het hotel, ging alles vlotjes. Voor een lage prijs hadden we een overnachting met ontbijt, wifi, en gratis shuttle naar het vliegveld per busje. Het inchecken was goed geregeld. Wel jammer dat de bar al om 11 uur dichtging, nog even een biertje doen zat er niet bij.

De kamer zelf was wat je verwacht van een normale hotelkamer. Wat je verwacht staat er. De waterkoker leek geen haast te hebben, en helaas was er geen balkon. Lastig voor de rokers, dat laatste dan :)

Het ontbijt was netjes, en erg uitgebreid, er waren zowel warme als koude gerechten te vinden.

Waar je echt op moet letten, is het intikken van het hotel in de navigatie. Het hotel zit in de Berkenlaan in Zaventem, en niet de Berkenlaan in Brussel. Die fout hebben wij gemaakt, en kwamen aan de andere kant van de stad uit :) Eigen fout, maar dus wel even op letten.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7travelgurly17-08-2011

perfect met sleep,park & fly !

Goede ligging, dichtbij de luchthaven! kamers gewoon standaard en goed. mogelijkheid om thee op je kamer te zetten.

shuttle service van en naar de luchthaven perfect.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Anna11-08-2011

Heel erg vriendelijk personeel, goede kamer en een fantastisch ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7John Paulis07-02-2008

veel te duur voor de kamer met een gebroken spiegel, kapotte toilet pot en een psychedelisch licht in de badkamer. In de minibar kost een biertje 5 euro. De auto kostte 10 euro per nacht (ECHT WAAR) in een godsverlaten kantoorwijk waar je 3 weken dood kan liggen.Ik (de baas) betaalde meer dan 600 euro voor 4 nachten met 2 ontbijten en 1 auto.(ontbijt is goed, maar wie kan er voor 16 euro aan ontbijt eten?)

Zakelijk gereisd in januari 2008

• 7Daan en Inge van Vriesland05-08-2007

We zijn helaas net terug van een ontzettend fijn weekend.Idiale ligging t.o.v.snelweg.Het treinstation is binnen 5 minuten lopend bereikbaar,wat je binnen 15 min.naar hartje Brussel vervoert.Alle lof voor Personeel.Vergeet het dorp DIEGEM waar je uiteindelijk logeert niet!Kan er heerlijk eten bij TESTA ROSSI. p.s. het ontbijt in het hotel,Perfectemant!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5meijering16-04-2007

bij aankomst met de trein,staat de hotel nergens aangegeven,eindelijk aangekomen bij het hotel, wij hebben 15min moeten wachten tot iemand ons kon helpen,daarna moesten wij wachten tot de schoonmaakster klaar was.wij hadden recht op de kamer om 14.00 uur het werd uiteindelijk 14.30 de koffers alvast naar boven gebracht om daarna wat te gaan drinken.wij hebben 1cola & 1bier bestelt en moest betalen6.75 euro daarna opgefrist en zouden wij weer wat gaan drinken op een bon van het hotel(gekregen bij aankomst)wij hebben daar 45 min gewacht omdat geen personeel naar ons toe kwam.uiteindelijk zijn wij weggegaan,de volgende morgen hebben we ontbeten het brood was hard en er werd niet aangevuld.s'avonds wilden we weer wat drinken op dat gekregen bonnetje(2e poging)maar helaas hoe warm het ook was de bar was voor de gasten gesloten het hele weekend.kotom een zeer slechte ervaring met dit hotel.

Gereisd in april 2007

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald