Géén boekingskosten
/België/Brussel/Brussel/Hotels Brussel/Hotel Thon Bristol Stephanie

Thon Bristol Stephanie

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Thon Bristol Stephanie voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 32 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 32 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

32 Reviews over Thon Bristol Stephanie

• 8Monique Spaansen04-01-2015

Royale kamer met extra voorzieningen

Hotel ligt direct aan de Louiselaan, dicht bij het centrum maar dan in ee nieuwe wijk. De kamer is echt meegevallen, goede bedden, royale badkamer, apart toilet en zelfs een sauna, waterkoker. Weinig geluidsoverlast van het verkeer vanwege dubbele beglazing. Het hotel en de kamers zijn modern, sfeervol en kleurrrijk ingericht.

Het ontbijt hebben wij vanwege de prijs ( 27 euro pp) niet in het hotel maar in de stad gedaan. Parkeren kan onder het hotel ( 15 euro pd).

Een goede uitvalsbasis voor een paar dagen Brussel. Metro en tram op loopafstand. En Brussel? Gezellig! Aanrader!

• 9joostenpetra27-12-2014

Prachtig hotel

Dit is één van de beste hotels die we de laatste jaren mochten bezoeken: vriendelijk personeel, ruime kamers, uitgebreid ontbijt, dichtbij centrum of openbaar vervoer gelegen. Aanrader!!!

• 9corrie faber14-08-2014

Luxe hotel op loopafstand van centrum

Prachtige ruime kamer, met sauna en heerlijke royale bedden. Pluspunt was dat je niet voor het parkeren hoeft te betalen (normaal 25 euro per dag). Liften zijn erg krap, daardoor is de wachttijd voor een lift tijdens het ontbijt behoorlijk lang.

• 8Bertvaningen22-12-2012

uitstekend hotel

heerlijke grote kamers met koffie-thee faciliteiten, apart toilet en grote badkamer met aparte douche en toilet en 2 wastafels. Heerlijke bedden en een goed ontbijt, drankjes in de bar wel duur. Het hotel ligt in een sjieke buurt met dure winkels op loopafstand van het centrum.

• 9Pascale10-12-2012

Goed hotel voor een weekend Brussel

Mooie ruime, schone kamers met een goed ontbijt. Diner hebben we niet gebruikt. Er zijn genoeg eetgelegenheden in de buurt van het hotel. Centrum is op loopafstand. Goed te bereiken met openbaar vervoer. Zeker een hotel om nog een keer naar terug te gaan.

• 8judith09-09-2012

Mooi hotel op goede locatie

Wij boeken vaker via hotel vouchers en meestal krijgen we dan de oude, afgeleefde kamers. Maar in dit hotel niet. Een prachtige grote kamer met een heerlijk bed, grote badkamer en apart toilet. Het hotel ligt vlak bij een sjieke winkelstraat met winkels als Louise Vutton, Jimmy Choo, Chanel, Tiffany etc maar ook een Zara, Hema en Dille en Kamille. Ook heerlijke restaurantjes en leuke bistro's in de buurt. Een fijn hotel, op een goede locatie. Fijn voor een weekend Brussel.

• 9Rick20-07-2012

Nieuwe gerenoveerde kamers zijn top!

Het bedrijf had mijn hotelkamer geboekt en ik was aanvankelijk een beetje bang om in een "oude" kamer geboekt te worden. Niets bleek minder waar, want voor mij werd de nieuwe "club business class" kamer geboekt. Een enorme kamer op de 6e etage. Een kamer met heel erg veel ruimte en vooral een heerlijk fijn tweepersoonsbed dat langer is dan 2 meter! Ideaal voor de lange mensen onder ons dus. De kamer werd dagelijks schoongemaakt, en als je geen schoonmaak wilde, werd dat gecompenseerd in een barvoucher van 5 euro.

Het hotel is in de luxe straat Le Louise gelegen. Indien je in dit gebied moet zijn is dit hotel een echte aanrader. Bij lekker weer is het daarnaast heerlijk om richting de Grote Markt te lopen ipv de metro te pakken.

Avenue Louise is nogal een drukke straat, maar de kamers zijn zeer goed geïsoleerd om het geluid van de drukke straat tegen te gaan.

• 8Vincent18-03-2012

Prachtige kamers!

De kamers in Hotel Stephanie waren prachtig. Super groot en onwijs schoon!

• 8Esther30-06-2011

prachtige kamer mooie omgeving WAAR voor geld

Super locatie in "dure" buurt, leuk window shopping, heerlijke Italiaan in de buurt. Wij hadden beetje regen: complimentary paraplu van het hotel! Receptie was wel oke, maar ook geen wijn gezien. Wel fantastische kamer, nog nooit zo'n grote suite gehad... incl. aparte wc, bad, lounge chair, koffie/thee enzovoort. Deli om de hoek voor een wijntje ipv minibar. Ontbijt super uitgebreid incl. Engels ontbijt en vers fruit. Gratis parkeren in garage. Wij waren helemaal tevreden!

• 7Ilonka06-04-2011

Goed hotel, helaas niet gastvrij

Een (Valentijns)weekend geboekt compleet met o.a. rozenblaadjes en wijn.

Bij aankomst wordt alleen naar je creditkaart gevraagd, hier is je sleutel en zoek het verder maar uit. En als stedentripper ben ik het toch heel anders gewend. Gelukkig krijg je wel antwoord op je vragen, maar waarom moet je alles vragen.

Op de mooie, grote kamer ook geen welkom zoals je mag verwachten bij een arrangement. Geen rozenblaadjes, geen wijn, geen informatie. Wederom vragen; we hebben de wijn gekregen maar over de rest geen woord. Kortom; we kregen het idee dat de medewerkers niet op weekend(arrangement)gasten zitten te wachten. Het hotel zelf is prima! voor gasten, die graag wandelen is het goed te doen om naar het centrum te lopen. Het ontbijtbuffet was voldoende maar simpel Waar wel goed over nagedacht was: de (te kleine) lift is alleen met een kamersleutel te gebruiken.

Hotel Thon Bristol Stephanie info

• AirconditioningBeschikbaar