Hotel Theater

Hotel Theater

6.2Voldoende

België, Brussel, Brussel

Op vakantie geweest naar Theater?

6.2Voldoende

5 reviews over Hotel Theater

• 5marjolyn01-08-2016

op het randje voor 1 nacht

Het hotel ligt mooi in het centrum van Brussel, maar wel midden in de tippelzone. De dames staan er overdag maar ook 's nachts. Wij hadden het fijn gevonden als het hotel ons hierover geinformeerd had en ons niet met de metro stuurde door de straat heen als 2 meiden laat in de avond. Kamer is redelijk, badkamer was niet heel schoon. De bedden lijken wel te doen maar na 1 nacht was het toch fijn dat we weer naar huis gingen alleen dan met een gebroken rug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 5cobie16-12-2013

foto's geven valse beelden

achteraf had ik beter een ander hotel moeten boeken maar ik ben op de foto's afgegaan met als reden ja iedereen heeft weleens wat te mopperen, maar terecht. sjonge de foto's waanzinnig je zou je echt in een design hotel wanen helaas, de muren van de kamers kunnen een verfje gebruiken, gaten in douche/toiletdeuren, open plafonds hierin, lampen gammel, trappen verveloos, nee het is het net niet, Nu lagen wij niet in het hoofdgebouw dit hotel heeft meerdere panden in ja een prostituee buurt. geen last van de dames maar wel van rondtoeterende auto's Nee jammer had liever iets meer betaald. Met het personeel/ontbijt is niets mis, zeer vriendelijk

Gereisd met partner in december 2013

• 6cobie_cramer15-12-2013

ik zal dit hotel niet gauw aanbevelen

De foto's die je ziet is niet wat je krijgt,( zie reisaanbieders) De muren kunnen een verfje gebruiken, deuren met gaten erin (laat ze dichtmaken)lampen die gammel zijn. Nee niet het desighhotel die het volgens de foto's wel zou zijn,maar dat zou het wel kunnen zijn, en ach de dames van plezier,. ja 24/7 maar de dames geven geen overlast wel de heren (auto's) die er gebruik van maken, een richtingsverkeer straat dus ze blijven heen en weer rijden en toeteren, ontbijt was goed, vriendelijk personeel , dicht bij het centrum maar voor de volgende keer, nee dan maar iets meer betalen misschien ook wel iets beter, gelukkig maar voor 1 nacht geboekt.

Gereisd in december 2013

• 8Francisca28-10-2013

Ideaal voor kort verblijf

Hotel theater is een klein maar erg aangenaam hotel voor een kort verblijf (1 tot 2 nachten). Vlakbij de KVS (theaterzaal) en de shoppingstraat Nieuwstraat. Het hotel is gelegen in een 'tippelstraat' maar eens je binnen bent heb je hier geen last van. Het onthaal is aangenaam en vriendelijk. Wij hadden een ruime, lichte gezinskamer op de vierde verdieping (met de trap, er is geen lift). De badkamer was ruim en net. Eenvoudig ingericht en sfeerverlichting (1 kleine staanlamp was stuik maar brandde nog). Er is geen mogelijkheid om een drankje te nuttigen in het hotel en de ontbijtruimte is klein in de ontvangsthal. In de buurt zijn winkeltjes waar je ook op zondag iets kan aankopen en meenemen naar de kamer (geen frigo in de kamer). De kamer was erg net en zeer stil om te slapen. Ontbijtbuffet(je) is niet inbegrepen in de prijs. Wij betaalden 20 euro extra voor 2 volwassenen, de kinderen konden gratis ontbijten. Familie Buysse

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 7Citytrip21-08-2013

Aanbeveling voor een Citytrip

Hotel heeft meerdere gebouwen. Receptie zit op het genoemde adres, maar er is een mogelijkheid dat de kamer die je hebt hier niet is. Ik werd doorverwezen naar een gebouw om de hoek. Mooie ruime (gehorige) 2 pers. kamer met badkamer en kitchenette. Hotel is gelegen op een 15 min. loopafstand van de Grote Markt.

Hotel is mogelijk niet aan te bevelen voor jonge gezinnen. Dit in verband met de locatie van het hotel. Het hotel is gelegen midden in het tippelgebied van Brussel. 24 Uur per dag bevinden tippelaarster in de straten rond het hotel. Sta dus niet verbaast te kijken als je 's ochtends het hotel verlaat, en dat er dames naast de deur staan. Je ondervindt hier echter geen overlast van.

Alleen gereisd in januari 2013

Hotel Theater info