Hotel The White

Hotel The Whitesterstersterster

6.8Voldoende

België, Brussel, Brussel

Op vakantie geweest naar The White?

6.8Voldoende

• Kinderopvang
Tonen op kaart

16 reviews over Hotel The White

• 6Rawien Jhinkoe Rai08-04-2012

Verkeerde keuze

Hotel is niet wat de foto's op internet doen vermoeden. Kortom in de werkelijkheid valt het tegen en is het niet zo white. Het is zeker geen 4 sterren hotel.

Gereisd met partner in april 2012

• 10Isabeau14-11-2011

Schitterend hotel!!

Ben al veel op hotel geweest, maar dit was een uitstekend hotel qua prijs-kwaliteit! Zeer design, heel grote kamers, alles tot in de puntjes in orde. Veel kleine welkomstgeschenkjes gekregen bij de aankomst. Het was een half uurtje wandelen van de Grote Markt, maar tijdens de wandeling is er ook nog heel veel te zien! Het hotel is gelegen in één van de beter buurten uit Brussel. Hier moet je geen schrik hebben om 's avonds rond te lopen.

Gereisd met partner in november 2011

• 8R.wotsels05-09-2010

super hotel

Geweldig hotel voor relatief goedkope prijs. Mooi design, apart ingericht. de kamers zijn ruim en goed schoongemaakt. de 2pers. bedden schuiven wel steeds uit elkaar. De ligging is perfect. voor de deur stopt de tram die je naar de louiza laan (shopstraat) en naar het centrum zelf brengt. parkeerplaatsen is echter een ramp. Bij aankomst kregen we te horen dat de hotelparkeerplaats vol was. dus moesten we in de straten achter het hotel een gaan zoeken. Hier was betaald (Duur) of met een parkeerkaart (max 2 uur) wij hebben parkeerkaart een paar keer verzet, en gelukkig geen boete gekregen. Receptie leek t normaal te vinden dat hotelparking vol was. hierover niet echt behulpzaam. 1e dag gevallen, wonden op mn voet maar hadden niks om te ontsmetten, alleen plijsters.. verder erg tevreden, zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Wouter21-07-2010

Leuk alternatief voor het bekende centrum

Mijn kamer hier was geregeld door de VRT. Ik vond het een goede keuze, want ik moest in het Flageygebouw zijn dat je via de Lesbroussartstraat in 5 minuten lopend kunt bereiken. De Louisalaan zelf is niet erg aantrekkelijk, maar vanaf het Flageygebouw richting het oude centrum is juist heel veel te vinden. Het hotel zelf is op een goeie manier opgeknapt. Je merkt nog wel dat het een oud gebouw is, maar ze hebben er echt wat van gemaakt. Mijn kamer was idioot groot, zowat 8 meter diep, en netjes. Het ontbijt was niet uitgebreid maar wel oké.

Alleen gereisd in oktober 2009

• 7Shai & Kim17-07-2009

Zeer betaalbaar

In tegenstelling tot de eerdere berichten konden wij voor 15 euro in de private parking parkeren en was de receptie uitermate vriendelijk! Kamer zag er netjes uit. Ligging is ok, veel met de bus en tram te bereiken op advies van de receptioniste. Ontbijt was goed, maar niet uitgebreid, dit denken we wegens aantal gasten. Auto lekker laten staan en zelf erop uitgaan

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Laura11-01-2009

Leuk en apart hotel

Mooie kamers, we zaten penthouse. Prijs kwaliteit verhouding was uitstekend. In tegenstelling tot eerdere berichten ben ik 2 heel vriendelijke receptionisten tegen gekomen. Ontbijt eenvoudig. De eerste ochtend was het ontbijt matig. De kaas was uitgedroogd aan de randjes. De 2e ochtend was het ontbijt prima.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Lian 07-07-2008

Prima hotel als je vooral je geld wilt uitgeven aan winkelen en minder aan een luxe hotel. Het hotel ligt middenin de Louiza laan, te ver lopen naar het oude centrum. De fietsen in de hal zijn niet te huur. De design inrichting is super, het wordt echter middelmatig onderhouden. Veel strepen, vlekken etc. Parkeren kan onder het hotel in de eigen parkeergarage. De receptioniste is vriendelijk maar evenmin goed verzorgd. Er is geen barman en geen minibar, gelukkig een leuke Irish Pub recht tegenover het hotel. Het ontbijt is heerlijk. Vers, diverse kazen en Nespresso koffie. Gewoon doen dus

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Constance26-11-2007

Het hotel is erg leuk gelegen aan de Louizalaan vlakbij leuke winkels en veel leuke en lekkere eet- en drinkgelegenheden. Mooie kamer, goede bedden en een prima verzorgd ontbijt, heerlijke nespresso koffie!! Parkeren is niet makkelijk, voor de deur max 3 uur betaald, maar als je een plekje in de zijstraten vind is het gratis.De dame achter de receptie is echter niet bereid om vragen te beantwoorden, zij is chagrijnig, niet hulpvaardig of servicegericht. Mijn advies aan haar is: ga iets doen waar je geen mensen hoeft te helpen laat staan te woord moet staan.

Gereisd met partner in november 2007

• 6Victoria28-05-2007

Ik ben er naar toe gegaan om te shoppen, en in de reisgids stond dat het midden in een winkel straat ligt, niet dus!! die waren op 5 kilometer afstand pas te vinden. Als je in het centrum wilt zitten moet je bij de grote markt een hotel boeken! En het shopping centrum is maar 1 lange winkelstraat met 4 ZARA's. Hotel is wel grappig met grote kamers en heel apart.

Gereisd met partner in maart 2007

• 5Blackie28-04-2007

Ondanks dat het via Touroperator betaalbaar is, is het qua service het slechtste hotel wat ik heb meegemaakt. De kamer is ronduit klein. Mijn badkamer thuis is nog groter. Komen we door files na meer dan 6 uur reizen aan zegt die receptionist dat we de auto kunnen laten staan tot 0900 uur. Komen we de dag erop zijn alle auto's weggesleept. 120 euro extra. Had ik toch liever een duurder hotel geboekt. Ik moet hier nog 1 nacht (WIFI) maar daarna nooit meer.

Gereisd in april 2007

0 tips over Hotel The White

0 vragen over Hotel The White

Hotel The White info

• Aantal sterrensterstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer