Géén boekingskosten

• 7Waardering

• Airconditioning

3 Reviews over The Moon

• 7Freek16-02-2014

Super ligging, ontbijt alleen voor vroege vogels

De ligging van dit hotel is super, kan eigenlijk niet beter. Verder zijn de kamers voorzien van plavuizen op de grond, gelukkig geen ranzig tapijt. Bedden niet heel goed, naar ons zin te zacht en ze hangen met plakband in elkaar... Ontbijt van 7 tot half elf, maar als je om kwart voor tien nog een broodje wilt met een groep van 4 is er nog 1 koffiebroodje en 8 droog ogende sneetjes brood waar je smeerkaas of jam op mag smeren. De koffie is trouwens wel goed. Gelukkig kan je beneden op het pleintje prima ontbijten.

Al met al een prima hotel om alleen te slapen, verwacht er verder niks van..

• 6Rene02-10-2009

Met de uitstekende ligging is alles wel gezegd

Hotel The Moon ligt op een uitstekende plek. Drie minuten van het station en drie minuten van de Grote Markt. Kleine eenkoppige receptie. De kamers (trappen op) zijn klein en gedateerd (volgens mij al jaren niet meer echt opgeknapt). Maar de basisvoorzieningen zijn er. In het hotel is niets te beleven maar daarbuiten des te meer. Valt verder weinig over te zeggen. Als je voor een redelijke prijs een slaapplaats zoekt hartje Brussel en niets meer, is dit hotel van harte aan te bevelen.

• 8mar30-01-2008

Prima plekje, we hadden kamer met uitzicht op klein pleintje, goed parkeerbaar onder (ik meen) Ibis hotel. Ontbijt; bedroevend slecht in een heeel heel heeel klein rothok. Maar ligging; ideaal, 1 straatje door en je bent bij de Grote Markt

Hotel The Moon info

Het complex