Hotel The augustin

2008

Eens maar nooit weer.

Alessia
18-11-2008

Ongure buurt, zeer gehorige kamers, afgesleten matrassen, en men geeft de sleutel niet als ze geen kopie van je credit card mogen maken ook al hebben ze een kopie van je paspoort. Eens maar nooit weer.

Gereisd Met partner in Tue Nov 18 2008 09:09:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aardig voor een keer

Sander
19-10-2008

Hotel ligt in een multi-cultiwijk, halverwege het centrum en station Brussel Zuid (beide op loopafstand). Eerste indruk is aardig. Ontbijt is goed verzorgd. Kamers zijn ruim en in orde. Mijn kamer was echter op de begane grond tegenover de receptie en dat is voor wat betreft licht en geluidsoverlast geen aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Sun Oct 19 2008 21:08:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

wij zijn net terug, tijdens de kerstpret opening geweest

sharon
3-12-2007

wij zijn net terug, tijdens de kerstpret opening geweest. Het hotel ligt aan een nette straat met voldoende parkeermogelijkheden, betalen tot 18uur en op zondag gratis. Een garage is op 3 minuten lopen en betaal je per 24uur. De afstand naar het centrum, grote markt etc is nog geen 10 minuten. De kamer is ruim, wij zaten op "zolder" op 4 hoog met leuke dakkapelletjes. De badkamer is nieuw met een goede douche. Het ontbijt is uitgebreid, verschillende broodjes en beleg, verse jus en meer. Helaas troffen wij niemand in de bar, wat blijkbaar niet loopt, in de omgeving zijn voldoende cafe's en barretjes. Tip: om de hoek zit een marokkaan die goedkope fris/bier verkoopt, want de prijs van de minibar is onvoorstelbaar hoog, aangezien het hotel dus geen bar heeft moet je iets.... We hebben het goed naar ons zin gehad: tip om te eten/borrelen: de BXL cafe op de grote markt!!!

Gereisd Met partner in december 2007

We hebben een aantal aanbieders voor The augustin voor je op een rij gezet:

In grote lijnen is het een mooi en goed hotel

Marloes
22-11-2007

In grote lijnen is het een mooi en goed hotel. In de details wat minder. Onze kamer (207) was niet goed schoongemaakt, de deur naar de badkamer ging niet dicht, de tv deed het niet. Kamer is wel heel ruim en de locatie is prima, dicht bij Sablon, Vossenplein en Grote Markt.

Gereisd Met vrienden in november 2007

goed hotel, aardige mensen 10 min van het centrum, voor de

maureen
5-6-2007

goed hotel, aardige mensen 10 min van het centrum, voor de deur parkeren is betalen tot 18.00 uur

Gereisd Anders in juni 2007
2005

wij zijn er in december geweest, het hotel is nu helemaal

Borretjes
10-12-2005

wij zijn er in december geweest, het hotel is nu helemaal klaar. de kamers zijn echt prachtig ingericht, het ontbijt smaakt voortreffelijk, en de ligging was ook heel erg goed. niets op aan te merken! Zeker een goed hotel!

Gereisd Anders in december 2005

Wij zijn in april in dit nieuwe hotel geweest

Jacqueline
19-6-2005

Wij zijn in april in dit nieuwe hotel geweest. Helaas was het nog niet klaar, geen brandtrap, geen ontbijt op bed en geen bar open. Kinderoppas konden ze ook echt niet waarmaken. Er liep maar 1 personeelslid. Het hotel kan er wel heel mooi uit zien als het af is. Maar de wijk vonden wij niet zo prettig. Er is ook ingebroken in de auto. Zit wel dichtbij t centrum. Wij hebben dus helemaal geen goede ervaring. Overigens hebben we nu (juni) wel ons geld terug gekregen.

Gereisd Anders in Sun Jun 19 2005 21:49:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor The augustin voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The augustin in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The augustin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.