Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Steigenberger Wiltcher's

Hotel Steigenberger Wiltcher's

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Steigenberger Wiltcher's voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 11 reviews

• Sportfaciliteiten

11 Reviews over Steigenberger Wiltcher's

• 8Korf_evelien12-02-2012

heerlijk ontspannen

Perfect ontbijt. Goede service en vriendelijk personeel, ondanks een magere beheersing van het Engels en een matige woordje Nederlands. Hotel is van alle luxe voorzien en we hebben heerlijk genoten. Gezien de temperatuur (-10) wel een aanrader om de stad te verkennen bij aangenamere omstandigheden. Gelukkig zijn er veel cafeetjes te vinden met een overvloed aan Belgische bieren!

• 8Roja27-06-2011

Prachtig Hotel

Dit is een prachtig hotel dat zijn sterren waard is de ambiance is werkelijk prachtig. Ik zou voor een hapje en drankje lekker het centrum van Brussel in gaan want in het hotel betaal je de hoofdprijs. Verder niets op aan te merken geweldig mooie kamers.

• 8Fleur K.14-01-2011

Prachtig, maar wel duur

Wij zijn hier in december 4 dagen verbleven en vonden het een prachtig hotel. We hadden een king suite geboekt en het was een erg mooie kamer, maar de prijs/kwaliteit verhouding is echt te duur. Zoveel geld per nacht en dan ook nog exclusief ontbijt etc. Voor de minibar betaal je 3 keer teveel (denk 8 euro voor een blikje cola). Ook vond ik het personeel bij de incheck balie niet bijzonder aardig en raar dat ze in zo'n hotel geen Nederlands spreken.

• 10jolanda van den hout15-11-2010

Perfect verwend, vooral door het personeel!

Ontzettend chique hotel maar wel zo dat je je er, mede door toedoen van het personeel, enorm op je gemak voelt. Zalige kamer, heerlijk diner en ontbijt. Ontzettend vriendelijk personeel, met name tijdens de maaltijden enorm goed en vriendelijk behandeld.

• 10Frank06-08-2010

Zo hoort een 5* hotel te zijn

De Conrad bezoek je niet als je op een koopje uit bent en lekker goedkoop de nacht in Brussel wilt doorbrengen. Dit is een op-en-top vijf sterren hotel waar je verblijft in een stijlvolle, ietwat klassieke, kamer met zeer ruime badkamer. Heerlijk bed, goed gevulde minibar - dit is genieten. Het hotel ligt in een mooie wijk van Brussel, op ongeveer een kwartiertje lopen van het echte stadscentrum. Valet parking aanwezig, enorm uitgebreid en goed ontbijt (boek de kamer inclusief ontbijt). Hotel voor levensgenieters :-)

• 10Stefan23-04-2010

Schitterend hotel, Pure luxe

Wij hebben in februari 2010 een weekendje doorgebracht in het conrad hotel. Alles was tot in de puntjes verzorgd.

Zeer vriendelijk onthaal, de kamers waren tip top, welkomschocolaatjes van Godiva, tv van Bang & Olufsen, Zicht op het binneplein, ruime dressingroom en badkamer, ...

Kortom een echte aanrader voor een weekendje shoppen in de Louisabuurt

• 8G.Schilt26-05-2009

Goed hotel, doch absoluut niet de prijs waard

Hotel was netjes verzorgd doch de prijzen voor een dergelijk hotel zijn exhorbitant hoog. 8 Euro voor een blikje Fanta is echt te gek. De kamer was ruim, doch zeer luiddruchtig gelegen! (onder onze kamer hield het personeel rookpauze!) Een 5-sterren hotel met een krakkemikkige TV op de kamer, zonder DVD, waar men de prijs van 690 euro per nacht voor vraagt is ons echt te gek! Deze prijs is exclusief het ontbijt van € 37,50 p.p. Dames en heren, er zijn grenzen; misschien biedt de kredietcrisis uitkomst voor dergelijke hotels: Faillisement!! Wij logeren altijd in 5-sterren hotels, maar dit was een brug te ver! Geen aanrader!!

• 10Jojanneke16-05-2009

Super luxe hotel

Wij zijn in februari naar dit hotel geweest. We hadden dit hotel via een aanbieding gevonden. De kwaliteit die wij voor onze prijs betaald hebben was echt super. Normaal gesproken betaal je veel meer voor een kamer als deze. Alles zag er super verzorgd uit, 2x per dag kwam de schoonmaak. 's ochtends om schoon te maken, 's avonds om je kussens op te schudden en de deken voor je open te slaan. Het ontbijt was erg uitgebreid en erg goed! Het personeel is erg vriendelijk en spreekt zowel Frans, Engels als Nederlands! Enige minpunt is het feit dat het hotel niet dicht bij het centrum ligt. Voor hartje centrum moet je ongeveer 30 minuten lopen.

• 9Daphne 21-04-2009

Mooi verzorgd hotel

Net terug van een weekendje Conrad met een vriendin, geboekt als aanbieding . Het hotel is inderdaad niet goedkoop als je de gewone prijs moet betalen maar zo best leuk te doen. De kamer was ruim en schoon maar lag aan een lawaaige straat en als je graag met een raam open slaapt moet je oordoppen meenemen. Het ontbijt is heel goed verzorgd, het personeel vriendelijk en het hotel ligt vlakbij goede winkels. Naar de Grote Markt lopen is ongeveer 20 minuten maar er stopt een tram voor de deur (2 euro gepast voor een enkeltje). Afzakkertje in de bar prijzig, maar wel gezellig. Wij vonden het hotel een aanrader!

• 10Matthijs & Vera20-10-2008

Heel mooi!

Zeker aan te raden. Heel mooi hotel, wel heel duur. Maar dan heb je ook iets heel moois, goede service (beter als verwacht). Heerlijk eten, goede kwaliteit. Een topper!

Hotel Steigenberger Wiltcher's info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)