Géén boekingskosten

Hotel Stanhope

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Stanhope voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 24 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 24 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

25 Reviews over Stanhope

• 6Meeuwsen M09-06-2014

Zakelijk hotel bij de Europese kantoren.

Bij de eerste de beste friteskot is WiFi gratis maar bij Stanhope 1uur gratis de rest betaal je. Het ontbijt is erg duur Personeel is behulpzaam.

• 9Esther31-12-2012

Luxe hotel

Prima hotel voor stedentrip, centrum goed te belopen. Zeer uitgebreid ontbijt. Prijs viel erg mee door aanbieding. Vriendelijk personeel, kamer keurig in orde.

• 9hetwassuper!04-09-2012

Voor herhaling vatbaar!!

Het is een heel mooi hotel. Het ligt ongeveer 20 minuten lopen van de grote markt, maar met de bus is het ook heel makkelijk (zie tips!). Wij hadden een kamer met slaapkamer en "huiskamer" appart. Het is schoon en het ontbijt is heerlijk met veel keuze. Het is in een rustige buurt, wij hadden uitzicht op de tuin van het hotel. Personeel is erg vriendelijk en spreken nederlands. De auto kan je in het weekend van vrijdag 18.00 uur tot zondag 18.00 uur GRATIS voor de deur parkeren. Bij het hotel zit een parkeergarage daar wordt door het hotel 25 euro per dag voor gevraagd. Zij geven niet aan dat het voor de deur gratis is in het weekend.

• 8Carine.24-07-2011

Aangenaam hotel

Mooi hotel met aangenaam buitenterras. We hadden een deluxe kamer met inrichting van Pieter Porter, zeer mooi. Het ontbijt was lekker; jammer dat er geen dresscode is in de ontbijtruimte (logeergast met slippers, (zwem)short en t-shirt is niet gepast voor 5* hotel);

• 9Onno31-05-2011

GEWELDIG

Een nachtje Stanhope Brussel is een geweldige ervaring. Naast het feit dat het een Superdeluxe hotel is, is het personeel ook uitermate vriendelijk en doet er alles aan om het de gast naar de zin te maken. (dat wil in zakenhotels nog wel eens anders zijn) Daarnaast hadden wij het geluk dat er dit weekend Jazzweekend in Brussel was. Ook hiervan hebben wij met volle teugen genoten.

• 10Laura06-01-2011

Prachtige kamers

We hebben het hier ontzettend naar ons zin gehad. Fantastische kamer met aparte woonkamer, slaapkamer en apart toilet. Badkamer met douche en bad en dubbele wastafel. Super deluxe.

Eten was heerlijk en de service was erg netjes. De ligging van het hotel is het enige nadeel, vrij ver van het centrum. Wij hebben lekker de metro gepakt en dan is het allemaal prima te doen.

• 10Lilian14-10-2010

Super mooi hotel

Hotel ziet er fantastisch uit, supermooie en luxe uitstraling. Ontbijt was prima. Met de bus ben je binnen 10 min in het centrum.

• 9Anouk03-05-2010

super hotel

vond het echt een super leuk hotel! we hadden een suite voor een weekend. Fijne roomservice en behulpzaam personeel. Ik vond de locatie wat minder, want je kon niet te voet lopen naar het hart van brussel, dat moest echt met de auto. Ontbijtbuffet en het eten van de roomservice was super. Dit hotel is zeker aan te raden!

• 8tim.breure11-02-2010

Waanzinnig! Sjiek! Superlocatie!

Als je in Brussel bent is dit hotel absoluut aan te raden. Van buiten toont het al heel sjiek en zo is binnenkant ook. Alles is goud en marmer wat er blinkt. De kamer was met een verdieping erin, erg sjiek ingericht en geweldige gordijnen! Nog nergens zo'n mooi gestoffeerde kamer gehad, deed een beetje denken aan de Superior kamers van het Palace Hotel in Noordwijk. Het ontbijt super en de ontbijruimte net zo mooi en sjiek. De service was erg netjes, belde verschillende restaurant voor ons om te resererveren e.d. Enige nadeel van midden in het centrum zitten, dure parkeerkosten! Per dag €25,- in de garage van het hotel... al met al een superervaring!

• 9Raymond08-06-2009

absoluut fantastisch

Mooi hotel, schoon, prima kamers. Ontbijt was lekker, koffie kreeg je op tijd aangevuld. Sauna werkelijk heerlijk.

Hotel Stanhope info

Soort hotel