Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Sodehotel La Woluwe

Hotel Sodehotel La Woluwe

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sodehotel La Woluwe voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten

8 Reviews over Sodehotel La Woluwe

• 8Pavel10-03-2012

Velmi slušný business hotel

Je to velmi slušně vybavený business hotel, umístěný v areálu univerzity, s dobrou dostupností na metro a parkovištěm - což je velmi důležité pro ty, kdo jedou do bruselu vozem. Design hotelu je typická bruselsko-francouzsko-socialistická betonová architektura, takže žádný velký pokochání. Pokoje byly čisté, v pořádku, jen v nich byla docela zima - byli jsme tam v období, kdy na Brusel udeřily "nebývalé mrazy" - cca. -10´C a fakt to kluci moc nezvládali. Hotel jsme objednávali přes touroperátora, takže cena byla přijatelná. Snídaně byly slušné, sice nebyly v rozsahu obvyklém pro 4* hotely, ale i tak to šlo - je vidět, že krize je i v Bruselu. Obecně lze říci, že v Bruselu jsou hotely drahé, takže ani tento hotel není z nejlevnějších. Na druhou stranu, než se tlouci autem po centrálním Bruselu a bát se o vůz, zde v klidu zaparkujete, ubytujete se, převlečete, dojdete kousek na metro a jste v centru Bruselu. Pro děti tento hotel moc není - je to typickej busenissovej hotel.

• 7Peter E18-02-2012

Aardig hotel langs de rand van Brussel

Geboekt via een veiling. Het hotel is vergane glorie en aan een opknapbeurt toe. Omdat wij maar 25pp betaald hebben (incl ontbijt) hebben wij lagere eisen gesteld.. Kamers zijn redelijk, gewoon oke en meer niet. Ontbijt is prima! Personeel zeer vriendelijk en servicegericht. Wij hebben er niet gedineerd maar de etenslucht hangt 's avonds wel in de hal... Vlakbij zit de metro station Alma en dat is erg handig. Dus voor dit hotel niet teveel betalen en je hebt een fijne uitvalsbasis voor een weekend Brussel.

• 0Frans17-01-2012

Prima hotel

Ook geboekt via internet (suite), prima hotel, goede kamer, prima ontbijt, en vriendelijke medewerkers, ik herken mij dan ook beslist niet in de negatieve opmerkingen hier gemaakt.
    Het ligt wel aan de rand van Brussel, maar met de metro is het inderdaad prima te doen, en de auto mag je bij het hotel laten staan.

• 5M. Mulders18-09-2011

Nooit meer

Via een veiling luxe suite geboekt. Bij aankomst kregen we een normale kamer, hierover naar de receptie gegaan en die gaven aan dat dit toch geboekt was. Op de kamer was de kast waar de minibar in had moeten staan leeg. Hierover een klacht ingediend en we konden bij check-out bij de manager een vergoeding terug krijgen. Maar de manager had geen tijd, terwijl hij wel tijd had om de receptionist te horen. We kregen een sorry en dat was het... Kortom met klachten gaan ze onfatsoenlijk om.

• 5Sander27-01-2011

Verouderd hotel, ver van het centrum

alles is een beetje gedateerd in dit hotel, kamers en gangen ruiken muf. je zit echt ver van alles vandaan, en met de taxi naar het centrum betaal je 50 euro op en neer.ontbijt is beperkt maar wel ok. wij hadden een suite geboekt, deze was erg ruim, maar niet erg fris vonden wij en heel erg ouderwetsen versleten, beetje jaren 80 zeg maar..volgende keer als we naar brussel gaan boeken we in ieder geval iets in het centrum.

• 9Missy T10-01-2011

geweldig

Via een veiling een nachtje de suite geboekt. Receptie personeel was erg vriendelijk. De suite was erg mooi en ruim. Er is een uitgebreide room service keuze. Ontbijt was erg goed, maar niet zo heel veel keus. Jammer dat het iets verder van het centrum ligt, maar met de metro ben je er binnen 10 minuten. Al met al een prima hotel.

• 8Gwen18-08-2010

Prima behalve

is een goede locatie, parkeerruimte oke, verbinding naar brussel met metro goed behalve dat ze geen andere kaarten dan Belgie betalingen mogelijk zijn, pas bij station die bemand is kun je dan kaarten kopen met baar geld, ja en Brussel magnifiek. De kamers, wij hadden een suite, prima alles. Alleen bij inchecken moesten wij extra € 50,- betalen, waarvoor ...werd gezegd borg, garantie, ik vond dat wat ongebruikelijk waar ik een bits antwoord op kreeg. De volgende morgen bleek het voor de koelkast met inhoud geweest te zijn, die op slot zat en niet eens geopend was....volgens de receptioniste een vorm fout. Ontbijt was wat onder de maat, kleine croissants, eieren die ooit warm geweest waren, brood oud, meer voor de buitenlanders rijst etc, nee dat krijgt een cijfer 5. En avonds omdat wij in het weekend waren was er geen kleine kaart om te eten, een buffet weer voor de japanners, die er veel waren met bussen, zelfs een japanse kok of chinees liep er rond. En vrij parkeren.

• 8Bugs05-04-2006

Alleen het ontbjt was niet bijzonder. Vlak bij metrostation Alma, dus je bent zo in het centrum. Voldoende parkeermogeijkheden. Vlakbij de universiteit, lekker rustig aan de buitenzijde van Brussel en vlak bij de grote rond(snel)weg.

Hotel Sodehotel La Woluwe info

Het complex