Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

27 Reviews over Sheraton Brussels & Towers

• 7Hans Nicasie16-07-2014

Teleurgesteld

Prima gelegen, vlakbij het Noordstation en de Brusselse Nieuwstraat. De omgeving wordt op 't moment dat we er verbleven vernieuwd. De lobby, receptie en bijhorende ruimtes geven een prima eerste indruk maar die verdwijnt onmiddellijk als je je kamer binnenkomt. Erg verouderd en dringend aan vernieuwing toe. Behang in de badkamer hangt los, deuren van badkamer is onderaan simpelweg rot, wc-bril hangt los,... Hoewel de kamer netjes schoongemaakt was had 't door de verwaarlozing geen goede indruk nagelaten. Maar 't ergst vond ik dat je in je eigen land en dan nog in je eigen landsgedeelte niet kan geholpen worden in je eigen taal!!!!!! De receptionistes spraken enkel Frans en Engels. Ik vraag me af of er 1 land ter wereld is waar dit mogelijk is??? Onbegrijpelijk dat de zaakvoerder(s) van dit hotel niet EISEN van hun personeel dat minstens de landstalen gesproken worden. Om toch met een positieve noot te eindigen: het ontbijt was geweldig! Nergens ooit zo uitgebreid gehad!

• 9Ans04-03-2014

Zeer goeie service, Tophotel!!

Keurig goed hotel met veel faciliteiten, midden in het centrum, goede parkeergelegenheid naast het hotel, wat niet te duur is. Zeer vriendelijk en behulpzame werknemers! Mooie schone kamer, met koffie en thee op kamer. Prijs kwaliteit is prima! Een aanrader voor een weekendje Brussel! Of korte winkelvakantie in de binnenstad.

• 10koole17-02-2013

perfect hotel!!!!!!!!

Wij zijn woonachtig in Belgie en verbleven 1 nacht in dit hotel voor een city break. We kregen een upgrade naar een club room op de 18e etage. Perfecte kamer, zeer groot, van alle gemakken voorzien, fantastisch uitzicht. Ook toegang tot de club lounge op de 25e etage. Van 6-8 pm complementary drankjes en snacks, Heerlijk, ook mooie relaxte lounge, vriendelijk persoon en zeer attent, schonk zelfs wijn bij aan de tafel. 's ochtends complimentary breakfast in de lounge, ook heerlijk, zeer uitgebreid. Op de 30etage is er een mooi zwembad met sauna. Je zit ook binnen 5-10 min loopafstand van het centrum en dicht bij het treinstation. Zeer aan te raden dit hotel!

• 9Debby04-09-2012

Fantastisch!

Bij aankomst bleek dat het hotel overboekt was, we kregen een gratis upgrade naar een suite. Dit was fantastisch! Een mooie, ruime en schone kamer en wat een uitzicht! Het hotel heeft een goede ligging, dichtbij het winkelgebied, de grote markt en manneken pis. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, enige minpuntje vond ik wel dat ze geen Vlaams spreken.

• 7Samantha27-07-2012

Meer van verwacht

Tijdens een bedrijfsweekend hier verbleven. Ontvangst was matig, personeel wat onze koffer aan nam was nors. Bij de lunch werden droge / oudbakken broodjes geserveerd. Beleg was matig, bijv. gegrilde aubergine. De hotelkamer (13e etage) was erg verouderd maar wel groot en schoon. Minibar en voldoende kastenruimte aanwezig. Het bad lekte ontzettend. Zodra we gedoucht hadden stond de vloer blank en geen afvoer in de vloer. Bed was wel erg goed. Diner was simpel. Vooraf Ravioli met Beemsterkaassaus, hoofdgerecht Zalm of Kalfsmedallion en nagerecht keuze uit verschillende puddings / mousse. Ontbijt was duur in vergelijking met wat je ervoor krijgt. Verder waren de pannenkoeken en wafels helemaal snotterig door het vet. Locatie van het hotel is perfect. Aan het begin van de hoofd winkelstraat en op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

• 6nathalie 14-08-2011

geen aanrader niet **** waardig

• centrale ligging tegenover de winkelstraat,

• personeel spreekt geen nederlands en is erg ongeinteresseerd, ogeduldig, onpersoonlijk,kamermeisjes beginnen al om 6:30 met spullen klaar zetten dus uitslapen is er niet bij,ingewikkelde douche met 3 draaiknoppen een echte puzzel,kamer slecht geisoleerd, raam kan niet open.

Rechtstreeks geboekt een aanbieding 70 euro per nacht.Paar dagen voor vertrek krijgen we een "aanbiedingsmail om onze kamer te upgrate hiervoor kregen we dan een grotere kamer , toegang tot een lounchroom (met ontbijt koffie en thee faciliteiten) slipper en badjas te leen bij het lezen van de kleine lettertjes zouden we totaal bijbetalen 54 euro per nacht voor twee personen.

Bij het uitchecken op zondag moesten 20 eurocent bij betalen waarom? geen idee de persoon aan de balie kon het niet uitleggen en deed er erg ongeduldig over

• 6Marco02-08-2011

Slecht Sheraton hotel

Sober zakenhotel in Brussel Noord. Slecht service, begint oud en vervallen te worden. Het zwembad op de 30ste verdieping was wel goed, maar dat kwam meer vanwege het uitzicht dan vanwege het zwembad. Voor Sheraton een slecht hotel. De prijs van het eten was onbeschrijflijk duur, een ontbijt voor 26,50 per persoon voor een simpel buffet vonden we toch echt te gortig. Van Sheraton wel beter verwacht.

• 9Rob01-02-2011

Super de Luxe

Een club room geboekt voor de nacht van zat- op zondag voor €139. In deze prijs zit de toegang tot de club lounge + ontbijt bij in. Bij aankomst een super ontvangst door dames van de receptie. Mochten al om 13uur de kamer op. Kamer op 24ste verdieping gekregen met 2 grote bedden. Reisde samen met een vriendin en haar zoontje van 12. Kamer was super schoon en netjes en badkamer was voorzien van luxe verzorgingsproducten. Als welkom op de club room stond water en echte Belgische chocolade te wachten. Bedden waren lekker en het uitzicht vanaf de 24ste etage was mooi. Club room met gratis drankjes en hapjes erg leuk en gezellig. De portier heeft ons goed geholpen met een stadsplattegrond en het verkrijgen van de juiste informatie ivm een bioscoop bezoek. Laat op de avond roomservice besteld. Was echt heerlijk (hamburgers met salade en frietjes). De prijs meer dan waard. Ontbijt in buffetvorm zeer compleet en vers. Al met al een super verblijf. 1 min puntje, water van zwembad was iets fris

• 9nicole12-12-2010

Super!!!

Het hotel is echt fantastisch! De kamers zijn groot maar beetje verouderd en dan met name de badkamer. Maar het is erg schoon allemaal en goed bed. We zaten op 7e etage en hadden geweldig uitzicht. Het ontbijt is echt waanzinnig en wij gaan 100% terugkomen volgend jaar.

• 6verhoeven02-11-2010

teleurstelling

gedateerd en vreselijk gehorig!"genoten"mee van ruzie en ander bedplezier! bedden waren ook niet zo lekker als in een andere Sheraton pluspunt uitzicht geweldig! Jammer dat je s'nachts toch graag wilt slapen.

Hotel Sheraton Brussels & Towers info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)