Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center

Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center

Airport hotelWeer vandaag18°
4,7

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Brussels Airport & Conference Center voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center in het Nederlands

Never again.....

Marcel Lambert
5-5-2019

Overpriced and substandard. Restaurantprijzen en sub-brasseriekeuken, ongeïnteresseerd personeel (buiten de maître, wél stielkennis en motivatie). Ontbijt, ça va maar daar wordt je daan ook fors voor aangerekend. Voor de rest geen enkele klantgerichte service of initiatief. Gedateerd hotel, enige verkoopsargument is de nabijheid van de luchthaven maar daar ga ik in de toekomst deze prijzen beslist niet meer voor betalen. Sorry maar kan niet tippen aan de airporthotels in de buurt van dezelfde sterrenquotatie. Met heel veel werk en motivatie is hier misschien terug iets van de maken

Gereisd Met partner in mei 2019

Ideaal voor vroege vertrekkers

Kristiaan
18-5-2015

Het Sheraton Brussels Airport Hotel, zeer gunstig gelegen op slechts 39 "passen" van de ingang van de Zaventem luchthaven

Gereisd Met partner in mei 2014

Fantastische overnachting

Johan de Vries
6-5-2012

Klantvriendelijk personeel en nette kamers. Uitzicht op airport Brussels. Wij hadden twinroom via een boekingsite besteld. bij aankomst kon het personeel de reservering niet vinden, na 5 min wachten en een kopje koffie werd ons een clubsuite met clubroom met service op de executive floor aangeboden. toppie!!

minpuntje: de kingsize bed was erg hard. er was geen soft top aanwezig. parkeren was 20 euro en zat niet in de prijs (was bij ons bekend)

Gereisd Met partner in mei 2012

al wat nodig is

Vandenbroucke
4-5-2012

Sheraton Brussel is uitstekend qua ligging. Als men vertraging heeft van vlucht , is direct kamer beschikbaar. Kamers verzorgd en bijna geluidsvrij. Ideaal voor nachtje.

Gereisd Met partner in Sat Mar 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, maar slechte service

A Stark
10-5-2010

We hebben gebruik gemaakt van de "Park and Fly" aanbieding in mei 2010. Hotel is mooi en perfect gelegen voor de luchthaven. Je kunt naar het centrum met de trein (station: Brussels Airport). We vonden de service bijzonder slecht: de mensen waren echt chagrijnig! Het was zo toen we aankwamen, toen we uit hebben gecheckt, en toen we na de vakantie terugkwamen om de auto op te halen. Geen glimlach - ik had de indruk dat ik ze storde. Samenvatting: goed hotel, goede aanbieding, slechte service. Als je niet tegen het personneel hoeft te praten, dan ga je je prima vermaken!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Goed hotel voor wie vroeg vertrekt

Patricia
3-5-2009

Ik heb hier reeds meermaals verbleven als ik een vroege vlucht heb. S'morgens staan er koffie, thee en verse croissants klaar in de hotellobby. De kamer is ruim, van alles voorzien en er zijn heerlijke bedden. Ik heb maar 1 klacht die telkens terugkomt, aan de receptie spreken ze nauwelijks VERSTAANBAAR nederlands. Meestal moet ik mij behelpen in het Frans of Engels, dat is op zich geen probleem, maar als Belgische wil ik graag in mijn taal geholpen worden, zeker in mijn eigen land. Misschien kan het hotel hier iets aan doen, of misschien heb ik altijd de verkeerde receptionist(e).

Gereisd Alleenreizend in mei 2009

2008

Luxe maar harde bedden

Madelief
5-10-2008

Hier gratis verbleven ivm vertraging. Het is heel luxe allemaal. Alleen de bedden en kussens zijn nogal erg hard!

Gereisd Met partner in oktober 2008
2005

We hebben hier 20u verbleven omdat ons vliegtuig had.We we

Marjolein
12-7-2005

We hebben hier 20u verbleven omdat ons vliegtuig vertraging had.We kregen ander eten omdat we er eigenlijk maar gratis waren. Ik kan wel zeggen dat het erg heel mooi uitzag.De kamers waren echt de grote luxe!Echt zalige bedden.Er was zelfs een bijbel op de kamer.

Gereisd Anders in Tue Jul 12 2005 23:02:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We mochten hier 20u verblijven omdat ons vliegtuig had.We

Marjolein Cornelis
12-7-2005

We mochten hier 20u verblijven omdat ons vliegtuig vertraging had.We waren daar dus eigenlijk gratis.We kregen ook ander eten dan de echte bezoekers. Ik kan alleen zeggen dat het er heel mooi uitziet.De kamers zijn ook echt luxe.Je kan je laptop in de kamer aansluiten. Echt zalig bedden daar! Het was er heel proper. Er lag zelfs een bijbel in de kamer.

Gereisd Anders in Tue Jul 12 2005 22:57:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center