Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center

Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center

4.8Matig

België, Brussel, Brussel

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Brussels Airport & Conference Center voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center

• 2019
    4Marcel Lambert05-05-2019

Never again.....

Overpriced and substandard. Restaurantprijzen en sub-brasseriekeuken, ongeïnteresseerd personeel (buiten de maître, wél stielkennis en motivatie). Ontbijt, ça va maar daar wordt je daan ook fors voor aangerekend. Voor de rest geen enkele klantgerichte service of initiatief. Gedateerd hotel, enige verkoopsargument is de nabijheid van de luchthaven maar daar ga ik in de toekomst deze prijzen beslist niet meer voor betalen. Sorry maar kan niet tippen aan de airporthotels in de buurt van dezelfde sterrenquotatie. Met heel veel werk en motivatie is hier misschien terug iets van de maken

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

9Kristiaan18-05-2015

Ideaal voor vroege vertrekkers

Het Sheraton Brussels Airport Hotel, zeer gunstig gelegen op slechts 39 "passen" van de ingang van de Zaventem luchthaven

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Johan de Vries06-05-2012

Fantastische overnachting

Klantvriendelijk personeel en nette kamers. Uitzicht op airport Brussels. Wij hadden twinroom via een boekingsite besteld. bij aankomst kon het personeel de reservering niet vinden, na 5 min wachten en een kopje koffie werd ons een clubsuite met clubroom met service op de executive floor aangeboden. toppie!!

minpuntje: de kingsize bed was erg hard. er was geen soft top aanwezig. parkeren was 20 euro en zat niet in de prijs (was bij ons bekend)

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Vandenbroucke04-05-2012

al wat nodig is

Sheraton Brussel is uitstekend qua ligging. Als men vertraging heeft van vlucht , is direct kamer beschikbaar. Kamers verzorgd en bijna geluidsvrij. Ideaal voor nachtje.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9A Stark10-05-2010

Prima hotel, maar slechte service

We hebben gebruik gemaakt van de "Park and Fly" aanbieding in mei 2010. Hotel is mooi en perfect gelegen voor de luchthaven. Je kunt naar het centrum met de trein (station: Brussels Airport). We vonden de service bijzonder slecht: de mensen waren echt chagrijnig! Het was zo toen we aankwamen, toen we uit hebben gecheckt, en toen we na de vakantie terugkwamen om de auto op te halen. Geen glimlach - ik had de indruk dat ik ze storde. Samenvatting: goed hotel, goede aanbieding, slechte service. Als je niet tegen het personneel hoeft te praten, dan ga je je prima vermaken!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Patricia03-05-2009

Goed hotel voor wie vroeg vertrekt

Ik heb hier reeds meermaals verbleven als ik een vroege vlucht heb. S'morgens staan er koffie, thee en verse croissants klaar in de hotellobby. De kamer is ruim, van alles voorzien en er zijn heerlijke bedden. Ik heb maar 1 klacht die telkens terugkomt, aan de receptie spreken ze nauwelijks VERSTAANBAAR nederlands. Meestal moet ik mij behelpen in het Frans of Engels, dat is op zich geen probleem, maar als Belgische wil ik graag in mijn taal geholpen worden, zeker in mijn eigen land. Misschien kan het hotel hier iets aan doen, of misschien heb ik altijd de verkeerde receptionist(e).

Alleen gereisd in mei 2009

• 8Madelief05-10-2008

Luxe maar harde bedden

Hier gratis verbleven ivm vertraging. Het is heel luxe allemaal. Alleen de bedden en kussens zijn nogal erg hard!

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Marjolein12-07-2005

We hebben hier 20u verbleven omdat ons vliegtuig vertraging had.We kregen ander eten omdat we er eigenlijk maar gratis waren. Ik kan wel zeggen dat het erg heel mooi uitzag.De kamers waren echt de grote luxe!Echt zalige bedden.Er was zelfs een bijbel op de kamer.

Gereisd in juli 2005

• 9Marjolein Cornelis12-07-2005

We mochten hier 20u verblijven omdat ons vliegtuig vertraging had.We waren daar dus eigenlijk gratis.We kregen ook ander eten dan de echte bezoekers. Ik kan alleen zeggen dat het er heel mooi uitziet.De kamers zijn ook echt luxe.Je kan je laptop in de kamer aansluiten. Echt zalig bedden daar! Het was er heel proper. Er lag zelfs een bijbel in de kamer.

Gereisd in juli 2005

Hotel Sheraton Brussels Airport & Conference Center info

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats