Hotel Scandinavia Brussel

Hotel Scandinavia Brussel

4.5Matig

België, Brussel, Brussel

4.5Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Scandinavia Brussel voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Scandinavia Brussel

• 5heer Lohnstein30-12-2013

Wat verouderd hotel en de hygiëne kan beter.

Wat verouderd hotel en de hygiëne kan beter. We zijn vriendelijk ontvangen. In de tweepersoonskamer was maar één stoel. Vanwege het lawaai op straat konden we het raam niet open laten staan. Het ontbijt was in orde.

Gereisd met partner in december 2013

• 0timmermans16-03-2012

teleurstellend

dit hotel is vervallen tot een slechte vervallen jeugdherberg

Gereisd met partner in maart 2012

• 7mirjam20-05-2011

Dit hotel krijg je bij gratis stede vakantie NHA.

De hotel kamer vond ik ruim. Ik kreeg 3 persoon kamer voor me alleen.Beetje gedateerd. Kamer had minibar maar was leeg. En wist niet of koelkast nu aan of uit stond. Verder had badkamer een bad. Wc was kapot. Hij bleef maar doorspoelen. Ik kon van het geluid niet slapen. Verder was bij aankomst geen toilet papier.Ontbijt vond ik uitgebreid.Was in buffet vorm. De hygiene was minder. Kat liep door de eet zaal heen.Ligging hotel vond ik minder: het is niet 5 minuten lopen van station midi. Maar 15 minuten. verder ligt bij metro station Clemenceau. En ander metro is Delacroix (waar ik eerst heen werd gestuurd). Vlak bij metro station Clemenceau is Lidl supermarkt. De rest bestaat uit veel buitenlandse winkels. Hotel zit in Afrikaans/Arabische wijk. En is vlak bij slachthuis. Niet leuk als je vegetarisch bent;) verder prima hotel. Voor Brussel begrippen kan je slechter treffen.

Alleen gereisd in mei 2011

• 3fam. Rikhof01-01-2011

NOOIT MEER!

Wij hadden kamers geboekt in hotel George V, maar vanwege een "techisch" probleem werd ons gevraagd te logeren in hotel Scandinavia (zelfde eigenaar). Dit hadden we NOOIT moeten doen! Slechte buurt, ver van het centrum (ca. 25 minuten lopen) hotel is gelegen aan een zeer drukke straat. Na de eerste nacht een andere kamer gevraagd (en gekregen) aan de achterkant. Ontbijt matig. Personeel was wel vriendelijk, maar waarschijnlijk alleen omdat wij niet moeilijk deden bij aankomst in het andere hotel.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 1Sandra02-06-2008

De buurt is zeer slecht. 's Avonds om 21 uur werden we buiten uitgescholden, bedreigd en bijna gerold. Taxi's weigeren door de buurt te rijden. Zoek een ander hotel in een veiligere buurt.

Gereisd met partner in juni 2008

• 6H. de Keuninck01-02-2008

Het hotel ligt in een mindere buurt. Vanaf het hotel naar de Grote Markt is het ongeveer 15 a 20 minuten lopen. Er stopt gelukkig wel een bus voor het hotel richting het centrum. Onze kamer lag aan de straat en was erg lawaaierig, herriestoppers meenemen is een aanrader ;) Onze kamer was verder goed, zelfs een koelkastje en kluisje op de kamer. Kleine dingetjes waren minder goed afgewerkt (zoals een kapotte lampekamp, maar ach!) Ontbijt was simpel, maar wel goed. Personeel was wat afstandelijk, zo moesten we zelf vragen om een plattegrondje van de stad. De shuttlebus die regelmatig naar de stad zou rijden, was buiten gebruik. Wij hadden geboekt via bookings.com. Een aanrader!! Dit was veel goedkoper dan via weekendjeweg.nl

Gereisd met vrienden in februari 2008

• 2boijke01-10-2007

de kamers die wij geboekt haden kregen we niet. als je iets zegt wat hun niet bevalt mag je op roten. zo als, wij haden ons auto binnen geparkeert en er werd daar een beetje schoon gemaakt. wat ze deden als wat de mensen tegen kwamen ging de auto op, zo als banden vuilnies zaken met bakstenen. toen wij daar een opmerking van makten zijden zij van hier je geld en rot maar op.echt vrindelijk zijn de mensen niet. ik zou niemand deze hotel anraden . onbijt was ook nul koma nul.

Gereisd met partner in september 2007

• 4Simone Gijben12-12-2005

Hotel ligt aan de buitenrand van het centrum in een slechte buurt. Het hotel is de 3* zeker niet waard. Matige kamers, tochtende ramen, klein bed met zo'n vies pluizig dekentje erop, douche die niet goed functioneert. Onvriendelijk personeel. Kortom, geen aanrader. Voor hetzelfde geld zijn er vele betere hotels te vinden in Brussel.

Gereisd in december 2005

Hotel Scandinavia Brussel info