Hotel Sandton Brussel Centre

Hotel Sandton Brussel Centre

7.7Goed

België, Brussel, Brussel

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Sandton Brussel Centre voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Sandton Brussel Centre

• 2018
    10Ann06-03-2018

Fantastisch!

Gelegen bij centraal station en alle bezienswaardigheden. Mooie, propere kamers. Lekker verzorgd en uitgebreid ontbijt.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

8Nuray06-02-2015

Prima ligging en goede service

Fijn hotel voor een weekendje brussel. Lekker ontbijt, mooie kamers, hadden twee tweepersoonskamers geboekt en kregen een suite. Heerlijk weekendje met vriendinnen kreeg een nare afloop, deels door onze eigen onoplettendheid. Manager heeft het perfect opgelost door ons kostenloos een nieuw weekend aan te bieden!

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8Marijn12-08-2013

Ideaal met Airmiles

Prima hotel in het centrum van Brussel. Veel bezienswaardigheden liggen op loopafstand, zoals de grote markt. Het lijkt een zakelijk hotel maar de mensen zijn erg vriendelijk en het publiek is helemaal niet zo zakelijk!

De kamer was prima. De badkamer mooi en verder alles erg ruim opgezet. Er stond zelfs een echt Nespresso apparaat met cupjes op de kamer!

Voor één nachtje een prima hotel en mocht ik meerdere nachten in Brussel verblijven zou ik ook zeker voor dit hotel kiezen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 6peggyenbenjamin03-05-2013

Matige service, een echt citytriphotel

Hadden eigenlijk geboekt bij Sandton Pillows. Eenmaal daar aangekomen (24.00 's nachts) kregen we de mededeling dat onze kamer wegens 'n technisch defect niet beschikbaar was. We werden overgeheveld naar Sandton Brussel Centre. Taxi werd gratis aangeboden, dat dan wel :-)) maar we waren met eigen vervoer, dus werden de parkeerkosten (35 euro (!) in de garage van het hotel niet berekend, als compensatie. Daar, aan de balie een zichtbaar vermoeide medewerker. Hop sleutelkaart, niks uitleg...heb zelf moeten vragen hoe laat en waar het ontbijt is. Kamer....wastafel stuk...gebeld met receptie, kwamen meteen een andere kamer aanbieden zonder ingewikkelde vragen.Wifi deed het niet in de nacht. Ontbijtbuffet was prima (zat er bij ons bij inbegrepen). Sjagerijnige bediening die de halve tijd tv stond te kijken. En in het voorbij gaan KOFFIE? riep naar mij.... Bij uitchecken bleek onze hotelverplaatsing niet te zijn gecommuniceerd

Gereisd met partner in januari 2013

• 5roy_1016-04-2013

Valt inderdaad tegen

• punt is de geweldige ligging

Derest alleen - punten.

Zoals al eerder beschreven de donkere dame achter de receptie was niet erg gemotiveerd. Er werd geen enkele uitleg gegeven of gevraagd of bijv. alles naar wens is. Als je langsliep keek ze niet op en groette niet. Echt een - punt want zij is wel het visitekaartje!

Kamer, een fabulous kamer. Uitzicht is op een kantorencomplex, ,uitzicht 0,0. Kamer is somber ingericht, was een minibar maar niet gevuld. Ruime badkamer met inloopdouche.Muren en plafond waren erg vies.

Bar, geen sfeer, er is namelijk geen gast te zien!

Wifi is erg langzaam.

Ontbijt, of wat er voor door moet gaan..... Heel erg weinig keus, helaas niet zo heel goed bijgevuld.

Hadden hier veel meer van verwacht, zeker omdat Château De Raay - Sandton Hotels ons heel goed was bevallen

Gereisd met partner in april 2013

• 6Wiel09-12-2012

Valt me niet mee

Hotel ligt mooi gelegen in het centrum van de stad, dicht bij de Grote Markt. Parkeergelegenheid in de kelder onder hotel niet groot maar plaats genoeg, waarschijnlijk omdat parkeren erg duur is. De kamer in het hotel was wel groot maar er was geen ligbad wat wel vermeld stond op de site van het hotel. De vloerbedekking en de muren waren erg vies. Er was geen afstandsbediening van de tv aanwezig ook na navraag bij de receptie kon deze niet bijgeleverd worden . Nieuw aanwezige koffiemachine werkte niet kregen daarvoor in de plaats op de eerste dag een kopje koude koffie geserveerd vanuit de bar. koffiemachine werd niet vervangen of gerepareerd. Aanwezige personeel sprak en verstond nauwelijks Nederlands. Ontbijt was wel op een goed niveau, hoewel reeds voor 10.00 uur het brood op was en pas veel later werd aangevuld. Ben dan ook niet erg tevreden over het verblijf in het hotel

Gereisd met partner in december 2012

• 8Erik20-11-2012

Prima Hotel

Wij hadden een 'fabulous' kamer op de tweede verdieping. Het bed was heerlijk, de (bad)kamer schoon en prima wifi verbinding op onze kamer! Het ontbijt was prima, maar ook niet heel bijzonder voor de 4 sterren die achter de naam van het hotel staan. Wij werden prima welkom geheten door een Franstalige Belg die zijn uiterste best deed ons in het Nederlands te woord te staan. En dat kan in Brussel wel eens heel anders zijn! De ligging is ideaal. Vlakbij het centraal station en de grasmarkt. Op zo'n 10 minuten lopen sta je op de grote markt.

Gereisd met partner in november 2012

• 6peter12910-08-2012

Wel in het centrum maar geen sfeer

Personeel was niet vriendelijk, prijs te duur voor dit hotel. Heeft geen restaurant, ontbijt matig, veel van wat op het buffet moest staan was al op. Kamers waren goed hotel was wel schoon, maar totaal geen sfeer.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Roos20-05-2012

Goed hotel

Fijne kamers, goede bedden, lekker ontbijt. Heerlijke dag weggeweest!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9G.11-04-2012

Prachtig, centraal gelegen hotel!

Begin januari drie nachten in Sandton Hotel Brussel geweest. De ligging van het hotel is ideaal: op 1 minuut lopen van het Centraal Station en ongeveer 5 minuten naar de winkels, cafés en restaurants. Het hotel ligt in een rustig zijstraatje. De kamers zijn prachtig, zeer modern. Heerlijke bedden en een mooie badkamer met inloopdouche. Het ontbijt was prima, alleen werd het helaas niet zo heel goed bijgevuld. Daar mag wat meer op worden gelet. Verder een top verblijf gehad! Ideale uitvalsbasis voor een stedentripje Brussel!

Gereisd met partner in januari 2012

Hotel Sandton Brussel Centre info