Hotel Saint Nicolas

Hotel Saint Nicolas

6Voldoende

België, Brussel, Brussel

Op vakantie geweest naar Saint Nicolas?

6Voldoende

• Kinderopvang

6 reviews over Hotel Saint Nicolas

• 6kelsey06-03-2014

Mwah!

Hier geweest met 4 meiden vanwege een schooltrip. Hadden een 4 ps kamer geboekt, bleek achteraf dat er 1 op de bank moest slapen en de ander op een bijgeplaatst bed. Geen buren gehoord, gang stinkt naar schimmel den de lift ook! Wij zijn onwijs gaan stappen en lekker los gegaan dus wij hebben niet zo veel last gehad van de herrie van andere die ook waren geweest, wij waren zelf immers weg. Het is een echt een Ikea inrichting. de kamer was wel oke, maar zeer onpraktisch. inimini badkamer met een spiegel van 30 x50 cm is nou niet echt handig als je je allemaal moet opmaken... Maar hey! We hebben het prima naar ons zin gehad, bedden waren alleen echt super slecht, heb nog last van mn rug!

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 3Annette01-03-2014

Dit nooit meer

Het Hotel St Nicolas in Brussel ligt zeer centraal en is een goed uitgangspunt om de stad te bezoeken. De hotel receptie informeerde ons 5 weken voor het aflopen van onze voucher dat we deze alleen tegen betaling van extra Euro 50 per nacht konden inwisselen. De totale waarde (voucher + supplement) kwam hierdoor op Euro 164,- per kamer. De prijs voor een 2 pers kamer is Euro 114,-. Bij aankomst werden wij door de receptie zeer onvriendelijk behandeld. Bovendien was het hotel in verbouwing waardoor het er uitzag alsof je in een burgeroorlog was beland.De kamer was klein en er was geen safe zoals in de voorwaarden aangekondigd. Daarnaast is de kamer heel gehorig zowel naar de aangrenzende kamers als naar de gang. Kortom een zeer negatieve ervaring tegen een zeer hoge prijs.

Gereisd met partner in februari 2014

• 5Anja Krougman09-03-2013

Verschrikkelijk!!

Hotel is in centrum gelegen, liften en gangen stinken heel erg of er dode muizen liggen. Kamers vol met schimmel, te vies voor woorden. Ontbijt werkelijk niet te eten. Na 3 groene eieren maar geen ei genomen. Ontzettende herrie van uitgaan buiten tot de ochtend.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7kampnl14-11-2011

Prima voor een weekendje weg

Wij hadden een kamer op de 3e verdieping en deze was gerenoveerd met een Ikea stijl. Prima bed, laminaat vloer, kast, bureau en prima badkamer. De verwachte geluidsoverlast is er totaal NIET geweest. Alleen wel het raam dicht houden i.v.m. vliegtuigen 's ochtends om 5:00 uur. Wij hebben ons prima vermaakt in Brussel en het hotel heeft ons zeker niet teleurgesteld.

Gereisd met vrienden in november 2011

• 8Rob21-12-2009

Fantastische ligging

Prima hotel voor een prima prijs in hartje Brussel (100-150 m vd Groote Markt). Kamer en badkamer allemaal netjes verzorgd. Ontbijt ook goed. Maar ga niet aan de voorkant slapen. We hadden de halve nacht last van auto's en pratende en schreeuwende nachtbrakers. Ook tov Centraal Station goed te lopen (10 min)

Gereisd met vrienden in december 2009

• 7E. Janssen02-10-2006

Prima hotel voor de prijs die het vraagt. Prima ligging, goed buffetontbijt. Parkeergarage 2 straten verder voor 13,50 per dag. Schone badkamer en afgesloten bagageruimte voor degene die te vroeg arriveert of later op de dag vertrekt

Gereisd met vrienden in september 2006

Hotel Saint Nicolas info

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats