Bed and Breakfast Résidence Les Ecrins

Bed and Breakfast Résidence Les Ecrins

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag21°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Ecrins voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Résidence Les Ecrins in het Nederlands

Prima hotel Prima hotel

Arton Overpelt
22-1-2015

Prima hotel in rustige straat. Alles dicht in de buurt. Prima kamers met prima douches. Uiterst vriendelijke en behulpzame eigenaar. Spreekt Nederlands. Ontbijt zeer eenvoudig.

Gereisd Zakelijk in Sun Jan 18 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Résidence Les Ecrins in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Résidence Les Ecrins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.