Appartement Residence Grand Place Brussel

AppartementWeer vandaag25°14°
Appartement Residence Grand Place Brussel

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Grand Place Brussel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Residence Grand Place Brussel in het Nederlands

Super

bjbuits
9-12-2016

Een erg mooi appartement, met een perfecte ligging in hartje centrum Brussel. Het appartement was zeer ruim. Goede bedden ene erg schoon.

Mooie plek in hartje Brussel

Ronald83
1-10-2011

Zaten met 2 personen in 4-pers appartement met uitzicht op de Grote Markt

Voordelen:

- Gelegen aan en uitzicht op de grote Markt

- Appartement met eigen keuken, eettafel, badkamer met bad, (slaap)bank, vide met 2p bed

- Prima centraal gelegen plek om Brussel te verkennen

- Supermarkt om de hoek

- Goed te lopen vanaf centraal station

Eventuele nadelen:

- centraal gelegen aan de markt, dus kan 's nachts gehorig zijn

- ingang even zoeken: is namelijk gelegen boven een kussenwinkel (=tevens sleutelafhaallokatie)

- gelegen in herenhuis, voor mindervalide mensen minder geschikt ivm ontbreken lift

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Grand Place Brussel in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Grand Place Brussel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Grand Place Brussel scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.