Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Ramada Brussels Woluwe

Hotel Ramada Brussels Woluwe

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Ramada Brussels Woluwe voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 2 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.5MatigScore uit 2 reviews

• Sportfaciliteiten

2 Reviews over Ramada Brussels Woluwe

• 4Patricia22-11-2015

Mooi hotel, slechte service!

Wij verbleven hier 2 nachten. De eerste nacht was prima. Afgesloten met een goed ontbijt. Ruime keuze. Maar de tweede nacht werden we uit onze slaap gehouden tot 2 uur 's nachts door de buren naast ons.Luide muziek en geschreeuw. Drie keer gebeld met de receptie. De receptiemedewerker zou contact opnemen met de kamer. Maar dat hielp niet. In het laatste telefoongesprek zei de receptiemedewerker dat ik maar gewoon moest gaan slapen of anders maar naar de receptie toe moest komen om Frans met hem te spreken! Ik kon dus niet slapen vanwege de herrie! Dus inpakken en wegwezen. Toen we uitcheckten was hij heel verwonderd waarom we gingen? Ik heb er verder geen woorden meer over vuilgemaakt met deze man, want volgens mij kon hij mij niet echt volgen in het Engels. Hij had gedaan wat hij kon zei hij.... Dus niet. Hij heeft ons uitgecheckt zonder kosten in rekening te brengen. Maar dat is maar een hele kleine pleister op de wond. Ons weekend was verpest!

• 5Lisette05-10-2015

Viel tegen

Inchecken en uitchecken drama, duurde erg lang, erg onvriendelijk. Er moest 100 euro cash betaald worden " voor de zekerheid" wel na afloop uiteindelijk terug gekregen. Lag best ver van het historisch centrum van Brussel. In de buurt niets te doen en geen winkels. Ligt pal naast de snelweg, al merk je daar binnen niets van. Kamer was netjes. Ontbijt redelijk goed.

Hotel Ramada Brussels Woluwe info

Soort hotel