Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Radisson Blu Royal

Hotel Radisson Blu Royal

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Radisson Blu Royal voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 34 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

34 Reviews over Radisson Blu Royal

• 10Ton11-03-2017

Fantasties Hotel prachtige kamers en badkamers

Het ontbijt was fenomenaal op en top verzorg, personeel was vriendelijk kan niks negatiefs bedenken het gewoon af.

Gaston Gellens, Sales & Marketing Coordinator, 23-05-2017

Beste toncaris11,

Hartelijk dank voor uw feedback en voor uw verblijf bij het Radisson Blu Royal Hotel, Brussel!

Ik vind het geweldig te lezen dat u optimaal van ons hotel genoten heeft, en ben erg blij om te horen dat u ons ontbijt "fenomenaal" en ons personeel "vriendelijk" vond.

Mocht de toekomst u weer nar Brussel brengen, dan hopen wij u zeker weer te mogen verwelkomen in het hart van de stad!

Met allervriendelijkste groet,

Gaston Gellens

General Manager

• 8jessy Roggemans16-07-2013

goed, maar roomservice kan veel beter.

het personeel was heel vriendelijk. veel te weinig en te koude sabayon gekregen bij roomservice. hygiëne was heel goed, niks op aan te merken.

• 9Rene18-02-2013

Uitstekend Hotel

We waren hier in augustus 2012, volgens mij van 14 t/m 17 augustus. Met de hele familie, schoonouder, mijn schoonzus met haar twee kinderen en ook wij met onze kinderen, was heel gezellig. Personenbusje gehuurd en rijden met die hap. Leuke tijd gehad, foto's volgen later nog.

• 8kris20-08-2012

prima hotel, verouderde kamer

ik had een verblijf gekocht met een veiling. we kregen ipv de afgebeelde moderne kamer, een verouderde klassieke kamer, spijtig

voor de rest was er niets aan te merken op het hotel, toplocatie met parkeergarage naast het hotel

• 5Jongstel2528-02-2012

Mooi hotel, kamers minder..

Wij hadden een bon via een veiling voor dit hotel. Bij een 5-sterrenhotel verwacht je een mooie luxe kamer. De kamer was echter heel erg standaard, geen luxe niks.. Voor de prijs dat wij hadden betaald was het het wel waard, maar meer ook niet. Bij de receptie werd geen Nederlands gesproken, maar gebrekkig Engels. Ze probeerden je wel goed te helpen, alleen moest je erg lang wachten voordat je aan de beurt was, zowel bij in als uitchecken. Entree/restaurant zag er wel erg mooi uit! Locatie is ook ideaal, lekker midden in de stad!

• 9Johan25-02-2012

Onder de indruk van de whiskykaart

Radisson Blue ligt vlak bij het winkelcentrum in Brussel en maakt wat mij betreft zijn reputatie waar. Het is een uitstekend hotel waar alles prima in orde is. Schoon, prima service, uitstekende voorzieningen.

• 6Rob08-01-2012

3 maal scheepsrecht

Kamers aan binnenzijde van hotel zijn veel te benauwd. Airco werkt gewoonweg op geen enkele kamer... Bij 3 keer navraag bij receptie dat airco niet werkte kwam er iemand kijken, de manager regelde 'meteen' een grotere kamer op 3e verdieping met een kleiner bed.

In de ochtend werden we wakker met een raar geluid uit de badkamer.... Toen bleek het toilet volgelopen te zijn met de uitwerpselen van een andere kamer/gast. Uiteraard gemeld bij de receptie en gelukkig kregen we direct een kamer op de 6e verdieping. Hier zijn de gerenoveerde kamers gesitueerd en zijn helemaal perfect! De temperatuur was toch ook hier veel te warm en niet regelbaar. Gelukkig konden we en kunnen we er nog steeds om lachen. Prijs kwaliteit verhouding is naar onze ervaring niet top.

• 0Ellen28-12-2011

Niet slecht, maar zeker geen vijf sterren

Pluspunten: Vroege incheck was mogelijk. Ligging heel centraal. Openbare ruimten zeer fraai. Koffie- en theefaciliteiten. Minpunten: Kleine badkamer; douchen in bad met zeer hoge in- en uitstap. Smal bed. Kamer te warm. Geen ventilatiemogelijkheden. Stug personeel. Wij hadden een aanbiedingsprijs. Officiële kamerprijzen niet in verhouding tot de tarieven.

• 6Misker18-12-2011

WAT EEN TEGENVALLER

Herstellend van een heup operatie dacht mijn man mij te verrassen met een nachtje Brussel in een luxe hotel. Geboekt via een veiling. Je wordt gewoon weggestopt in een oude standaard kamer die absoluut niet luxe is. Je moet douchen in een oud bad, wat ivm mijn heup erg gevaarlijk was. De prijs kwaliteit verhouding klopt van geen kant. Ook moesten we ontbijt nog apart betalen. Ik vind het erg slecht dat ze je iets moois beloven en dat je absoluut geen waar voor je geld krijgt. De ligging is wel perfect en het personeel is erg vriendelijk.

• 7Pierre14-10-2011

Prima voor een weekendje weg!

Ligt vrij centraal al moesten wij wel even zoeken! Mooie kamer, maar het ontbijt voor 30 euro p.p. is lachwekkend. Het leek wel een "vreetschuur" en dat in de vroege ochtend! Erg klein, lawaaierig en eigenlijk was er niet eens zoveel keuze. Het is meer een zakenlui-hotel dan een vakantie hotel. Het oogt dus ook minder gezellig. Maar toch prima voor een weekendje weg.

Hotel Radisson Blu Royal info

• AirconditioningBeschikbaar