Hotel Radisson Blu EU

• Sauna

14 reviews over Hotel Radisson Blu EU

• 6nora yahyaoui26-10-2011

Prijs/kwalieteit valt tegen

Radisson Blue EU hotel in Brussel viel ons tegen. Ligging:ca. 20/25 min lopen naar het centrum (omgeving parlement + veel kantoren en hotels) Parkeren is echt een ramp, park.garage was vol + kleine vakken. Buiten park. was ook vol en ook niet veilig (veel glas van inbraken). Uiteindelijk in een (redelijk veilig) park.garage op 20 min loopafstand gezet. Standaard kamer was klein maar wel modern en gezellig. Bed was echt klein (formaat twijfelaar). We hebben dan ook niet lekker geslapen. Badkamer was wel ruim en luxe. De termostaat blies alleen warme en geen koude lucht waardoor er een warme droge lucht in de kamer hing. Helaas voor ons waren ze naast het hotel een groot gebouw aan het bouwen waardoor we sochtend al om 07:00u wakker werden van de werklui (24-10-2011). Kamer was een beetje stoffig op de grond. Ontbijt was goed en het personeel was echt zeer vriendelijk, Complimenten! Prijs/kwalieteit verhouding is teleurstellend vooral vanwege het kleine bed en het slecht parkeren.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Ron en Linda10-12-2010

Prima bestemming

Radisson Blue EU is als bestemming zeer, maar dan ook zééér aan te raden! Eigenlijk klopt alles hier en het ontbijtbuffet is fantastisch. Enig minpuntje was de droge lucht die door de airco op de kamer werd veroorzaakt, maar ja...die kun je uitzetten! Het gezellige centrum was met de bus (halte op 1 minuut loopafstand) in 10min te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 9Maaike21-06-2010

Uitstekend hotel!

Ruime kamers met gratis internet. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Parkeren is wel moeilijk. Parkeergarage is duur en erg krap. In de nabije omgeving niet echt alternatieven gevonden. De ligging is centraal, uitstekend voor een citytrip.

Gereisd met partner in december 2009

• 8Jo20-06-2010

Goed hotel voor goede prijs!

Voor weekend dit hotel geboekt, rond 12 uur konden we de kamer al in. Lekker ruim, ook met een extra bed erbij. Vriendelijk personeel, in voor een praatje. Heerlijk ontbijtbuffet, wat op was werd snel weer aangevuld.

Op redelijke afstand van hartje Brussel (lopend zo'n 20 minuten) en op nog geen 5 minuten aan het Luxemburgplein met enkele cafe's. Voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 10Cheryl24-02-2010

Geweldig hotel!

Wij hadden een business kamer, welke ontzettend mooi was. Erg goed en mooi hotel, met vriendelijk personeel. Het ontbijt is fantastisch, alleen het avond eten valt steeds weer tegen. Wij komen vaker hier, en hebben nu een paar keer uit nood 's avonds hier gegeten. Ik raad dat af! Verder is dit een prima hotel, met mooie, schone kamers.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8dorien01-12-2009

Prima hotel

Mooi, modern en rustig gelegen hotel.We kregen zonder problemen en zonder bijbetaling 2 kinderbedjes op de kamer. Ruime kamer met grote badkamer. Heerlijk ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• 9Pauluss19-08-2009

Top hotel

Nice hotel, good service. Friendly staff. Good location next to city centre

Gereisd met partner in augustus 2009

• 0Tine13-07-2009

TOPPER!!

Net een weekendje SAS Radisson EU Brussels achter de rug. Wij gaan zeker terug! Vriendelijk onthaal, hele nette gezellige ruime kamers (Business Room) en héél lekker eten! Prijs/kwaliteit = TOP! Ook het ontbijt was uitgebreid en héél vers!

Gereisd met partner in juli 2009

• 6Vaessen22-01-2009

veel slechte punten helaas

Verwachtingen waren hoog na lezen recenties. Echter: relatief lange wachttijd bij bali met inchecken, kluis op kamer defect, telefoon defect op kamer, thermostaatkranen badkamer zeer stroef + daardoor helaas per ongeluk gesloopt, onder bed rotzooi, wand bij toilet niet schoon, handdoeken bij sauna niet bijgevuld, putjes bij saunadouched verstopt waardoor vieze lucht en plukken haren die overal lagen. Enkele klachten doorgegeven maar die konden ze niet verhelpen, zou technisch mankement zijn. Bij uitchecken opsomming gegeven van punten. Vond men vervelend en erg te horen, manager zou op de hoogte gebracht worden. Wij hebben echter helaas nooit meer iets terug gehoord. Heel jammer van deze Radisson ervaring, waar wij in Keulen WEL echt een top hotel hebben gehad! (was het omdat wij een ebay voucher hadden....???)

Gereisd met partner in december 2008

• 10elting02-09-2008

fantastisch

we kwamen vrijdag 29 augustus om 10.00 uur bij het hotel aan, konden meteen inchecken en mochten ook meteen op de kamer. Receptionist sprak nederlands, maar de meeste spreken alleen frans of engels. De kamer was zeer schoon en zeer ruim. De parkeergarage ligt tegenover het hotel, om naar binnen te kunnen heb je wel eerst een toegangsbewijs nodig die je bij de receptie van het hotel kunt vragen. De kosten zijn € 30 per dag maar gasten van weekendjeweg mochten in augustus gratis parkeren. Het centrum is goed te bereiken met lijn 95 naar de Beurs, voor € 4,50 kun je een dagkaart kopen (in het weekend geldig voor 2 personen), je stapt uit bij de eindhalte en dan is het nog een paar minuten lopen en je staat op de Grote Markt.

Het ontbijt is goed, niet echt overdreven maar voldoende. De hal is niet echt groot en er staat één zitje in de lounge, maar je zoekt je vertier toch buiten het hotel. Er is een fitnessruimte en sauna (open van 6.30 uur tot 23.00 uur).

Dus een echte aanrader!!!!

Gereisd met familie in augustus 2008

Hotel Radisson Blu EU info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald