Hotel Prince de Liege

Hotel Prince de Liegesterster

2.8Onvoldoende

België, Brussel, Brussel

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Prince de Liege?

2.8Onvoldoende

Tonen op kaart

9 reviews over Hotel Prince de Liege

• 2017
    7JMA25-10-2017

Voor een paar dagen Brussel prima!

Hotel heeft een eigen kleine parkeergarage, erg prettig. Via een tussendeur sta je bij de receptie. In het hotel netjes ontvangen. Ruime kamer met goed bed. Ik heb er heerlijk geslapen. Badkamer ook best ruim te noemen, met een fijn bad en douche. Twee minpuuntjes is dat ik een haar vond in het bad(de rest van de kamer en badkamer was wel schoon)en een slechte wifi verbinding. Al met al heb ik mijn twee nachten hier toch als positief ervaren.

Alleen gereisd in september 2017

• Oude reviews

0Priscilla Snoek09-12-2007

Drama! Ok het ontbijt was wel netjes, maar inderdaad karig. (oh, moet je koffie warm drinken????) De kamer was wel schoon........maar erg klein. Zeker voor een executive room! Lopend naar het centrum is niet te doen. Goede bus verbinding. Parkeren is een drama. Je kunt het beter in de straten om het hotel heen parkeren, dan in hun garage. (scheelt ook weer geld) Met een beetje pech staat je auto ingebouwd en is de eigenaar in geen velden of wegen te bekennen. Kun je er lekker op wachten. Prijs/kwaliteit DRAMA! Voor hetzelfde geld lig je in een echt 3* hotel in hartje centrum. Hotel is erg gehorig. Nooduitgangen zijn geblokkeerd door opklapbedden. Lift heeft ook z'n beste tijd gehad. Personeel weigert andere taal dan Frans te spreken.

Gereisd met partner in december 2007

• 6A. Hendel17-08-2007

Het hotel stond op een veer gunstigere plek aangegeven dan in werkelijkheid zo was. De douchen waren vaak koud.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5H. Heemskerk11-08-2007

hotel werd verbouwd; restaurant hierdoor niet beschikbaar; ontbijt geimproviseerd maar niet goed, te weinig, slechte kwaliteit

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5J.A. de Jong29-07-2007

het viel een beetje tegen, de keuken was gesloten i.vm een verbouwing. ontbijt was netjes en beetje karig het centrum is best wel een eind weg. de mentaliteit van het franstalig ge deelte is niet leuk,mensen willen je niet helpenen laten je heel lang wachten. na 2 dagen zijn we naar huis gegaan.niet zo een geslaagde vakantie

Gereisd met partner in juli 2007

• 2Emma09-01-2007

Grote kamer en goed ontbijt. Helaas werkten bij ons de kachel niet ( in de winter) dus hebben wij met jassen aan in bed gelegen. Ook was er geen warm water om te douchen. We zijn er maar 2 dagen geweest, het was gewoon slecht. Geen service! En het personeel was totaal NIET aardig! Ook ligt het hotel niet in het centrum van Brussel, zoals in veel reisgidsen is aangegeven!

Gereisd in januari 2007

• 3Frank van Unen04-09-2006

De kamers zijn werkelijk piepklein! Er is nauwelijks plaats voor 2 personen!!! Totaal niet in overeenstemming met de foto op de internetsite. Volgens de internetsite zou de afstand tot het historische centrum 1 km bedragen. In werkelijkheid is dit minstens 5 km!!!! De bediening aan de balie is ronduit zeer stuurs en haast onvriendelijk.

Gereisd met familie in september 2006

• 7E. Bakker27-08-2006

Kleine kamer, maar goed bed en badkamer. Voldoende schone handdoeken. Goed, gevarieerd ontbijt.

Gereisd in augustus 2006

0 tips over Hotel Prince de Liege

0 vragen over Hotel Prince de Liege

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer