Hotel Prince de Liege

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag15°11°
4,2

Onvoldoende

8 reviews over Hotel Prince de Liege in het Nederlands

Voor een paar dagen Brussel prima!

JMA, 25-10-2017

Hotel heeft een eigen kleine parkeergarage, erg prettig. Via een tussendeur sta je bij de receptie. In het hotel netjes ontvangen. Ruime kamer met goed bed. Ik heb er heerlijk geslapen. Badkamer ook best ruim te noemen, met een fijn bad en douche. Twee minpuuntjes is dat ik een haar vond in het bad(de rest van de kamer en badkamer was wel schoon)en een slechte wifi verbinding. Al met al heb ik mijn twee nachten hier toch als positief ervaren.

Drama! Ok het ontbijt was wel netjes, maar inderdaad karig

Priscilla Snoek, 9-12-2007

Drama! Ok het ontbijt was wel netjes, maar inderdaad karig. (oh, moet je koffie warm drinken????) De kamer was wel schoon........maar erg klein. Zeker voor een executive room! Lopend naar het centrum is niet te doen. Goede bus verbinding. Parkeren is een drama. Je kunt het beter in de straten om het hotel heen parkeren, dan in hun garage. (scheelt ook weer geld) Met een beetje pech staat je auto ingebouwd en is de eigenaar in geen velden of wegen te bekennen. Kun je er lekker op wachten. Prijs/kwaliteit DRAMA! Voor hetzelfde geld lig je in een echt 3* hotel in hartje centrum. Hotel is erg gehorig. Nooduitgangen zijn geblokkeerd door opklapbedden. Lift heeft ook z'n beste tijd gehad. Personeel weigert andere taal dan Frans te spreken.

Het hotel stond op een veer gunstigere plek aangegeven dan in werkelijkheid zo was. De douchen waren vaak koud.

We hebben een aantal aanbieders voor Prince de Liege voor je op een rij gezet:

hotel werd verbouwd; restaurant hierdoor niet beschikbaar; ontbijt geimproviseerd maar niet goed, te weinig, slechte kwaliteit

het viel een beetje tegen, de keuken was gesloten i

J.A. de Jong, 29-7-2007

het viel een beetje tegen, de keuken was gesloten i.vm een verbouwing.

ontbijt was netjes en beetje karig

het centrum is best wel een eind weg.

de mentaliteit van het franstalig ge deelte is niet leuk,mensen willen je niet helpenen laten je heel lang wachten. na 2 dagen zijn we naar huis gegaan.niet zo een geslaagde vakantie

Grote kamer en goed ontbijt

Emma, 9-1-2007

Grote kamer en goed ontbijt. Helaas werkten bij ons de kachel niet ( in de winter) dus hebben wij met jassen aan in bed gelegen. Ook was er geen warm water om te douchen. We zijn er maar 2 dagen geweest, het was gewoon slecht. Geen service! En het personeel was totaal NIET aardig! Ook ligt het hotel niet in het centrum van Brussel, zoals in veel reisgidsen is aangegeven!

De kamers zijn werkelijk piepklein! Er is nauwelijks plaats voor 2 personen!!! Totaal niet in overeenstemming met de foto op de internetsite.

Volgens de internetsite zou de afstand tot het historische centrum 1 km bedragen. In werkelijkheid is dit minstens 5 km!!!!

De bediening aan de balie is ronduit zeer stuurs en haast onvriendelijk.

Kleine kamer, maar goed bed en badkamer

E. Bakker, 27-8-2006

Kleine kamer, maar goed bed en badkamer.

Voldoende schone handdoeken.

Goed, gevarieerd ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Prince de Liege voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prince de Liege in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prince de Liege zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prince de Liege scoort een 4.22 uit 10 op basis van 9 reviews.