Kleine hotelsWeer vandaag21°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Pillows Grand Hotel Place Rouppe voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Pillows Grand Hotel Place Rouppe in het Nederlands

Loved the hotel!

Anne-Rose
7-9-2016

Om eerlijk te zijn maken wij dit niet vaak mee, maar echt alles in dit hotel is perfect. Goede en super vriendelijke service, een goddelijk ontbijt en natuurlijk een heerlijk bed met erg comfortabele Pillows in een prachtige kamer waar je kunt zien dat het met veel liefde en passie is ingericht.

Daarbij is de ligging van dit hotel ook erg goed, mooi gelegen aan het Rouppeplein ( kleine 8 minuten lopen van de grote markt )waar we in de avond een lekker glas wijn hebben genuttigd op het terras van Pillows uiteraard.

Voor dit hotel hebben wij alleen maar lovende woorden over!

Gereisd Met partner in september 2016

Perfectie locatie in het hart van Brussel

Mattheus G.
8-3-2016

Vriendelijke mensen aan het onthaal en de bar waardoor je direct een fijn gevoel hebt. Perfecte locatie, we hebben niet 1 keer de auto of metro moeten nemen. Het personeel gaf ons tips over dingen die we zeker moesten gezien hebben ( marollen, markt, kunstberg... ) Ook toffe bars en restaurantjes ontdekt aan gangbare prijzen !

Gereisd Met partner in maart 2016

Keurig modern pas verbouwd Hotel in oude Centrum

Fam. van der Steen
19-1-2016

Bezoek de kleine restaurantjes in het centrum, heel gezellig bij het openhaard vuur, en het Atomium met een pracht uitzicht over Brussel. Je moet een parkeerplek zien/kunnen bemachtigen, het is wel mogelijk met wat geduld en voor de deur.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Prima locatie

Kadeddy
22-12-2015

Wij verblijven in kamer 304. Het uitzicht is heerlijk ALS je al op de kamer bent. Er is zo ontzettend veel te doen. Uitzicht op place rouppe plein maakt dat er altijd wat te zien is. Want dat was ons uitzicht naast het bed. Geen geluidshinder ervaren want wij wonen zelf in de stad en slapen met oordopjes. Bedrijvenpand zijkant van hotel en dus ook zijkant kamer maar geen hinder van.

Het personeel doet echt moeite qua taal. Ik doe graag moeite om frans te spreken en zij moeite om nederlands of engels te spreken.

Je bent echt zo op alle grote trekpleisters. Als je eenmaal de snelle route hebt gevonden kan je alles bezoeken, zien en shoppen.

Wij zitten er nu dus rond kerstdagen. Kerstmarkt met kraampjes, prachtige lichtshows.........wij genieten nog even.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed

Vandervelde
21-12-2015

Zeer mooie proper en vriendelijke personeel

Gereisd Met partner in december 2015

Fijn betaalbaar hotel, ook prima voor zakenreis

Hans Smit
8-11-2013

Goed hotel, alles op loopafstand. Mooie, schone en stille kamer, prima. Ontbijt was goed verzorgd (va. 7 uur). Zowel station Brussel Midi als Brussel Centrum op loopafstand dus ideaal. Voor Brusselse begrippen zeer betaalbaar hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Zakelijk in november 2013

Top locatie

Marc
16-7-2013

Afgelopen weekend naar Pilows in Brussel geweest. Place Rouppe ligt op nog geen 10 minuten lopen van de Grote Markt. Parkeren voor de deur ideaal. Hotel is nieuw waarbij veel aandacht is gegeven aan details en interieur

Gereisd Met partner in juli 2013

Goede ligging en goede prijs/prestatie

rslikker
15-4-2013

Fijn hotel, schoon en gunstig gelegen. Goede douche, rustige kamer.

Gereisd Met partner in april 2013

Mooi hotel op prima plek

Carlijn
4-1-2013

Sandton Pillows is een mooi, nieuw hotel op vijf minuten lopen van de Grote Markt. Personeel allemaal heel aardig. De kamet zelf (406) had helaas wat gebreken. Zo liep het water van de douche niet weg, waardoor de badkamer een zwembad werd, het matras was ingezakt waardoor je in een kuil lag en op de laatste dag begon het aircosysteem te druppelen. Ontbijt was oké; keuze redelijk beperkt maar toch lag alles er wel zo'n beetje. Het club lounge-concept is leuk en een goede service (gratis drankjes tussen 18.00 en 21.00 uur), maar vreemd dat ze dit nergens goed aanprezen. Moesten zelf erom vragen.

Gereisd Met partner in januari 2013

Centraal gelegen, net hotel

JoopZ
30-12-2012

Vanaf het station lopend naar het hotel vraag je jezelf af in wat voor een buurt je terecht komt maar eenmaal op het plein waaraan het hotel gevestigd is vallen deze vooroordelen vanzelf weg. Goed ontvangst, mooie kamer en prima liggen tov het centrum. Ontbijt viel wat tegen, kaas was uitgedroogd, koffie was oud (maar kreeg netjes van de ober een verse uit het automaat!) en niet veel keus uit broodjes.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pillows Grand Hotel Place Rouppe in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pillows Grand Hotel Place Rouppe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.