Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Pillows Grand Hotel Place Rouppe

Hotel Pillows Grand Hotel Place Rouppe

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pillows Grand Hotel Place Rouppe voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 18 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 18 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

18 Reviews over Pillows Grand Hotel Place Rouppe

• 10Anne-Rose07-09-2016

Loved the hotel!

Om eerlijk te zijn maken wij dit niet vaak mee, maar echt alles in dit hotel is perfect. Goede en super vriendelijke service, een goddelijk ontbijt en natuurlijk een heerlijk bed met erg comfortabele Pillows in een prachtige kamer waar je kunt zien dat het met veel liefde en passie is ingericht.

Daarbij is de ligging van dit hotel ook erg goed, mooi gelegen aan het Rouppeplein ( kleine 8 minuten lopen van de grote markt )waar we in de avond een lekker glas wijn hebben genuttigd op het terras van Pillows uiteraard.

Voor dit hotel hebben wij alleen maar lovende woorden over!

• 10Mattheus G.08-03-2016

Perfectie locatie in het hart van Brussel

Vriendelijke mensen aan het onthaal en de bar waardoor je direct een fijn gevoel hebt. Perfecte locatie, we hebben niet 1 keer de auto of metro moeten nemen. Het personeel gaf ons tips over dingen die we zeker moesten gezien hebben ( marollen, markt, kunstberg... ) Ook toffe bars en restaurantjes ontdekt aan gangbare prijzen !

• 8Fam. van der Steen19-01-2016

Keurig modern pas verbouwd Hotel in oude Centrum

Bezoek de kleine restaurantjes in het centrum, heel gezellig bij het openhaard vuur, en het Atomium met een pracht uitzicht over Brussel. Je moet een parkeerplek zien/kunnen bemachtigen, het is wel mogelijk met wat geduld en voor de deur.

• 8Kadeddy22-12-2015

Prima locatie

Wij verblijven in kamer 304. Het uitzicht is heerlijk ALS je al op de kamer bent. Er is zo ontzettend veel te doen. Uitzicht op place rouppe plein maakt dat er altijd wat te zien is. Want dat was ons uitzicht naast het bed. Geen geluidshinder ervaren want wij wonen zelf in de stad en slapen met oordopjes. Bedrijvenpand zijkant van hotel en dus ook zijkant kamer maar geen hinder van.

Het personeel doet echt moeite qua taal. Ik doe graag moeite om frans te spreken en zij moeite om nederlands of engels te spreken.

Je bent echt zo op alle grote trekpleisters. Als je eenmaal de snelle route hebt gevonden kan je alles bezoeken, zien en shoppen.

Wij zitten er nu dus rond kerstdagen. Kerstmarkt met kraampjes, prachtige lichtshows.........wij genieten nog even.

• 10Vandervelde21-12-2015

Zeer goed

Zeer mooie proper en vriendelijke personeel

• 9Hans Smit08-11-2013

Fijn betaalbaar hotel, ook prima voor zakenreis

Goed hotel, alles op loopafstand. Mooie, schone en stille kamer, prima. Ontbijt was goed verzorgd (va. 7 uur). Zowel station Brussel Midi als Brussel Centrum op loopafstand dus ideaal. Voor Brusselse begrippen zeer betaalbaar hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding.

• 8Marc16-07-2013

Top locatie

Afgelopen weekend naar Pilows in Brussel geweest. Place Rouppe ligt op nog geen 10 minuten lopen van de Grote Markt. Parkeren voor de deur ideaal. Hotel is nieuw waarbij veel aandacht is gegeven aan details en interieur

• 9rslikker15-04-2013

Goede ligging en goede prijs/prestatie

Fijn hotel, schoon en gunstig gelegen. Goede douche, rustige kamer.

• 7Carlijn04-01-2013

Mooi hotel op prima plek

Sandton Pillows is een mooi, nieuw hotel op vijf minuten lopen van de Grote Markt. Personeel allemaal heel aardig. De kamet zelf (406) had helaas wat gebreken. Zo liep het water van de douche niet weg, waardoor de badkamer een zwembad werd, het matras was ingezakt waardoor je in een kuil lag en op de laatste dag begon het aircosysteem te druppelen. Ontbijt was oké; keuze redelijk beperkt maar toch lag alles er wel zo'n beetje. Het club lounge-concept is leuk en een goede service (gratis drankjes tussen 18.00 en 21.00 uur), maar vreemd dat ze dit nergens goed aanprezen. Moesten zelf erom vragen.

• 7JoopZ30-12-2012

Centraal gelegen, net hotel

Vanaf het station lopend naar het hotel vraag je jezelf af in wat voor een buurt je terecht komt maar eenmaal op het plein waaraan het hotel gevestigd is vallen deze vooroordelen vanzelf weg. Goed ontvangst, mooie kamer en prima liggen tov het centrum. Ontbijt viel wat tegen, kaas was uitgedroogd, koffie was oud (maar kreeg netjes van de ober een verse uit het automaat!) en niet veel keus uit broodjes.

Hotel Pillows Grand Hotel Place Rouppe info

• AirconditioningBeschikbaar