Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Pentahotel Brussels City Center

Hotel Pentahotel Brussels City Center

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Pentahotel Brussels City Center voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 18 reviews

7.7GoedScore uit 18 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

18 Reviews over Pentahotel Brussels City Center

• 7WL Woo03-12-2018

Let op je rekening en credit card details

Het hotel is prima, mooie ruime kamers. De kamers aan de straat kamer zijn erg gehorig, dus hadden we de keus om een kamer aan de achterzijde te krijgen. Fijn dat we die optie hadden. We hadden een prima verblijf, totdat we gingen uitchecken. Alles was al via credit card betaald, maar bij aankomst moest er een deposit gereserveerd worden op mijn credit card (was daar al niet blij mee), bij het uitchecken moesten we nog eens 8 euro city tax betalen. Ik was verbaasd, maar heb dat contact betaald. Ik vroeg om een bonnetje en kreeg een afschrift van de rekening die ze al hadden. Bij thuiskomst bleek de city tax toch afgeschreven te zijn (2 aparte bedragen voor het hotel). Gelukkig was de reservering voor de deposit wel geannuleerd. Ik heb email contact gehad met customer service hierover en ze kunnen niks terugbetalen omdat ik geen bewijs van betaling had. We komen er niet uit, ik ben erg teleurgesteld. Let goed op de rekening!!!

• 9Erwin13-09-2018

Geweldig!

Fantastisch, modern hotel in een oud pand in Brussel. Vriendelijk personeel, prachtige lobby en geweldig mooie kamers met een super mooie en luxe badkamer. T.v. werkt goed en het uitzicht uit het raam op de typisch Brusselse drukke weg is erg mooi. Met het raam gesloten en fijne airco aan hoor je ook niets meer van buiten, al is het 's nachts op straat ook erg rustig. Heerlijk gegeten in het restaurant en nooit eerder zo'n geweldig ontbijtbuffet gezien als in dit hotel! Eerste keer Brussel en als we ooit nog eens teruggaan dan zéker weer dit hotel. Parkeren onder het hotel is ook handig, weet even dat je vanuit de parkeergarage de lift in kunt stappen die uitkomt in het hotel, al moet je dan wel op de juiste plek parkeren (helemaal onderin) en de iets verstopte deur naar de lift kunnen vinden...

• 10Bob R16-12-2017

Aan alles is gedacht!

Meteen bij binnenkomst voel je je direct thuis. De retro stijl is tot in de kleinste details uitgewerkt, wat een erg warm gevoel geeft!

Dit was onze eerste keer in Brussel, hoewel de stad tal van leuke en gezellige kroegjes heeft, had de bar van het hotel toch onze voorkeur.

Ook aan de kamers niets op te merken. Netjes gerenoveerd en de grote Loftdeur brengt het industriële van beneden ook naar de kamers. Ontbijt was subliem, ruime keuze aan (verse) producten!

Echt een aanrader, helemaal top!

• 9Luus04-07-2017

Ge-wel-dig!

Je kunt onder het hotel parkeren. (ideaal) Personeel is klantvriendelijk. (erg fijn) Ze hebben een rain-douche. (genieten)

• 8Eddy07-01-2017

Een beetje apart maar aan te raden

Het Pentahotel heeft een aparte stijl maar alles is het redelijk top. De kamer was modern, netjes en ik had alles wat ik nodig had. Het restaurant is goed voor een schappelijke prijs, het ontbijt had alles erop en eraan.

• 9Toine21-03-2016

Erg mooi hotel

Mooi groot hotel met een zeer uitgebreide lounge en alle faciliteiten. Hele ruime kamers, erg grote bedden, fantastische badkamer met hele ruime inloopdouche en veel en warm water. Alles in nieuwstaat. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met een ruime en rustige zit om er echt van te genieten. Op zondag een late check out wat ook erg gemakkelijk is. Echt een aanrader dit hotel.

• 8Marianne27-10-2013

Heel goed

Heel goed,hotel, mooie kamers en een uitstekend ontbijt

• 8Anja07-06-2012

Prima hotel in leuke buurt.

Door de week worden de kamers (duur) verhuurd ivm de Europese commissie die in Brussel zetelt, in de weekeinde kunnen toeristen voor een leuk tarief gebruik maken van dit hotel.. Het ligt vlakbij Av.Louise en ca 10 min lopen naar het Paleis van Justitie. Prima ontbijtbuffet. Wij hadden een kamer met 2 tweepersoonsbedden, douche was goed, kamer aan de straatzijde maar geen last van geluid.

• 6Rick06-01-2012

Centrale ligging t.o.v. Le Louise

Van buiten ziet het hotel er uit als geheel België, grijs en grauw. Als je graag in de buurt van het chique winkelcentrum Le Louise (de PC Hooftstraat van Brussel) wil verblijven, is dit hotel een prima uitvalsbasis.

Van binnen merk je dat het hotel er oud uit ziet en het doet niet aan als wat je van Mercure hotels in Nederland mag verwachten. Het hotel heeft gedeeltelijk gerenoveerde kamers en niet-gerenoveerde kamers.

Ik heb overnacht in een gerenoveerde kamer op de vierde etage, welke dagelijks naar tevredenheid werd schoongemaakt.

Er is een redelijk ruime keus aan ontbijt, maar de indeling hiervan is niet zo hygiënisch. Er ligt een snoer over de grond vastgeplakt om het broodrooster ed. van stroom te voorzien, terwijl de bak met yoghurt en de kommen daarvoor direct naast dit broodrooster stonden, met als gevolg warme kommen en vla.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Een aantal van deze personeelsleden spreekt redelijk goed Nederlands.

• 7j.donsu13-08-2010

Prima voor een weekend

Voor het WWE event in Brussel hebben we in 2009 twee nachten geboekt in dit hotel (dat toen nog Holiday Inn heette). Het is ons prima bevallen. Je auto parkeer je in de garage ernaast (of technisch gezien: eronder) voor iets van 15 euro per dag. De familiekamer was brandschoon en had een grote breedbeeld televisie. Als ik de andere reviews lees, vermoed ik dat we in een gerenoveerde kamer zaten. Brussel zelf viel eigenlijk tegen. De laatste keer dat ik er echt was, was ergens begin jaren 90. Maar nu merk je eigenlijk dat het eigenlijk geen leuke stad is (om te shoppen en wandelen). Antwerpen is veel leuker. Maar over het hotel ben ik erg tevreden.

Hotel Pentahotel Brussels City Center info

Het complex