8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Brussels Midi voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Park Inn Brussels Midi in het Nederlands

Goed ideaal hotel.

Gert
14-1-2015

Goed gelegen hotel tegenover Brussel Zuid/Midi station, ideaal voor door reis naar London met eurostar of met TGV naar Frankrijk.

Grote kamer met veel tv zenders en goed internet.

Ontbijt goede kwaliteit alleen bar 's avonds sluit om 22 uur en drinken erg aan dure kant. Hier voor kan je beter naar de buren toe of even stukje richting centrum lopen.

Heeft ook boven een fitness ruimte.

Gereisd alleenreizend in december 2014
Service Team Park Inn ~BK, Operations Manager, 5-2-2015

Beste Gertje2325,

Hartelijk dank voor je reactie! Goed om te horen dat het verblijf naar wens was.

Graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke groet,

We verbleven hier voor een weekendje weg met familie.

Het is een modern, en een beetje zakelijk hotel gelegen tegenover Station Brussel Zuid, waar nationaal en internationale treinen vertrekken.

Prima kamer, met heel fijn 2 pers. bed.

Koffie & thee faciliteit op de kamer

Tevens een gratis kluisje.

Ruime licht betegelde badkamer met inloopdouche en toilet.

Ontbijt:

Ruim voldoende keuze van vers brood, een paar soorten afbak broodjes,

Divers beleg: zoetwaren,kaas,vlees, yochurt, cruesli

Personeel is vriendelijk en behulpzaam,

men spreekt er Engels en Frans.

Gereisd met vrienden in april 2014
Park Inn Brussels Midi, Operations Manager, 20-11-2014

Helaas is onze reactie niet geheel doorgekomen:

alsnog hartelijk dank voor uw reactie!

Fijn Hotel

eddy
14-9-2013

De ligging van dit hotel is perfect als je met de trein reist, recht tegenover station Brussel Midi, en totaal geen overlast doordat het hotel een redelijk stuk van de weg af ligt. Vriendelijk personeel dat je in het Nederlands te woord staat, ook de kamers zijn goed en comfortabel lekkere bedden en dito sanitaire voorzieningen. De prijs van het ontbijt,15 euro p.p., is redelijk hoog voor het geen wordt geboden maar al met al een leuk verblijf gehad in een goed hotel in een hele mooie stad.

Gereisd met partner in september 2013

Aanrader

Harry Zonnebelt
3-3-2013

Net terug van een weekend Brussel. Reis met auto, geparkeerd in parkeerkelder onder hotel, vriendelijk personeel, perfecte locatie, via tegenoverliggend station binnen 5 minuten op de Grote Markt ! Wij komen terug.

Gereisd met partner in maart 2013

Slechte buurt

theo van baast
28-2-2013

Schoon hotel, en vrij nieuw. Personeel spreekt alleen frans en sommige Engels.

Buurt is niet veilig, er gebeurt van alles in de buurt!

Gereisd met partner in januari 2013

Goed hotel

Annemiek
5-1-2013

Prima hotel, vlakbij tegenover station zuid. Met de metro sta je binnen een paar minuten op de grote markt. We moesten bij aankomst wel even zoeken waar we precies moesten zijn. Onder het hotel is een parkeergarage waar je komt met een autolift. De kamer was netjes, met een goed bed en een ruime badkamer. De kamer was ook goed schoon. Het personeel was vriendelijk en wij hebben een heerlijk ontbijtje gegeten.

Gereisd met partner in december 2012

Goed hotel / slechte buurt

crepin
4-1-2012

Hotel is netjes en modern. Het personeel is klantvriendelijk en behulpzaam. Het hotel bevindt zich tegenover het treinstation Brussel-zuid, tussen hoge kantoorgebouwen. Het beste kan je een kamer reserveren die uitkijkt over de binnentuin.

Het ontbijt en diner is goed met voldoende keuze.

Bedden zijn vrij hard en het zenderaanbod op TV valt tegen.

De buurt is niet betrouwbaar (ook al zit er een politiebureau naast het hotel), dus vooral niet parkeren in de buurt. Tijdens verblijf is er ingebroken in onze auto en ook bij iemand anders. Het hotel heeft een eigen parkeergarage (beperkt aantal plaatsen). Parkeren in de parkeergarage onder het station (Q-park) is ook geen garantie dat er niet wordt ingebroken.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Heerlijk hotel

Hans
20-11-2011

Hotel Park Inn Brussel is een mooi en nieuw hotel. De parkeergarage is wat lastig te vinden, maar de qua sensatie maakt de autolift veel goed. Personeel is erg vriendelijke, receptionistes aardig en spreken Duits, Frans, Engels en Nederlands. Prettig. Hotelkamer was zeer riant (business room), en prima uitgerust. WiFi dekking in gehele hotel zeer goed. Badkamer uitstekend, voldoende warm water. Menukaart is wat beperkt, maar eten zelf is zeer goed van kwaliteit. Ontbijtbuffet is voldoende, maar niet riant qua keuze. Al met al een uitstekend hotel, ik kom er graag terug. Enig puntje van kritiek: zorg dat de barman een beetje vrolijker word, een niet gemotiveerde twintiger die naar je toe sloft en die alles teveel lijkt.

Gereisd zakelijk in november 2011

Pracht , modern hotel. Het ligt tegenover station Zuid waar alle treinen en metro's vertrekken. Erg goed ontvangen. Prettig dat onze reservering zonder problemen een dag verzet kon worden. Grappig om met een auto lift naar de parkeergargage te gaan. Kamers zijn lux en volledig ingericht. Personeel is zeer vriendelijk , spreekt niet alleen Frans maar ook Nederlands of Engels . Hotel is beveiligd, in de lift kun je alleen met een kaart. Fijn om de keuze te hebben in dubbel bed of enkele matrassen. Het hotel heeft ons verblijf tot een succes gemaakt.

Gereisd met partner in januari 2011

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Brussels Midi in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Brussels Midi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.