Hotel Novotel Brussels Midi Station

Hotel Novotel Brussels Midi Station

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Brussels Midi Station voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Novotel Brussels Midi Station in het Nederlands

Mooi, nieuw hotel, goede prijs-kwaliteit

Jan
4-12-2010

Cascade Midi ligt naast het Brusselse Zuidstation, niet de beste buurt. Maar het hotel behoort tot de betere van Brussel. Begin 2010 geopend, dus alles ziet er piekfijn uit, goed - meertalig - personeel, goede bedden, moderne inrichting. Ik heb in Brussel in heel wat hotels geslapen, maar dit is er echt een om terug te komen. Ook de geluidsisolatie (vaak een probleem) is hier in orde. Eigenlijk het enige dat wat tegenvalt is het ontbijt, dat is wat aan de saaie kant. Aan de andere kant, voor vergelijkbare hotels wordt in Brussel tot wel 50% meer gevraagd!

Gereisd Zakelijk in december 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Brussels Midi Station in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Brussels Midi Station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.