Hotel Novotel Brussels Centre-Tour Noir

Hotel Novotel Brussels Centre-Tour Noirstersterster

7.8Goed

België, Brussel, Brussel

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Brussels Centre-Tour Noir voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

79 reviews over Hotel Novotel Brussels Centre-Tour Noir

• 5Pascal debruin08-08-2015

Slechte bedden

Bij het incekken zat ik op het 4 verdiep kamer 407 maar die was nog niet proper gemaakt van de vorige gasten. Ben even later terug naar de respectie geweest en heg heeft nog zeker 15 min geduurd voor ik mijn kamer kreeg op het 6 de kamer 633. De kamer is ok besic maar zeer slechte matrassen veel te hard heb zeer slecht geslapen en gelukkig was het maar voor 1 nacht. En ben geen rug patent. Het miste dat ze beter kunnen aan bieden is een medium matras das voor iedereen goed. En wat ook storend is het meisje dat al zeker 5 keren komen kloppen is aan de deur om de kamer te poetsen. Terwijl ik pas van de kamer moet om 12h Ben hier niet op vakantie,wel voor rust. En het nedererland spreken laat ook de wensen over terwijl dat België Nederlands,france is

Alleen gereisd in augustus 2015

• 8Charles Bosman27-07-2015

Schattig hotel met luxe

Mooi hotel met aangenaam personeel

Zakelijk gereisd in juli 2015

• 8ann22-12-2014

4* waard! Centrale ligging

warm onthaal, nette moderne kamers, mooi zwembad(je), zeer lekker ontbijt. Voor het hotel overdekte parking. Centrale ligging. Op wandelafstand van winkelstraat, Grote Markt, Muntplein, Centraal Station. Om zeker terug te keren. Ideaal vertrekpunt om kerstmarkten te bezoeken.

Gereisd met partner in december 2014

• 8Linda22-07-2014

Een aanrader

Dichtbij het centrum en tegenover een parkeergarage ligt dit mooie hotel. We vonden de kamer erg netjes en ook de rest van het hotel is modern en keurig, het zwembad is ook erg verzorgd. Wij hebben erg genoten het is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8kitten00721-01-2014

Standaart

Het is een standaard hotel verwacht er niet te veel van maar het voldoet wel aan de standaard norm.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 8Stijn15-12-2013

Neutraal zakenhotel op goede locatie

Keurig hotel op een korte loopafstand van de Grote Markt in Brussel. Het hotel is grotendeels gerenoveerd, tijdens mijn verblijf was het zwembad en de fitness in verbouwing. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en het in- en uitchecken verliep vlot. De kamer was ruim en modern ingericht met een comfortabele badkamer. Er is ook gratis wifi in het hele hotel. Er is een parkeergarage tegenover het hotel.

Zakelijk gereisd in december 2013

• 9mevrouw13-05-2013

perfecte uitvalsbasis voor verkenning stad

Wat een fijn hotel! Gelegen vlakbij twee metrostations, vlakbij treinstations en veel bezienswaardigheen op loopafstand. Leuke buurt achter het hotel, achter de kerk. Hotel ligt deels aan drukke weg en onze kamer lag daar ook maar daarvan merk je niets. Kamer perfect voor 4 personen. Een 2 persoonsbed en voor de kids slaapbank. Minibar/koelkast en fijne badkamer, alles ruim. Heel uitgebreid ontbijtbuffet en in de kelder een wellness oase met oa zwembad, heerlijk om even te ontspannen. we gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 7S.Haverkamp17-02-2013

Fijne plek ligt gunstig

Ligt echt naast centraal station, midden in oude centrum. We hadden een fijne familiekamer, 2 volwassenen en slaapbank voor 2 kinderen. Modern en lichte kamer. Badkamer met douche en bad. Maar doche bleek van binnen vol schimmel in de voegen en de siloconen randen. Vies. Puntje was zo verstopt dat douchen niet kon. Water liep over bak. Kon niets aan gedaan worden. Dat is balen als je er een nachtje bent.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 8Tanja de Vries22-08-2012

Midden in het centrum van Bruxelles

Heerlijke centrale plek, je wandelt zo het centrum in maar ook Manneke Pis is bijna om de hoek. Achter het hotel een groot aantal restaurants waar je prima kunt eten. Ook om de hoek: Chinatown. Dus veel sushi, Thais, Chinees en Japans eten. In de 'kelder' is een zwembadje met sauna/stoombad. In de lobby staan enkele computers waarvan je gratis gebruik kunt maken. In je kamer is gratis draadloos internet. Badkamer met bad. Voor onze puber was een slaapbank in de kamer die niet onderdeed voor een volwaardig bed. Dat hebben we weleens anders meegemaakt. Prima plek dus.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Natascha11-06-2012

Leuk hotel

Wij zaten in dit hotel met het personeelsuitje van m`n vriend. We vonden het een mooi hotel met een fijne, ruime kamer. Een lekker bed en een mooie badkamer en toilet. Deze zaten gescheiden, wat ook wel fijn is. Wij hebben 's avonds van het lopend buffet gegeten, wat niet heel lekker was, maar het ontbijt vonden we wel goed! Ruime keuze. Hotel ligt op een fijne loopafstand van de Grote Markt e.d. Voor een weekendje Brussel is dit een fijn hotel. Water van het zwembad was schijnbaar wel behoorlijk koud, maar hier kon men gratis gebruik van maken en handdoeken waren ook beschikbaar. Schoonmaak op de kamers waren we ook zeker tevreden over!

Gereisd met partner in juni 2012

2 tips over Hotel Novotel Brussels Centre-Tour Noir

• S.Haverkamp, 17-02-2013

Kijk eerst even kamer en sanitair goed na ;-) Kregen als compensatie 2 x ontbijt a €23,- vergoed ( ontbijt kinderen was gratis). Ontbijt is prima, veel keuze. Warm, koud.Mmm en Brusselse wafels!

• Jacqueline Broecks, 10-10-2011

begin oktober geopend: restaurant Spago (echte italiaanse gerechten, geen pizza's), nog geen 5 minuten lopen van het hotel - 13 rue du pont de la carpe (Kerperbrugstrat 13). Heerlijke verse maaltijden, super bediening. Iets verderop gezellige kroeg: Le Roi des Belges, 35 Jules Van praet. Heerlijke spareribs, ook nog geen 5 minuten lopen: Amadeus, St Katelijnestraat 26/28. Bijzondere eettent!!!

2 vragen over Hotel Novotel Brussels Centre-Tour Noir

• nathalie2586, 23-06-2014

bad

hallo. wij willen graag dit hotel boeken, maar het is mij niet duidelijk of er in alle kamers een bad is. ik ben zwanger en dan vind ik het wel fijn om een bad te hebben om mijn rug te ontlasten. zou ik dit gewoon kunnen vragen/aangeven bij het inchecken?

• Fam v Eijkeren, 15-07-2013

Wij komen in october vis pharos reizen v.d ANWB.

Is er parkeer gelegenheid bij het hotel ????????

ellen, 08-08-2013

Hallo, tegenover het hotel is een overdekt betaald parkeergarage.

• Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats