Géén boekingskosten
BelgiëBrusselBrusselHotels BrusselHotel Novotel Brussels Centre-Tour Noir

Novotel Brussels Centre-Tour Noir

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Novotel Brussels Centre-Tour Noir voor je op een rij gezet:

3OnvoldoendeScore uit 70 reviews

• Sportfaciliteiten

70 Reviews over Novotel Brussels Centre-Tour Noir

• 2NvO04-01-2022

Nooit meer

Wij kregen een kamer naast iemand die een hond had die bleef blaffen. Dus wij vroegen om een andere kamer. Een kamer twee deuren verder op maar nog steeds naast de kamer met de hond. We waren versteld. En dus weer naar de lobby. Er waren geen andere kamers meer zeiden ze. We vroegen ons geld terug aangezien ik echt wel een goede nachtrust wil en daarom een 4 sterren hotel had geboekt voor de jongens en mij. Nee dat kon ook niet. Uiteindelijk met veel discussie waren er toch ander kamers wel beschikbaar. Wij toch naar een andere kamer. Deze kamer was echt goor. Stonk zelfs. Ik heb foto’s gemaakt van de laken waar volgens mij ‘spermavlekken’ op zaten en aan housekeeping laten zien. Ze zouden schoonmaken maar helaas gebeurde dat niet. Handdoeken op het bed gelegd en zo de nacht doorgebracht. We durfden niet eens te douchen bah. Kon ook met de kinderen midden in de nacht weg. De bejeging is totaal respectloos, erg teleurstellend ervaring.

• 5Pascal debruin08-08-2015

Slechte bedden

Bij het incekken zat ik op het 4 verdiep kamer 407 maar die was nog niet proper gemaakt van de vorige gasten. Ben even later terug naar de respectie geweest en heg heeft nog zeker 15 min geduurd voor ik mijn kamer kreeg op het 6 de kamer 633. De kamer is ok besic maar zeer slechte matrassen veel te hard heb zeer slecht geslapen en gelukkig was het maar voor 1 nacht. En ben geen rug patent. Het miste dat ze beter kunnen aan bieden is een medium matras das voor iedereen goed. En wat ook storend is het meisje dat al zeker 5 keren komen kloppen is aan de deur om de kamer te poetsen. Terwijl ik pas van de kamer moet om 12h Ben hier niet op vakantie,wel voor rust. En het nedererland spreken laat ook de wensen over terwijl dat België Nederlands,france is

• 8Charles Bosman27-07-2015

Schattig hotel met luxe

Mooi hotel met aangenaam personeel

• 8ann22-12-2014

4* waard! Centrale ligging

warm onthaal, nette moderne kamers, mooi zwembad(je), zeer lekker ontbijt. Voor het hotel overdekte parking. Centrale ligging. Op wandelafstand van winkelstraat, Grote Markt, Muntplein, Centraal Station. Om zeker terug te keren. Ideaal vertrekpunt om kerstmarkten te bezoeken.

• 8Linda22-07-2014

Een aanrader

Dichtbij het centrum en tegenover een parkeergarage ligt dit mooie hotel. We vonden de kamer erg netjes en ook de rest van het hotel is modern en keurig, het zwembad is ook erg verzorgd. Wij hebben erg genoten het is zeker een aanrader.

• 8kitten00721-01-2014

Standaart

Het is een standaard hotel verwacht er niet te veel van maar het voldoet wel aan de standaard norm.

• 8Stijn15-12-2013

Neutraal zakenhotel op goede locatie

Keurig hotel op een korte loopafstand van de Grote Markt in Brussel. Het hotel is grotendeels gerenoveerd, tijdens mijn verblijf was het zwembad en de fitness in verbouwing. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en het in- en uitchecken verliep vlot. De kamer was ruim en modern ingericht met een comfortabele badkamer. Er is ook gratis wifi in het hele hotel. Er is een parkeergarage tegenover het hotel.

• 9mevrouw13-05-2013

perfecte uitvalsbasis voor verkenning stad

Wat een fijn hotel! Gelegen vlakbij twee metrostations, vlakbij treinstations en veel bezienswaardigheen op loopafstand. Leuke buurt achter het hotel, achter de kerk. Hotel ligt deels aan drukke weg en onze kamer lag daar ook maar daarvan merk je niets. Kamer perfect voor 4 personen. Een 2 persoonsbed en voor de kids slaapbank. Minibar/koelkast en fijne badkamer, alles ruim. Heel uitgebreid ontbijtbuffet en in de kelder een wellness oase met oa zwembad, heerlijk om even te ontspannen. we gaan zeker nog eens terug!

• 7S.Haverkamp17-02-2013

Fijne plek ligt gunstig

Ligt echt naast centraal station, midden in oude centrum. We hadden een fijne familiekamer, 2 volwassenen en slaapbank voor 2 kinderen. Modern en lichte kamer. Badkamer met douche en bad. Maar doche bleek van binnen vol schimmel in de voegen en de siloconen randen. Vies. Puntje was zo verstopt dat douchen niet kon. Water liep over bak. Kon niets aan gedaan worden. Dat is balen als je er een nachtje bent.

• 8Tanja de Vries22-08-2012

Midden in het centrum van Bruxelles

Heerlijke centrale plek, je wandelt zo het centrum in maar ook Manneke Pis is bijna om de hoek. Achter het hotel een groot aantal restaurants waar je prima kunt eten. Ook om de hoek: Chinatown. Dus veel sushi, Thais, Chinees en Japans eten. In de 'kelder' is een zwembadje met sauna/stoombad. In de lobby staan enkele computers waarvan je gratis gebruik kunt maken. In je kamer is gratis draadloos internet. Badkamer met bad. Voor onze puber was een slaapbank in de kamer die niet onderdeed voor een volwaardig bed. Dat hebben we weleens anders meegemaakt. Prima plek dus.

Hotel Novotel Brussels Centre-Tour Noir info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue de la Vierge Noire 32, B-1000