Hotel Novotel Brussels Airport

Hotel Novotel Brussels Airport

7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Brussels Airport voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Novotel Brussels Airport in het Nederlands

Goed airport hotel

Nadia1981
9-11-2015

Prima airport hotel, snelle verbinding naar luchthaven. Tevens aardige medewerkers en nog wat leuke spelletje voor de kids in de lobby. Kamer netjes, prima bedden en gratis koffie/thee. Ontbijt was redelijk tot goed, wij betaalde 40 euro voor twee volwassenen en twee kids hiervoor prima te doen. Totaal tarief van 150 euro voor overnachting met ontbijt en parkeren vonden wij gezien de hoge tarieven voor parkeren bij vliegveld zaventum(100 euro voor een week) prima te doen. Hebben nu voor de 3e keer hier gezeten, en volgende keer weer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Prima hotel

ladysauron
9-6-2015

Een hotel dat heel geschikt is voor 1 of 2 nachtjes voor zaken of als je naar het vliegveld moet. Het ligt op een bedrijven terrein, naast de snelweg en het vliegveld. Gratis shuttle service. Station Zaventem centrum is op 15 min lopen. Bus voor de deur. De directe omgeving is vooral 'praktisch' maar verder is er weinig te doen.

We hadden de superiorkamer. Die was lekker ruim met een apart zitje. Er was een minibar, airco en tv met ook NPO 1 tm 3. De bedden zijn erg goed, betaald de kussens. Lekkere douche ook. Kamer was schoon en netjes. Kamers zijn ook goed geïsoleerd dus je hoort weinig van buiten. Ook praktisch niks gehoord van mede gasten. Heel fijn!

Het restaurant heeft een redelijke kaart maar is wel duur. Het buffet zag er heerlijk uit, maar viel een beetje tegen (vlees veel te droog). Ontbijtbuffet was prima verzorgd: veel keuze en lekkere dingen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Kortom, een prettig verblijf.

Gereisd met vrienden in juni 2015

oké

Mini
8-12-2012

Jammer, je bent in België en niemand van het personeel spreekt VLAAMS, zelfs amper engels!

Ontbijtbuffet was gewoontjes. Kamer was oké. Voordeel, vlak bij de snelweg, luchthaven en tegenover het station voor een trip naar Brussel-stad.

Gereisd alleenreizend in december 2012

Goed luchthavenhotel

Richard
8-5-2011

Omdat we vanuit Brussel naar New York vlogen, hebben we de nacht er voor in het Novotel gelogeerd. Het personeel was uitermate vriendelijk en klantgericht.

De kamers waren niet luxe, maar de bedden waren goed en er was ook een airco.

Bijkomend voordeel was dat we kosteloos de auto een week op de parkeerplaats van het hotel konden achterlaten. De shuttle van het hotel heeft ons naar het vliegveld gehaald en gebracht. Het vliegveld is bijna op loopafstand.

Het ontbijt en avondeten in ht hotel is relatief duur; 's avonds hebben we in Mechelen gegeten, en het ontbijt hebben we op de luchthaven genuttigd.

Gereisd met oudere kinderen in april 2011

In verband met onze vlucht vroeg in de ochtend naar Egypte hebben wij dit overnachtingshotel geboekt. Tevoren hadden wij bij het hotel via de mail de transfertijden opgevraagd van de gratis shuttleservice vanaf het treinstation naar het hotel en 's ochtends vanaf hotel naar het vliegveld. Dat ging perfect, zowel naar hotel als de volgende ochtend naar het vliegtuig. Bij aankomst in het hotel werden wij zeer vriendelijk ontvangen. We hadden een mooie en ruime kamer en hebben 's avonds een overheerlijke hamburger gegeten in het snackbargedeelte van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Een goed hotel ...

chris
20-4-2010

we zijn hier reeds meerdere malen blijven slapen en hebben nog nooit echt te maken gehad met slechte service . Het personeel doet steeds weer opnieuw zijn best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken . De boeking ligt telkens klaar en de check inn verloopt perfect . Wat het eten in de resto betreft het is dik okee maar wel wat prijzig maar dat heb je nu eenmaal in internationale hotel overal ter wereld.

Kortom de kamers zijn netjes het ontbijt prima en de pendeldienst altijd stipt . een aanrader

Gereisd met partner in februari 2009

Het is een aardig hotel, aardig gelegen dicht bij het vliegveld.

Maar het personeel van het restaurant is werkelijk echt beneden alle peil, er kan best iets mis gaan maar het is consequent slecht.

Geen aanrader.

Gereisd zakelijk in januari 2010
2008

goedkoop overnachten voor vlucht

de Mos
14-11-2008

Wil je goed en goedkoop overnachten voordat je met het vliegtuig vanaf Brussel vliegt, overnacht dan in het novotel. Je auto staat dan gratis en er is een gratis pendeldienst naar het vliegveld. Neem gewoon direct met het hotel contact op en vraag een aanbieding voor een overnachting met gratis parkeren. Meestal vraagt men tussen de 60 en 85 euro voor een tweepersoonskamer en dat is meestal goedkoper dan het parekeren op Brussels airport. Ontbijt in hotel wel vrij prijzig evenals de drankjes. In de zomer is er ook een zwembad beschikbaar. Kamers niet heel erg groot, maar schoon en van alle gemakken voorzien. Wat heb je meer nodig voor 1 nacht? Het kan voorkomen dat men je vliegticket wil zien en dat met name in de vakantieperiodes de kamers uitverkocht zijn. Soms is de aanbieding ook alleen geldig op vrijdag, zaterdag en zondag. Spendeer er gewoon een telefoontje, fax of emailtje aan. Beneden in de hal internetmogelijkheid. Overigens in Zaventem zelf is werkelijk niets te beleven.

Gereisd met partner in mei 2008
2005

Perfect hotel

Jeroen Sieben
16-3-2005

Perfect hotel. Ligging t.o.v. luchthaven is ideaal, met het gratis hotelbusje dat vaak rijdt ben je er zo. Mooie ruime kamers, goed restaurant en heerlijk ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Een absolute aanrader voor wie bv heel vroeg op de luchthaven moet zijn!

Gereisd anders in maart 2005

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Brussels Airport in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Brussels Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.