Géén boekingskosten

Hotel Noga

BelgiëBrusselBrussel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Noga voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 9 reviews

8.4FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

9 Reviews over Noga

• 8Mari Blatter07-03-2018

Fantastisch ....zoals ieder jaar weer een verassin

IK vind / vond alles oke , Maar ik wil dit jaar graag weer eens een keer gebruik maken van de diensten van u

• 9Manon15-08-2014

Fantastisch!!

Hotel Noga ligt in het centrum en op ca. 10 minuten lopen van de Grote Markt. De oude Viskaai met visrestaurantjes ligt letterlijk om de hoek. Het is een kleinschalig en rustig hotel met comfortabele kamers waarin het je aan niets ontbreekt. Het ontbijt is werkelijk fantastisch!! Mogelijkheid om de auto in de garage te laten parkeren, dit zou ik zeker aanraden. Zeer vriendelijk personeel. Kortom: dit hotel is een absolute aanrader!!

• 9Saskia van Dam12-05-2014

Gunstige ligging en zeer vriendelijke eigenaren!

Gezellig hotel, leuke inrichting, bijzonder vriendelijk personeel/eigenaren, we hebben diverse tips gekregen en waren erg behulpzaam bij vragen.

• 8Jorrit07-10-2013

Verrassend hotel

Dit hotel geboekt voor een weekendje Brussel. Geboekt nav recensies op diverse sites die erg positief waren, maar ik werd niet heel enthousiast van de foto’s op de site. Dus toch wel weer spannend wat je aantreft.

Betreft een klein hotel (ongeveer 20 kamers) vlak bij de vismarkt van Brussel. Rustig gelegen maar toch vlakbij het centrum (10 min. lopen naar de grote markt) en vlakbij de Metro. Gastvrijheid kan hier letterlijk met een hoofdletter G geschreven worden, enorm veel aandacht en service voor de gasten. Hotel is leuk en een beetje eigenzinnig ingericht. Kamers zijn ruim, schoon en sanitair oogt vrij nieuw, wij hadden kamer 403. Bedden zijn matig, ik kreeg persoonlijk wat last van mijn rug door de spiralen in de matras. Ontbijt is uitgebreid en voor het geld erg goed.

• 8Arjan07-12-2012

Prima plek!

Het ligt wat verscholen, maar alles is goed te bereiken vanuit dit hotel. Wel vreemd dat je alleen in het Frans of Engels kunt communiceren op de site. Brussel is toch de hoofdstad van Vlaanderen?

Het is de Vlaams/Wallonische cultuur waar wij als Nederlanders niet in willen treden; dan maar Engels. We veragaapten ons aan de portrettenreeks van de Belgische koninklijke familie. Wat een leuk hotel dat anders is dan de bekende ketens.

De kamers zijn prima op orde, het personeel zeer hulpvaardig en het ontbijt was veel meer dan we hadden verwacht. Een weekend Brussel? Boek hier.

• 8Ruud van Es18-07-2012

Vriendelijk hotel op centrale plek

Hotel Noga heeft een prima prijs kwaliteit verhouding. Eigenzinninge inrichting, echt België. Leuker dan een keten! Locatie is uitstekend alles is op loopafstand te bereiken en 's nachts heen lawaai. Prima keuze. Ik was er voor zakelijke reden, maar zou er zo een weekendje aan vast plakken.

• 9Jan02-08-2011

Leuk hotel

Mede door parkeergarage van het hotel dit hotel uitgekozen. Geen verkeerde beslissing. Leuk hotel met oog voor details. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurantjes en centrum van Brussel op loopafstand (<10 minuten).

• 8Anoniem03-04-2011

Gezellig hotel, prima ligging!

Weekend Brussel vanuit hotel Noga is super goed bevallen. Gezellig hotel, zeer vriendelijke gastheer die veel gastvrijheid uitstraalt. Prima kamer, goede bedden (!), wat oud sanitair maar het werkte allemaal. Perfecte uitvalsbasis, alles op loopafstand. De foto's geven meer oubolligheid dan in werkelijkheid is.

• 9Eddy28-02-2010

Waar voor je geld op een goede locatie

Hotel Noga ligt op 10 min. van de grote markt en op 100 m van het Metrostation. Kamers (wij logeerden in een 4-p kamer, nr. 303) was ruim, schoon en leuk ingericht. Ontbijt is prima en het personeel zeer vriendelijk. Parkeren kan in de kleine garage van het hotel, wel vooraf reserveren. Het hele hotel is in bootsferen ingericht en ademt een gezellige sfeer uit.

Hotel Noga info

Het complex