KinderhotelWeer vandaag10°4°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor NH Collection Brussels Centre voor je op een rij gezet:

98 reviews over Hotel NH Collection Brussels Centre in het Nederlands

N. Bosveld,
6-12-2018

Geweldig hotel. Comfortabel, persoonlijke benadering, goede kamers, zeer goed ontbijt.

Gereisd zakelijk in december 2018

Aanrader!

Sanne,
26-12-2017

Prima hotel op een perfecte locatie!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima hotel voor een lang weekend Brussel

e_vanzeelt
29-11-2013

Via bon voor 150 eu standaard kamer met ontbijt voor 2 personen. Prima prijs voor het gebodene. Op loopafstand van vele bezienswaardigheden, winkels en uitvalswegen. Commerciele buurt, meer hotels, nabij een groot metrostation. Vriendelijke medewerkers. Royaal en smakelijk ontbijtbuffet met hardwerkende bediening( vrolijke en enthousiaste rastaman gaf een oprecht blij welkom) en dagelijkse schoonmaak. Ruime hoge neutrale kamer, goed en schoon sanitair, stevige boxspring, mijn partner blij, ik wat minder. Het was erg warm, dat werd centraal geregeld. De balkondeur kon in de avond niet open; de walm van de onderliggende pizza/frietboer kwam dan naar binnen. Verder niets in het hotel gedaan, zag er ook niet uitnodigend uit. Zit een sportschool onder, voor de fanatiekelingen. Parkeren onder het hotel 25 eu per 24 uur, 1 straat verder voor 15 eu per uur. Veel parkeergelegenheid in Brussel!

Gereisd met partner in november 2013

Hotels.nl

super hotel midden in centrum!

Kelly
19-7-2013

midden in het centrum naast de winkelstraat maar geen last van lawaai. fitness en sauna in hotel zeer goed alleen eventjes zoeken want nergens aangegeven.kamer en bed was goed in orde en proper , goed onderhouden hotel.

Gereisd met partner in juli 2013

Harde bedden ,

johan
16-6-2013

Leuke loby , ontbijt aan de magere kant zeg maar rustig weinig keuze niet in verhouding met prijs. Ook het bed is zeer hard.

Gereisd met partner in juni 2013

Gewoon een GOED hotel

Nico
11-1-2013

Dit jaar Oud en Nieuw in Brussel doorgebracht. Het hotel zat heel vol, maar in de goed geisoleerde kamers was hier niets van te merken. Prettig ontvangst aan de receptie. Mooie kamer en een ruime badkamer. Ontbijt op de 9e verdieping met een uitzicht over Brussel

Gereisd met partner in december 2012

Prima ligging

gie vanheers
10-5-2012

Ideale plek om van hieruit Brussel te voet te verkennen. Ook dicht bij het station Brussel-noord gelegen.

Gereisd met partner in april 2012

lekker weg in Brussel begint bij Hotel Atlanta

familiebrouns
7-5-2012

Net hotel met vriendelijk en erg service-gericht personeel in hartje Brussel nabij Grote Markt. Parkeren voor 28,= per nacht in hotelgarage. In ons geval minder dan 1,= per uur. Kamers basic maar schoon en fris.

Ontbijtbuffet op 9e etage met prachtig uitzicht over stad en mooi dakterras.

Zakelijk insteek maar zeker aanrader voor weekendje Brussel.

Gereisd met partner in april 2012

Goed hotel met zeer goede ligging

mowiho
10-3-2012

Voor herhaling vatbaar. Mooi hotel, de kamers zijn groot en compleet ingericht. Alles is aanwezig, badjas extra goede hoofdkussens. 's avonds prima 5 gangendiner gekregen. Ontbijt is uitgebreid. Hotel ligt zeer centraal. Op zondag pas om 17.00 uur uitchecken. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2010

Opkomen voor je rechten

nts2013
5-1-2012

Het is een erg fijn hotel. Midden in het centrum. Maar let hier wel goed op dat je krijgt wat je hebt geboekt. Vraag om een kamer die rustig ligt. Parkeer je auto niet in de parkeergarage van het hotel (kosten ongeveer 30 euro of meer per 24 uur) Perkeer bij Rogier dat kost een stuk minder. Nadeel een stukje lopen. Ontbijt is goed niet veel bijzonders. Een deken in een dekbedhoes maakt het nog geen dekbed. Kamer zijn netjes en schoon. Hotel zou naar mijn mening wel eens gemoderniseerd mogen worden

Gereisd met partner in december 2011

• Eten en drinkenLunch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Collection Brussels Centre in Brussel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Collection Brussels Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.