Hotel NH Brussels Stéphanie

Hotel NH Brussels Stéphanie

4 tips over Hotel NH Brussels Stéphanie

elmo20042004, 31-10-2016

Wil je lekker eten dan kan dat dichtbij. Wij aten twee keer bij Boston cafe, wel snel opgediend en binnen uur klaar. Bioscoop paar deuren verder dus daar kan je nog even een filmpje pakken. UGC bios (let opdat er ondertiteling is !)

Lopend naar centrum prima te doen.

Henri, 9-6-2013
Voor vervoer koop gewoon en 24 uur OV kaart voor € 6,50 PP. daar kan je overal mee komen!
Tasco, 5-6-2013
Als je voorbij Louise loopt kom je op een punt waar je mooi uitzicht op een lager gelegen deel van de stad hebt.

We hebben een aantal aanbieders voor NH Brussels Stéphanie voor je op een rij gezet:

Dorathea, 26-2-2012
Het beste is om niet met de auto naar Brussel te gaan maar met de IC trein. Het is vrij moeilijk om te parkeren en te rijden in Brussel en het duurt meestal zelfs langer om in Brussel te komen met de auto